מינויים

לריסה כהן תמונה ליועצת המשפטית של סלקום

חברת סלקום הודיעה על מינוייה של לריסה כהן ליועצת המשפטית החדשה של החברה: "אין ספק שהיא תשיא תרומה משמעותית לכיוון החדש שמוביל מנכ"ל החברה דניאל ספיר"
מערכת ice | 
סלקום (צילום לוגו, freepik)
חברת סלקום הודיעה היום (חמישי) על מינוייה של עו"ד לריסה כהן ליועצת המשפטית של החברה. כהן שצפויה להחליף את היועמשי"ת הפורשת ליאת מנחמי, היא בעלת היכרות מעמיקה עם הרגולציה ועם דיני ניירות ערך בחברות ציבוריות ובעלת היכרות משמעותית עם המגזר העסקי ושוק ההון בישראל.
על פי הודעת החברה, מאז הוסמכה לעורכת דין לפני 19 שנה,  שימשה כהן במגוון רחב של תפקידים משפטיים וניהוליים, בין השאר שימשה גם כמזכירת קבוצת אפריקה ישראל להשקעות. עם עזיבתה את קבוצת אפריקה, החלה מונתה למזכירת החברה אי די בי.  כיום מכהנת כהן בדיסקונט השקעות וכן כסמנכ"לית, יועצת משפטית ומזכירת חברת נכסים ובניין, ובמקביל לכך משמשת כדירקטורית במספר חברות בקבוצה.
דורון כהן, יו"ר סלקום ומנכ"ל דסק"ש, מסר: "לאריסה כהן היא מנהלת מצוינת ויועצת משפטית מעולה לאריסה בקיאה בשוק ההון והיא מומחית לדיני חברות וניירות הערך ולממשל תאגידי. היא ליוותה את החברה בכל פעילותה העסקית לאורך התקופה. אין ספק שהיא תשיא תרומה משמעותית לכיוון החדש שמוביל מנכ"ל החברה דניאל ספיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה