מינויים

ייעצה לגנץ ובעלת תואר שני: המנכ"לית החדשה של פורום העצמאים

קסם רוזנבלט מונתה למנכ"ל פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות. בעברה כיהנה כיועצת בכירה לשר הבריאות לשעבר ניצן הורוביץ וראש הממשלה החליפי לשעבר, השר בני גנץ.
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
קסם רוזנבלט היא המנכ"ל החדשה של פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות. הפורום הוקם זמן קצר לאחר פרוץ מגפת הקורונה, על מנת לקדם זכויות לעצמאים ופרילנסרים באמצעות קידום חקיקה ופעולות אזרחיות. מטרתו המרכזית היא לייצר רשת ביטחון ותנאים סוציאליים לעצמאים ופרילנסרים, בדגש על קידום נוהל חירום שיפצה עסקים ויתן מענקי מחייה בעתות חירום.
בין תפקידיה הבולטים, כיהנה רוזנבלט כיועצת בכירה לדמויות בכירות בממשלות ישראל וביניהם שר הבריאות לשעבר ניצן הורוביץ. במסגרת תפקידה קידמה תהליכים אסטרטגיים, כגון הגדלת מספר הסטודנטים לרפואה כחלק מהמאבק להגדלת כוח האדם הרפואי בישראל, שיפור התשתיות והשירותים בתחום בריאות הנפש, קידום זכויות אדם במערכת הבריאות ונושאים נוספים.
 
במשרד ראש הממשלה החליפי בני גנץ, שימשה רוזנבלט כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי והייתה אחראית על סנכרון בין משרדי הממשלה שהיו באחריות המפלגה ועל שיתופי פעולה ביניהם לבין הכנסת. בתפקידיה הקודמים, רוזנבלט עבדה עם חה"כ אילן גילאון ז"ל, קידמה את הגדלת קצבת הנכות בישראל, ופעלה רבות גם לקידום אוכלוסיות מוחלשות כמו בני נוער במערכת בריאות הנפש ומשפחות מחוסרות דיור.
רוזנבלט היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ותואר שני בפיתוח בינלאומי ושינוי חברתי מאוניברסיטת קלארק היוקרתית בארה"ב. כעת נכנסת רוזבלט לתפקידה כמנכ"ל פורום העצמאיים והפרילנסרים מבית ההסתדרות.
קסם רוזנבלט, מנכ"לית פורום העצמאים מבית ההסתדרות: "אני גאה להצטרף לפורום העצמאים ומקבלת על עצמי את האתגר החשוב הזה. בעלי העסקים הקטנים, העצמאים והפרילנסרים, הם המנוע של הכלכלה הישראלית, השמירה על בעלי העסקים שנפגעו במלחמה היא אינטרס לאומי. אנחנו כאן למען כל העצמאים בישראל. אף אחד לא יישאר מאחור, אף אחד לא ירגיש לבד וללא מענה. יחד נשמור על הכלכלה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה