נדל"ן ותשתיות

יזם נדל"ן עוכב לחקירה: העלים עסקאות נדל"ן בעשרות מיליוני שקלים

החשד שעומד נגד אותו יזם הוא ביצוע עבירות מס ובהעלמת עסקאות בסכום של עשרות מיליוני שקלים בסך הכל. החשוד, עופר שבת, עוכב לחקירה על ידי מחלקת חקירות מכס ומע"מ באר שבע ומשרד המע"מ האזורי אשדוד ברשות המסים שחוקרת את החשדות
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות המסים חושפת היום (שלישי) כי יזם נדל"ן מתל אביב חשוד בהעלמת עסקאות בסכום של עשרות מיליוני שקלים בסך הכל. מדובר בבעלים של מספר חברות בנייה העוסקות בביצוע פרויקטים של תמ"א 38 שנעצר אמש ושוחרר בתנאים מגבילים.
החשד שעומד נגד אותו יזם הוא ביצוע עבירות מס. החשוד, עופר שבת, עוכב לחקירה על ידי מחלקת חקירות מכס ומע"מ באר שבע ומשרד המע"מ האזורי אשדוד ברשות המסים, שחוקרים את החשדות שהועלו נגדו.

על פי החשד, יזם הנדל"ן העלים עסקאות ולא דיווח בראוי לרשויות המס בישראל על כספים שקיבל מדיירים, בסכום כולל של עשרות מיליוני שקלים בסך הכל. כמו כן, היזם חשוד כי העלים עסקאות על ידי הוצאת חשבוניות מס זיכוי פיקטיביות, בסמוך להוצאת חשבוניות המס, מבלי שהעסקה מול הלקוח בכלל בוטלה בפועל.
החשוד הובא אמש (שני) בפני שופט בית משפט השלום באשקלון ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת וכעת הוא יצטרך לספק תשובות, לממצאים שעלו נגדו במהלך החקירה, על היקף כספים גדול במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה