מינויים

קבוצת ההייטק הישראלית ממנה מנכ"לית חדשה לחברת הבת

BASE3 הכריזה הבוקר על מינויה של מיה קוגלר לתפקיד מנכ"לית החברה. קוגלר מגיעה עם ניסיון עשיר, לאחר שכיהנה בשורת תפקידים בכירים בחברות הייטק מתחרות
מערכת ice | 
מיה קוגלר (צילום יחצ)
3BASE מקבוצת וואן טכנולוגיות הכריזה הבוקר (שלישי) על מינויה של מיה קוגלר לתפקיד מנכ"לית החברה. קוגלר כיהנה כמנהלת OPERATE ישראל של דלויט. קודם לכן ניהלה את פעילות המגזר הממשלתי בקבוצת אמן והייתה סמנכ"לית הפיתוח העסקי בחברת פיתוח התוכנה D4E. כמו כן למיה היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ובמדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.
3BASE הנו בית תוכנה המעסיק מתכנתות חרדיות בלבד, ומספק שירותי פיתוח תוכנה במיקור חוץ, עם התמחות בטכנולוגיות קוד פתוח ושפות אינטרנט. החברה, הממוקמת בבני ברק, מגייסת ומכשירה נשים חרדיות לעבודה בתחום ההייטק, תוך שהיא מספקת להן מעטפת מלאה שעונה על צורכיהן הייחודיים.
 
כאמור חברת האם של 3BASE היא וואן, חברה בעלת אלפי לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. בחברה מועסקים כ- 6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. מייסד ומנכ"ל החברה הוא עדי אייל. בנוסף לכך החברה נכללת במדד ת"א 125 בבורסת ת"א ונסחרת לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה