מינויים

הפניקס במינוי דרמטי: זה יו"ר הדירקטוריון החדש

ארז יוסף מתמנה ליו"ר דירקטוריון גמא ניהול וסליקה מקבוצת הפניקס. בעל רזומה של למעלה משלושה עשורים בשוק הפיננסים, האשראי ושוק ההון  
מערכת ice |  1
הפניקס (צילום Magma Images)
גמא ניהול וסליקה מקבוצת הפניקס מודיעה על מינויו של ארז יוסף (54) ליו"ר דירקטוריון החברה. קבוצת הפניקס מאותתת על כוונותיה בתחום האשראי וממנה את ארז יוסף ליו״ר הדירקטוריון של גמא.
כבר בתהליך ההנפקה, הודיעה הקבוצה על כוונותיה לפתח ולהאיץ את פעילות גמא ועתה, לאחר צמיחה מרשימה ברבעונים האחרונים בפעילות האשראי והסליקה, היא מודיעה על חיזוק משמעותי בדמותו של יוסף, שישתף פעולה עם מנכ"ל גמא אריאל גנוט ויסייע בידו לממש את הפוטנציאל העצום של גמא.
גמא הונפקה בחודש יוני האחרון והייתה ההנפקה הגדולה ביותר בקרב חברות האשראי החוץ-בנקאי מתחילת השנה בבורסה בתל אביב, הנפקה שהפכה את הפניקס לבעלת השליטה בחברה.
ארז יוסף בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בשוק הפיננסים, האשראי ובשוק ההון. טרם הצטרפותו לקבוצת הפניקס ועד לפני כשנתיים כיהן ארז במשך 30 שנה במגוון תפקידים בבנק הפועלים ובתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל COO, ממונה על חטיבת האסטרטגיה, משאבים ותפעול. לארז ניסיון רב, ידע נרחב והיכרות רבת שנים עם המערכות הבנקאות, הפיננסים, האשראי, אמצעי התשלום וכרטיסי האשראי.

ארז מביא איתו  ניסיון רב בגיבוש והובלת מהלכים אסטרטגיים במערכות עסקיות גדולות ולצד אריאל גנוט והנהלת גמא בכוונתנו לבנות תשתית מתקדמת, טכנולוגית וחזקה למימוש הפוטנציאל הגלום בגמא. יחד, הפניקס והנהלת גמא יפעלו להגדלת היתרון מתחום התשלומים והסליקה בסקטור העסקי לפתרון פיננסי מלא, ובכך למנף באופן משמעותי את יכולות גמא ולחזק את היתרון התחרותי שלה.

ארז יוסף. צילום: נתי חדד
אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס: "אני שמח על הצטרפות ארז למשפחת הפניקס ורואה בשותפות שנוצרה בין היכולות של ארז, קבוצת הפניקס והנהלת גמא בראשות אריאל גנוט צעד גדול לעבר מימוש החזון והאסטרטגיה של גמא. להפוך לגוף מוביל במתן שירותים לסקטור העסקי בישראל בתחום התשלומים, הסליקה, האשראי ובמגוון שירותים מתקדמים נוספים".  
עוד הוסיף כי "בשם חברת הפניקס ובשם הנהלת ועובדי גמא, אני מבקש להודות לאלי אונגר, ממייסדי החברה, המשמש כיו"ר פעיל החל מיום הקמתה לפני 23 שנה. אלי אונגר היה יחד עם אריאל הרוח החיה שהביאה להצלחתה של גמא ולמקום בו היא נמצאת, אלי היה הכוח המניע שדחף לצמיחת גמא והנפקתה בשוק ההון וחלק רב מהישגיה עד כה הם תודות להנהגתו של אלי כיו"ר גמא".
גמא מקבוצת הפניקס הינה חברת אשראי חוץ בנקאי המובילה בישראל למגזר העסקי. החברה שהוקמה בשנת 1998 מונה כ-130 עובדים, וכיום היא חברה ציבורית בשליטת קבוצת הפניקס. גמא מעניקה אשראי ושירותים פיננסיים למעל מ-10,000 חברות, רשתות שיווק מובילות ועסקים בישראל. מחזור העסקאות השנתי של גמא הוא כ-28 מיליארד שקל בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך עליהם (ל"ת)
    חיים 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור