מינויים

'ישראל היום' מתחדשת: בכיר 'קשת' מצטרף - מונה לסמנכ"ל המסחרי

רכש חדש ומשמעותי ל'ישראל היום', כאשר עומר ניצני מונה לסמנכ"ל המסחרי והפיתוח העסקי ב'ישראל היום'. ניצני, שמילא שורה של תפקידים בכירים ב״קשת״ ב-22 השנים האחרונות, מצטרף ל'ישראל היום' וימונה לסמנכ״ל המסחרי והפיתוח העסקי של הקבוצה
מערכת ice | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)
רכש חדש ומשמעותי ל'ישראל היום', כאשר עומר ניצני מונה לסמנכ"ל המסחרי והפיתוח העסקי ב'ישראל היום'. ניצני, שמילא שורה של תפקידים בכירים ב״קשת״ ב-22 השנים האחרונות, מצטרף ל'ישראל היום' וימונה לסמנכ״ל המסחרי והפיתוח העסקי של הקבוצה.
בין היתר יהיה אחראי על השיווק וכלל ההכנסות מהפרינט, הדיגיטל, שת"פ ועולם הועידות, מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין: "ניצני מהווה חיזוק משמעותי למערכת ובזכות ניסיונו הרב  נוכל להמשיך לתת את הערך הרב ביותר למפרסמים שלנו בדיגיטל, בפרינט ובמה שביניהם." 
ניצני החל את דרכו בקשת בשנת 2000, ב-2009 קיבל לידיו את הניהול המסחרי של קבוצת מאקו, במסגרתו היה אחראי על ההכנסות מהמדיה ומשיתופי הפעולה המסחריים בקבוצה. ב-2016 הורחבו תחומי סמכויותיו והוא קיבל לידיו את הניהול של מחלקת שיתופי הפעולה של קשת 12. בהמשך נוספו תחת ניהולו מחלקות הקריאייטיב וההפקה. ניסיונו רב השנים יאפשר לפתח ולחדש פלטפורמות פרסום נוספות במטרה להמשיך ולייצר ערך מירבי ללקוחות הקבוצה.

עומר ניצני (יח"צ קשת)
לדברי מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין, "מיומו הראשון 'ישראל היום' שם לו למטרה להיות גורם מוביל בשוק התקשורת בישראל. מינויו של ניצני מחזק אותנו באזורים שבהם פעלנו פחות בעבר, ויאפשר לנו להמשיך ולצמוח במסגרת התכנית האסטרטגית של הארגון. אין לי ספק שיחדיו נוכל לכבוש פסגות חדשות״. 
ניצני התייחס למינוי ואמר: "ישראל היום עובר התפתחות משמעותית, אני שמח ונרגש להצטרף למסע ההתחדשות והצמיחה של הקבוצה, יחד עם העובדים והמנהלים במטרה לסייע לארגון לפרוץ קדימה ,להתחדש, ולייצר ערך גדול יותר למפרסמים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה