מינויים

מרים אדלסון הכריעה: זו כתבת האוכל החדשה של ישראל היום

שינויים במערכת ישראל היום: הילה דודאל תחליף את לירן אוהלי ככתבת ועורכת מדור האוכל בעיתון
מערכת ice | 
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
מו"ל ישראל היום, מרים אדלסון, בחרה בהילה דודאל, כתבת ידיעות תל אביב לשעבר, שתסקר את כלל תחום האוכל בעיתון "ישראל היום", וזאת לאחר עזיבתו של לירן אוהלי כבר בנובמבר האחרון.
עזיבתו של לירן אוהלי השאירה את עיתון ישראל היום ללא כתב ייעודי למדור האוכל, ומי שנכנסה, כאמור, לתפקיד היא הילה דודאל שכבר התחילה את עבודתה בעיתון כבר אתמול. אוהלי עצמו יצא לדרך עצמאית בעיתונאות האוכל.

צילום מתוך האינסטגרם של דודאל
סערת השינויים בגזרת העיתון ממשיכה גם בשנת 2023 עם פרישתו של סמנכ"ל השיווק של העיתון, אורן מרון, לאחר 3 שנים בתפקיד. עזיבתו מגיעה לאחר שסיים לא מכבר את השקת הקמפיין השנתי-הארצי "שיחת היום" בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות.
בתוך כך, אתמול הוגשה תביעה של מיליון שקל נגד ישראל היום ונגד כתב הרכילות ערן סויסה מאורטל עמר שדורשת פיצוי על חשיפת ההקלטות בינה ובין בן אל תבורי. כצעד ראשון דורשת אורטל עמר באמצעות עורכי דינה להסיר לאלתר את ההקלטה כדי לצמצם נזקים עתידיים לבנה תו פרינס, הן מהאתר והן מהרשתות החברתיות של סויסה. כמו כן, היא דורשת את התנצלותו של הכתב והעיתון. כמו כן, היא מבקשת פיצוי בגובה מיליון שקל גם על הנזקים הנפשיים שנגרמו לכאורה לה ולבנה תו פרינס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה