מינויים

ישראכרט במינוי משמעותי: זו סמנכ"לית הכספים החדשה

מינוי משמעותי לשדרה הניהולית של קבוצת ישראכרט: רו"ח רונית זלמן מלאך מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של הקבוצה, תחליף את ערן וקנין שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו
מערכת ice |  2
רן עוז (צילום פזית עוז)
דירקטוריון קבוצת ישראכרט אישר היום (יום שלישי) את מינוי רו"ח רונית זלמן מלאך לתפקיד סמנכ"לית הכספים של הקבוצה. זלמן מלאך היא ממנהלות הכספים הוותיקות והמוערכות במשק עם  למעלה מ-30 שנות ניסיון בעולמות הכספים והיכרות עמוקה עם שוק ההון. בשלוש השנים האחרונות שימשה כסמנכ״לית הכספים של חברת המים הלאומית מקורות.
עוד כיהנה בעבר, במשך למעלה מ-12 שנים, כמשנה למנכ״ל ומנהלת כספים ראשית בכלל ביטוח ובחברות נוספות בקבוצת כלל וכן כסמנכ"לית הכספים, הבקרה ומנהלת הסיכונים הראשית בתעשייה הצבאית. בנוסף, היא דירקטורית בשירותי בריאות כללית ושימשה בעבר כדירקטורית של חברות נוספות, בהן "מיטב דש גמל ופנסיה", "וויליפוד השקעות" ועוד.

לזלמן מלאך יש תואר ראשון (B.A) בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת ת"א ותואר מוסמך (M.B.A) בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן.
רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מסר: "אני שמח על הצטרפותה של רונית לקבוצת ישראכרט. רונית היא מנהלת כספים ותיקה ומוערכת ביותר ומינויה משמעותי מאוד לחברה. יש לי אמון מלא כי שדרת המנהלים שנבנתה בחברה בחודשים האחרונים, המביאה עמה את הניסיון, הידע והכישורים הטובים ביותר בענף תצעיד את החברה קדימה ותקדם את תהליך הטרנספורמציה שלנו מחברת כרטיסי אשראי לפלטפורמה מתקדמת מבוססת דאטה וטכנולוגיה לעסקים, ללקוחות ולשותפים. אני גאה במיוחד לעמוד בראש חברה מובילה בה קיים רוב נשי בהנהלה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לערן וקנין על עשייתו הרבה בשנתיים מאתגרות ומעניינות ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם תמונה של רו"ח רונית זלמן
    שירה 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרגון זה חשוב אבל גם תמונה.
    סגור
  • וואלה לא כדאי (ל"ת)
    רוני 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור