מינויים

דניאל רבנר מונה לסמנכ"ל השיווק של מיראטו

איש התקשורת המנוסה, שימש בתפקידיו הקודמים כמנהל מחלקת הדיגיטל בארמוזה פורמטס. כסמנכ"ל התוכן בחברת התוכן והניו מדיה THEBOX, כמנהל הקריאטיב בחברת הקרוס מדיה Screenz ואף הוציא ספר שהפך לרב מכר: "ראיתי פוטנציאל בצוות של מיראטו"
מערכת ice | 
דניאל רבנר (צילום אופיר הראל)
מיראטו - פלטפורמת SAAS חכמה שמאפשרת לגופים פיננסיים לנהל את מערך סיכוני צד שלישי (ספקים) שלהם באופן אוטומטי - הודיעה היום (שלישי) על מינוי דניאל רבנר לסמנכ"ל השיווק של החברה.
במסגרת סוכנות השיווק "רבנר חדשנות בשיווק", רבנר וצוותו טיפלו בכל המערך השיווקי הבינלאומי של סטרטאפים בעולמות הB2B כגון nsure.ai, Deeyook ברייטקום, 44 Ventures ועוד מיזמים רבים ומצליחים.  דניאל עבד עם מיראטו בשנתיים האחרונות במסגרת הסוכנות וכעת הצטרף לחברה באופן מלא.
רבנר, בן 46, אב לשלוש בנות, מתגורר בהוד השרון, הוא גם היזם של  The Perspective – אתר תוכן שפונה לשוק האמריקאי ומציג שני צדדים של כל סיפור. הכתיבה באתר נשענת על מתודה פסיכולוגית ייחודית שמאפשרת לקורא לשקול דעות שונות משלו. האתר זכה לפרסים רבים ביניהם פרס החדשנות של איגוד המוציאים לאור האמריקאי. בספטמבר דניאל הוציא במסגרת המיזם את הספר What The Hell Are They Thinking?  שהפך לרב מכר באמזון ואף זכה בפרס העיתונות החופשית בקטגורית אקטואליה לשנת 2022.
בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מחלקת הדיגיטל בארמוזה פורמטס. כסמנכ"ל התוכן בחברת התוכן והניו מדיה THEBOX, כמנהל הקריאטיב בחברת הקרוס מדיה Screenz. כמו הן הוא מרצה בגופים כגון אוניברסיטת קולומביה וחברות כגון גוגל על תרבות דיגיטלית, כלכלה התנהגותית ושיווק. רבנר נבחר כאחד מ"40 תחת 40" אנשי העסקים המבטיחים של עיתון גלובס וזכה במלגה היוקרתית לEntertainment Master Class.
"דניאל מביא עמו ניסיון יוצא דופן ומניפת יכולות רחבה וייחודית בעולם השיווק" אמר אקי אלדר, המנכ"ל ומייסד שותף של מיראטו, "במשך השנתיים האחרונות הוא היווה נדבך מרכזי בהתפתחות של החברה וכניסתה לשוק האמריקאי ואין לי ספק שהיצירתיות שלו, האנרגיה, המקצוענות, כולן יהוו נכס להנהלת החברה ועתידה".
"עבדתי עם הרבה מאד מיזמים לאורך השנים, והפוטנציאל האדיר שראיתי בצוות של מיראטו, האיכות האנושית והמקצועית, שגרם להחליט לפתוח פרק חדש בחיי ולהצטרף לחברה", אמר רבנר. "הטכנולוגיה של מיראטו מביאה פתרון שאין דומה לו בשוק העולמי על מנת לענות על בעיה כואבת של כל גוף שמעסיק הרבה ספקים חיצוניים. האתגר של הצגת הפלטפורמה החכמה לשוק והטמעת השימוש בה הוא משהו שאני נרגש לקחת בו חלק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה