תיירות
לאחר ההתרסקות בקורונה: העתיד של התיירות העסקית נראה ורוד
התפרצות נגיף הקורונה הפכה וטלטלה את עולם התיירות בעולם מקצה לקצה, לאחר שבתקופה האחרונה רמות הביקוש החלו לעלות ולהתקרב לרמות של לפני שנת 2019, הצפי לגידול הופך לדעה רווחה בענף, במיוחד בכל הקשור לתיירות עסקית
אחד הסקטורים המניבים ביותר לחברות התעופה ובהחלט כזה שהחברות שומרות על רמת שירות גבוהה וחידושים אינסופיים, הוא סקטור התיירות העסקית. לרוב, נוסעים בנסיעות עסקים מרבים לבצע טיסות תכופות ולשבת במחלקות היקרות במטוס, שאליהן המחיר גבוה בהרבה ממחלקות התיירים.
סקר עולמי שערכה חברת מאסטרקארד צופה עתיד ורוד לתיירות העסקים, על אף הגידול בחברות שמעסיקות עובדים מהבית והשימוש בטכנולוגיה כדי לבצע פגישות וירטואליות שלא מצריכות הגעה פיזית למקום המפגש, נראה כי הביקוש לתיירות עסקית בעולם יגדל ואף על פי הצפי שעולה מהסקר, יחצה את הרמות בהן היה בשנת 2019 והשנים שקדמו לה.
הסקר מצביע על מספר טרנדים אשר מסתמנים להיות משמעותיים במהלך השנה הקרובה, בכל הקשור לתיירות ולתיירות עסקית בפרט. אחד מהם הוא הארכת חופשת עסקים על ידי אנשי עסקים שנוסעים לחו"ל ורחוקים ממקום עבודתם. זאת בעקבות התפתחות הטכנולוגיה בנושא מפגשים וירטואליים והפיכת פגישה עסקית למשהו שלא מצריך הגעה פיזית.
כמובן, כמו בכל ענף בחיינו, גם בענף התיירות טכנולוגיית ה-AI משחקת תפקיד חשוב והאנליסטים צופים כי זו תשתלב בענף התיירות בעיקר בהחלפת סוכני נסיעות, כאשר נראה כי משתמשים רבים משתמשים בכלי בינה מלאכותית, כדי למצוא דילים משתלמים יותר ואף כיצד לחסוך בהוצאות הטיול עצמו.
עוד ב-
בנוסף, קבע הסקר כי כי הצפי הוא לגידול בשווי השוק של התיירות העסקית, כך על פי יותר מחצי מהנשאלים. הצפי שעולה מהסקר הוא לכ-11% יותר כסף שיתגלגל בשוק הזה, שיגיע לרמה של כמיליארד דולר במהלך שנת 2025.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה