מינויים

מינוי מפתיע ברדקום: זה המנכ"ל החדש שיחליף את אייל הררי

חברת רדקום מדווחת על מינוי חדש: אייל הררי, אשר מכהן כמנכ"ל החברה משנת 2020, יפרוש מתפקידו ובמקומו יכנס לתפקיד גיא שמש, אשר כיהן כסמנכ"ל חטיבת היישומים העסקיים והיה סגן נשיא חטיבת הענן בנוקיה

מערכת ice |  3
גיא שמש (צילום קרדיט נועה פנוש)
חברת רדקום דיווחה כי המנכ"ל הנוכחי, אייל הררי, יפרוש מתפקידו ברדקום וגיא שמש, אשר כיהן כסמנכ"ל חטיבת היישומים העסקיים ומנהל כללי, סגן נשיא חטיבת הענן העסקית בנוקיה, יחל לכהן בתפקיד מנכ"ל החברה החל מה-14 בפברואר 2024.
גיא שמש, מנהל מנוסה בתעשיית התקשורת עם מעל ל-20 שנות ניסיון במכירה למפעילות תקשורת Tier-1 בשוק הטלקום העולמי. הוא הוביל את המכירות של פלטפורמת התוכנה מבוססת הענן של נוקיה במספר מפעילות תקשורת ברחבי העולם מאז 2011.
שמש מסר: "אני מאושר להצטרף לרדקום, חברה אשר צומחת במהירות גבוהה עם פוטנציאל עצום, עם טכנולוגיה חדשנית ומובילת שוק. בכוונתי למנף את הפוטנציאל העצום הזה לצורך האצת המכירות". 
חלי (רחל) בן-נון, יו"ר דירקטוריון רדקום, מסרה: "אני רוצה להודות לאייל הררי על התקופה הארוכה בה הוביל את רדקום, ובמיוחד על ארבע השנים האחרונות בהן כיהן כמנכ"ל החברה והניע אותה לצמיחה". 
רדקום עוסקת בפתרונות מבוססי ענן לתובנות רשת. הפתרונות של החברה לתובנות ברשת כוללים את פתרון הנראות ברשת, פתרון אבטחת מידע, הבטחת השירות, ופתרון רדקום לתובנות ברשת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה מפתיע, מינויו של שמש או פיטוריו של הררי?
    טכנולוג 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מינויו של שמש, אולי מפתיע. פיטוריו של הררי שנכשל משך 4 שנים כמנכ"ל בטח לא צריכים להפתיע. מי שהשקיע במניית רדקום לפני 4 שנים כשהררי מונה ועד היום הפסיד כסף ריאלית. הררי "ממש" יצר ערך לבעלי המניות...
    סגור
  • 1.
    החלפת מנכ"ל כושל, שנתיים מאוחר מדי!
    אחד שיודע 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    1. הררי מנכ"ל כושל. בתקופתו איבדה החברה את AT&T ו Globe- 2 הלקוחות הגדולים של החברה. הוא זכה רק ב Dish - מפעיל קטן בארה"ב. 2. רדקום חברה שצומחת במהירות? מאיפה ההמצאה הזאת? זאת חברה שנסמכת על 3-4 לקוחות וזהו. לא צומחת בכלל. הגידול בשורת ההכנסות נובע רק ממכירת חומרה של צד 3. 3. לדעתי דינה דל רדקום נחרץ, לראיה כל החברות בתחומה נרכשו והיא לא, אפילו לא ע"י אמדוקס שעבדה איתה.
    סגור
  • צודק 100%
    עוד אחד שיודע 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רדקום זה "מת מהלך" והררי מנכ"ל כושל!
    סגור