טלוויזיה

שבוע הכפילים בדרך? אחרי החיקוי בארץ נהדרת - דרעי שבר את הרשת

בנו של יו"ר ש"ס שהחליט להתגייס בגיל 40, הוצג במערכון של תוכנית הסאטירה במדי צה"ל לצד אביו. החיקוי בגילומו של אורי לייזרוביץ' ספג ביקורת מצד אנשי תקשורת חרדים, אלא שהבן ינקי בעצמו קיבל אותו לגמרי בקלילות - והחליט לנקוט בצעד מפתיע
מערכת ice |  2
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בנו של יו"ר ש"ס ושר הפנים לשעבר אריה דרעי, ינקי דרעי, התגייס לאחרונה לצה"ל לאחר שלקח חלק בטירונות מקוצרת של עשרה ימים ולאחר מכן הצטרף למערך המילואים. בגיל 40, בעודו מכהן כמנהל המחלקה לקשרים עם קהילות וגיוס משאבים בהסתדרות הציונית, הפך דרעי ג'וניור לסנסציית רשת ואף זכה לחיקוי במסגרת תוכנית הסאטירה המצליחה ארץ נהדרת. 
השבוע הרשתות התמלאו בתגובות זועמות של צופים בעקבות המערכון על גיוסו של ינקי ששודר בתוכנית, בגילומו של אורי לייזרוביץ'. העורך הראשי של עיתון בקהילה, שלמה קוק, כתב: "המערכון העלוב של ארץ נהדרת על הגיוס של ינקי דרעי האהוב נוטף שנאה ובוז ומבטא מה באמת הם חושבים על הגיוס החרדי. הם ישנאו אותנו תמיד".
אלא שדווקא מושא החיקוי קיבל אותו לגמרי בקלילות, עד כדי כך שהחליף את תמונת הפרופיל שלו ברשת הוואטסאפ לתמונת החיקוי שלו. הדבר לא הפריע לקוק להמשיך לטעון נגד התוכנית והמערכון. "גם אם נתגייס בהמונינו. גם אם נוותר על הכספים הקואליציוניים. גם אם נקפוץ מהגג. הם שונאים חרדים. הם שונאים לומדי תורה. אנחנו אוהבים אותם. ומרחמים עליהם", כתב קוק.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שונאת חילונים!
    יעל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרדית גאה ויפה !
    סגור
  • 1.
    תאהבו בלי לקחת כסף יא חרטטנים (ל"ת)
    טםטם 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור