נדל"ן ותשתיות

משה ליאון נחשף: רגע לפני הניצחון - היכן ביקר ראש העיר?

ביום הבחירות לרשויות המקומיות הגיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לקניון עזריאלי ירושלים. לביקור הצטרף מנכ"ל הקניון צביקה רוזנטל. האווירה בקניון הייתה חגיגית ומלאת תקווה, והמבקרים נהנו מהזדמנות לשאול שאלות, להביע את דעתם ולשמוע יוזמות ורעיונות
מערכת ice | 
משה ליאון ראש עיריית ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום הבחירות לראשות העיר הגיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הגיע לקניון עזריאלי ירושלים יחד עם צביקה רוזנטל, מנכ"ל הקניון, שם הם בירכו ונפגשו עם כ-40,000 הבאים והשבים בסיור מיוחד במתחם הקניון. כמו כן, הדגישו את תפקיד הקניון כמרכז חברתי וקהילתי המשמש כנקודת מפגש חשובה לתושבי ירושלים ולמבקרים כאחד.
האווירה בקניון הייתה חגיגית ומלאת תקווה, והמבקרים נהנו מהזדמנות לשאול שאלות, להביע את דעתם ולשמוע יוזמות ורעיונות. רוב של 81.5% תמך במשה ליאון לראשות העיר, שנחל מנגד תבוסה מוחצת במועצה ושהצליח להכניס שני חברי מועצה בלבד. בירושלים אחוזי ההצבעה עומדים על 31.5%, עם 690,707 בעלי זכות בחירה. הנתונים התקבלו מ-860 קלפיות שמהוות 100% מכלל הקלפיות בעיר.

ראש העיר ירושלים משה ליאון וצביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בתוך כך, יריבו של ליאון יוסי חביליו אמנם ספג הפסד מוחץ בראשות העיר (18.5%) אך השיג את המטרה שלו, עוד לפני המעטפות הכפולות הסתמן שיהיה הסיעה החילונית הגדולה בירושלים ויכניס 4 חברי מועצה. מפלגת ש"ס הגדילה את כוחה היחסי באחוזים ניכרים וכך גם דגל התורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה