מינויים

אחרי הדרמה באלקטרה אפיקים: זה המנכ"ל החדש שמונה

חברת אלקטרה אפיקים הודיעה על מינויו של כהן למנכ"ל. החברה הודתה למנכ"ל הקודם, עודד כהן על "תרומתו הרבה ומאחלת לשניים הצלחה רבה בתפקידם החדש". כהן נכנס לתפקיד אחרי ששירת 29 שנים בצה"ל ולאחר שכיהן כמנכ"ל חברת דן בדרום ודן באר שבע
מערכת ice | 
אוטובוס אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן)
אחרי הטלטלה בחברת התחבורה הציבורית אלקטרה אפיקים? עודד כהן, ששימש בשנים האחרונות, מנכ״ל החברה סיים את תפקידו ומחליף אותו טל כהן שהיה מנכ״ל דן בדרום ודן של מחוז באר שבע. 
בהודעה שנמסרה הוסבר: "חברת אלקטרה אפיקים שמחה להודיע על מינויו של כהן למנכ"ל. החברה הודתה למנכ"ל הקודם, עודד כהן על תרומתו הרבה ומאחלת לשניים הצלחה רבה בתפקידם החדש. כהן נכנס לתפקיד אחרי ששירת 29 שנים בצה"ל ולאחר שכיהן כמנכ"ל חברת דן בדרום ודן באר שבע".

כמו כן נמסר: "ממשיכים לצמוח: חברת אלקטרה אפיקים תחבורה הודיעה היום על מינויו של טל כהן, בן 53, למנכ"ל החברה. בחברה הודו למנכ"ל הקודם, עודד כהן, על תרומתו הרבה ואיחלו לו בהצלחה בתפקידו החדש בחברה. טל כהן, נשוי ואב ל-3 ילדים, הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה והמזרח התיכון מהאוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה".
כהן שירת 29 שנים בצה"ל במגוון תפקידי ניהול, תפעול ולוגיסטיקה – והשתחרר בדרגת אל"מ. בין תפקידיו המרכזיים בצבא: סגן קצין הלוגיסטיקה הראשי וקצין הלוגיסטיקה של פיקוד דרום במהלך מבצע צוק איתן. משנת 2016 כיהן כמנכ"ל חברת דן בדרום ובנוסף שימש כמנכ"ל חברת דן באר שבע משנת 2018.  בתחילת חודש מרץ הוא מונה כאמור למנכ"ל חברת אלקטרה אפיקים תחבורה.
 
במקביל, בחברה הבת אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 (אגד תעבורה לשעבר) וככל הנראה כמהלך בתוכנית ההתייעלות והעובדה שבוצעה החלפת מנכ״ל בחברה האם, מסיים את תפקידו גם מנכ״ל אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 - ליאור פופוביץ , שהחליף לפני שנה את גדעון מזרחי.
על פי הוועד, לא יהיה מחליף וכי המהלך הזה מצביע על רצון של החברה לבצע מיזוג מלא של החברות. מהמידע שהגיע לנהגים וועד העובדים יהיו שינויים נוספים. בדן בדרום ודן באר שבע יחליף את המנכ״ל היוצא (טל כהן) מיכאל קופילובסקי שמסיים את תפקידו כמנכ״ל תנופה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה