מינויים

אורטק במינוי לתפקיד הבכיר: "סטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות"

מיכאל שקולניק מונה למנהל מפעל באורטק מערכות מיגון ויהיה אחראי להרחבת שיטות הייצור ולחיזוק קשרים עם ספקים ולקוחות. באמתחתו ניסיון עשיר בניהול ובתפעול מחברות גדולות. רן נאור, מנכ"ל אורטק: "ניסיונו הרב של שקולניק יסייע בקידום יעדיה של החברה ויתרום לצמיחתה"

מערכת ice | 
מיכאל שקולניק (צילום פרטי)

מיכאל שקולניק מונה הבוקר (חמישי) למנהל מפעל באורטק מערכות מיגון, תפקיד שבו יעסוק בהרחבת שיטות ואמצעי הייצור ובקשרים עם ספקים ולקוחות החברה. אורטק מתמקדת במיגון והקשחת מבנים קיימים או ניידים באמצעות מערכת חד"מ, המאושרת על ידי פיקוד העורף, ומספקת ממ"דים, ממ"מים ומיגוניות כאשר אין תשתית מיגונית קיימת.
 

שקולניק מביא עימו ניסיון נרחב בתפקידי ניהול בכירים ותפעול בחברות גדולות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל תפעול וייצור בחברת אלמור אלטקרוניקה, ובנוסף מילא מגוון תפקידי ניהול בכיר ותפעול בחברת אלטל טכנולוגיסטיקה, חברת בת של אלתא מערכות. מיכאל הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהקריה האקדמית אונו.
 

רן נאור, מנכ"ל אורטק, ציין: "במסגרת התרחבות החברה, גייסנו את מיכאל לצורך קידום מערך התפעול השוטף, ייעול תהליכים ושיפור ביצועי החברה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות. אנו מאמינים כי ניסיונו הרב של שקולניק יסייע בקידום יעדיה של החברה ויתרום לצמיחתה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה