מינויים

"Google cloud" מתרחבת - זה המינוי החדש

חברת Google cloud ישראל הודיע היום על מינוי חדש לחטיבת ניהול התוכנה במגזר העסקי
מערכת ice | 
Google cloud (צילום Magma Images)

חברת  Google Cloud ישראל, המספקת שירותי ניהול ואחסון קבצים ברשת, הודיעה היום על מינויו של אריאל סלפטר למנהל התוכנה הארגונית (Enterprise) במגזר המסחרי בישראל. חטיבת האנטרפרייז המסחרי ב- Google Cloud עובדת עם לקוחות ממגוון מגזרים מסחריים, בהם פיננסים, קמעונאות, טלקום, תחבורה, תעשייה ומדיה, ומסייעת להם בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

 סלפטר(47, אב לארבעה) מצטרף ל- Google Cloud לאחר שכיהן במשך כשנתיים במספר תפקידים בחברת מיקרוסופט, האחרון שבהם כסמנכ"ל חטיבת האנטרפרייז וחבר הנהלה במיקרוסופט ישראל. כמו כן שימש בעבר כמנכ"ל מיקרופוקוס ישראל, כמנהל חטיבת התוכנה של HP וכמנהל-אזורי ומוביל פעילות הייעוץ ושיתופי הפעולה עם ארגוני האנטרפייז בחברת המחקר והייעוץ Gartner. אריאל בעל תואר BSC בהנדסת תוכנה מהמכללה למנהל.
 


המנהל חדש התייחס לתפקיד החדש ואמר:  "אני שמח להצטרף ל- Google Cloud ולהוביל פעילות ממוקדת ערך עבור לקוחותינו. תפקידי לאפשר למגוון גדול של לקוחות להאיץ ולשפר את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ואני נחוש לסייע להם לעשות זאת תוך יצירת ערך עסקי משמעותי עבורם".
גם בועז מעוז, מנכ"ל החברה, בירך את אריאל על הצטרפותו ומסר: " Google Cloud במסלול התרחבות מואץ, במטרה לתת מענה מקיף ונרחב לפעילות המקומית החדשה מול הסקטור הציבורי והפרטי. עם כניסתו לתפקיד, אריאל ירחיב את צוות המכירות שיתמוך בפעילות זו ויבטיח את השירותים הטובים ביותר ללקוחות קיימים וחדשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה