נדל"ן ותשתיות

איילון ביטוח בשיתוף פעולה ענק עם חברת החשמל: "גאים מאוד בזכייה"

איילון ביטוח מדווחת על זכייתה במרכז לביטוח מטענים בהובלת חברת החשמל. ארנון גוטמן, מנהל מחלקת ביטוח ימי ואווירי: "אנחנו גאים מאוד בזכייה במכרז ומודים לחברת החשמל על האמון שנתנה בנו"

מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
איילון ביטוח חוגגת הישג משמעותי בתחום המרכזים. היום (שלישי) הודיעה איילון ביטוח כי זכתה במכרז של חברת החשמל ונבחרה לבטח את המטענים בהובלה של החברה למשך שלוש שנים, החל מ-1 באפריל 2024 ועד 31 במרץ 2027.
על פי חברת איילון, המחזור השנתי של המשלוחים המבוטחים צפוי להיות כ-415 מיליון יורו. זכייה זו מגיעה בהמשך להקמת מחלקה ימית ואווירית המתמחה בביטוח העברת מטענים בים ובאוויר, כחלק מאסטרטגיית ההתעצמות של איילון בתחום הביטוחים העסקיים.
אותה זכייה מהווה הוכחה נוספת וחותכת ליכולותיה של איילון ביטוח בתחום סיפוק הפתרונות הביטחוניים לעסקים. כזכור, זהו לא ההישג היחידי שקטפה החברה אלרונה, במהלך 2023 חוותה איילון צמיחה משמעותית, והפכה לחברה השלישית בגודלה בתחום זה.
ארנון גוטמן, מנהל המחלקה הימית באיילון, בירך על ההישג: "אנחנו גאים מאוד בזכייה במכרז ומודים לחברת החשמל על האמון שנתנה בנו. תחום ביטוח המטענים בישראל הוא בעל חשיבות גדולה מאי פעם, ומטענים רבים המיובאים או מיוצאים מהמדינה חשופים לסיכונים גבוהים בעת הובלתם. במחלקת ביטוח ימי ואווירי אנחנו נותנים מענה ייעודי לתחום זה, ומקפידים לשים דגש מיוחד על מקצוענות, ייעוץ ושירות אישי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה