שיווק ופרסום

איילון ביטוח מכריזה על צעד ענק: "היום יותר מתמיד"

במסגרת יום המאבק למודעות נגד נשים, חברת הביטוח יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת "רוח נשית" המטרה: העברת המסר כי נשים הזקוקות לסיוע צריכות לפנות למוקדי התמיכה של העמותה, המהווים גב ומעטפת תומכת לנפגעות אלימות. סמנכ"לית החברה יעל פאר-סגל: "צריך להשאיר את הנושא במודעות, ולהנגיש את הסיוע לנשים הזקוקות לכך"
מערכת ice | 
איילון ביטוח (צילום Magma Images)
במסגרת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים וכן כפועל יוצא מכך שתקופת החירום הנוכחית מעלה בצורה דרסטית את המצוקה, מקרי האלימות ורמות הסיכון, איילון ביטוח יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת "רוח נשית", במטרה לקדם את המאבק באלימות במשפחה ולמען קידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות. 
הקמפיין הפרסומי, אשר מקודם בימים אלה תחת הסלוגן "לפני שעושים ביטוח לבית מוודאים שהבית בטוח", מסמל ומעביר את המסר כי החברה רואה חשיבות בהעלאת המודעות לאלימות במשפחה ובעידוד נשים הזקוקות לסיוע, לפנות למוקדי התמיכה והסיוע של עמותת "רוח נשית", המהווה גב ומעטפת תומכת למען נפגעות ונפגעי אלימות, גם בשעה קריטית זו.
 
בנוסף, מועד זה יצוין באיילון באמצעות הרצאה לעובדות ולעובדי החברה, במסגרתה יוענקו כלים לזיהוי, מניעה ומענה, במטרה להגדיל את מעגלי ההשפעה ולסייע להפוך לשגרירי שינוי במשפחה ובקהילה.
יעל פאר-סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק, שירות ותקשורת באיילון ביטוח: "כחברת ביטוח, היה לנו חשוב לייצר בקמפיין מסר ברור בין רכישת מוצר הביטוח לבית לבין תחושת הביטחון שהבית אמור לספק. לצערנו, תקופת המלחמה הנוכחית הגבירה את אירועי האלימות במשפחה, וכנגד נשים בפרט, ולכן היום יותר מתמיד צריך להשאיר את הנושא במודעות ולהנגיש את הסיוע לנשים הזקוקות לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה