מינויים

סייפבריצ' במינוי חדש: מור לקריץ תיכנס לתפקיד ה-CFO

מור לקריץ מונתה ל-CFO בסייפבריצ'. בתפקידה הנוכחי צפויה לקריץ להוביל את פעילות הפיננסים הגלובלית של החברה

מערכת ice | 
מור לקריץ (צילום מל לינדסטרום)
חברת הסייבר SafeBreach, אשר פיתחה פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, מודיעה על מינוי מור לקריץ לתפקיד CFO. ללקריץ נסיון בהובלת תחום הפיננסים בחברות יוניקורנים. בתפקידה האחרון כיהנה כ-VP Finance ביוניקורן הסייבר Exabeam. בתפקידה הנוכחי צפויה לקריץ להוביל את פעילות הפיננסים הגלובלית של סייפבריצ', על רקע הצמיחה המואצת שהחברה חווה. 
סייפבריצ', שנוסדה בשנת 2014 על ידי גיא בז'רנו ואיציק קוטלר, מעסיקה כ-130 עובדים, מתוכם למעלה מ-70 במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארצות הברית, קנדה ואירופה. החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס בסך 53 מיליון דולר, כאשר סך הגיוסים בחברה עד כה עומד על מעל ל- 106 מיליון דולר.
"סייפבריצ' הפכה למובילה עולמית בתחום סימולציות תקיפה וחדירות סייבר לארגונים (BAS), ואני גאה מאוד להצטרף לחברה מובילה וצומחת", אמרה מור לקריץ. "הגידול הגלובלי של סייפבריצ' ממקם אותה בקדמת הבמה בתחומה וכולי צפייה לסייע לחברה בצמיחתה בכל תחומי פעילותה".

"לאור הצמיחה המואצת שלנו, אנו רואים חשיבות גבוהה בבניית הנהלה חזקה ואיכותית שתסייע לנו להמשיך במומנטום זה ואף להאיצו", אומר גיא בז'רנו, מנכ"ל ומייסד משותף בסייפבריצ'. "למור נסיון מוכח בחברות גדולות וצומחות, עם הבנה עמוקה בעולמות התוכן של סייפבריצ'. אני משוכנע כי יחד נוביל את החברה לשיאים חדשים". 
מינוי זה מצטרף לשורת מנויי בכירים בחברה בעת האחרונה, הכוללים את קידום יותם בן עזרא לתפקיד Chief Product Officer ואת קידומה של רחל ברוך-חייק לתפקיד Chief People Officer. "קידומים אלה משקפים את הערך האסטרטגי שמביאים עמם רחל ויותם, ואת תפקידם המהותי בהצלחת החברה, מהכפלת כח האדם, צמיחה בטריטוריות גיאוגרפיות חדשות והרחבת סל המוצרים של החברה", אמר גיא בזרנו. "אין לי ספק כי המינוי החדש והקידומים הללו יחזקו עוד יותר את מובילות החברה בשוק ה-BAS", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה