מינויים

דרור שרון מונה למנכ"ל סולגרין

מינוי חדש בסולגרין. דרור שרון מונה למנכ"ל החברה ויכנס לתפקיד ב-20.4.23. ארז בלשה, מנכ"ל ג'נרשיין קפיטל, יכהן כממלא מקום עד לכניסתו
מערכת ice |  1
דרור שרון (צילום יחצ)
דירקטוריון סולגרין אישר את מינויו של דרור שרון לתפקיד מנכ"ל החברה. שרון יכנס לתפקיד החל מה-20.4.23. עד לכניסתו לתפקיד, ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל, יכהן כממלא מקום מנכ"ל סולגרין.
בתפקידו האחרון שרון כיהן מאז 2018 כמנכ"ל סנסטאר טכנולוגיות (לשעבר מגל מערכות ביטחון), חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק בשליטה של קרן פימי. בתקופתו בוצע turnaround מהותי לחברה וחולקו דיבידנדים לבעלים בהיקפים של כ-60 מיליון דולר.

ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל, מסר: "אנו שמחים ומברכים על מינויו של דרור שרון למנכ"ל חברת סולגרין כניסתו של דרור לתפקיד מנכ"ל סולגרין מהווה השלמת תהליך שארך מספר חודשים ומטרתו הייתה השבחת השדרה הניהולית של סולגרין תוך התאמה לטובת מימוש אתרי ה-execution העומדים בפניה".
אלדד פרשר, יושב ראש סולגרין, בירך: "אני שמח להודיע על המינוי של דרור שרון כמנכ"ל סולגרין. אני סמוך ובטוח שניסיונו רב השנים הייחודי של דרור הולם באופן מדויק את האתגרים העומדים בפני סולגרין לקראת האצה של קצב הקמות הפרויקטים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות תום שפרן על פעילותו רבת השנים בסולגרין ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשורות
    משקיע בסולגרין 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות טובות , זה יותר טוב מהמנכ"ל הכושל
    סגור