מינויים

אדמונד דה רוטשילד מתחדשת: הכירו את סמנכ"לית ההכשרה החדשה

'שותפויות אדמונד דה רוטשילד', הזרוע החברתית של 'קרן אדמונד דה רוטשילד', מכריזה על מינוי חדש - לנה רומנובסקי, אשר התחילה כחניכה וצמחה בשורות הארגון, מונתה לסמנכ"לית הצמיחה וההכשרה בארגון
מערכת ice | 
לנה רומנובסקי (צילום נטלי ויצמן לוי, טולי סטודיו)
'שותפויות אדמונד דה רוטשילד', הזרוע החברתית של 'קרן אדמונד דה רוטשילד', מכריזה על המינוי של לנה רומנובסקי מונתה לסמנכ"לית הצמיחה וההכשרה בארגון. במסגרת תפקידה, הסמנכ"לית החדשה תהווה חלק אינטגרלי מפורום הניהול הבכיר בארגון, ותהיה אמונה על תכנים ותהליכים חוצי-ארגון, דוגמת הובלת פורומים ניהוליים ומקצועיים, תהליכי שימור ידע פנים-ארגוניים, תהליכי הערכה ומדידה, עיצוב השפה הכלל-ארגונית, ותהיה אמונה על בניית ממשקים משותפים בין מטה הארגון לבין תוכניות המנהיגות השונות המתקיימות בשטח.
בנוסף, היא צפויה להוביל מהלכי איתור הזדמנויות מחוץ לארגון, לטובת הרחבת מעגלי ההשפעה של תוכניות המנהיגות של 'שותפויות אדמונד דה רוטשילד'. היא צפויה להוביל ולנהל את תהליכי ההקמה של תוכניות חדשות בארגון ולבסס תוכניות שכבר קיימות ופועלות במסגרתו.
רומנובסקי, בעלת תואר שני מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים בניהול מלכ"רים וארגונים קהילתיים ובעלת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון נוסף בעבודה סוציאלית מטעמה.
כמו כן, היא בעלת הכשרות שונות בתחומי החינוך והקריירה, בכלל זה תוכנית בייעוץ ובהתפתחות קריירה מטעם אוניברסיטת תל אביב, תוכנית להנהגת החינוך הבלתי פורמלי בישראל מטעם 'קרן מנדל', 'תוכנית 120' מטעם מכון 'שחרית' וקורסים מקצועיים שונים, בהם קורסים בגישור, בדוברות ובהנחיית קבוצות.
כאמור, הסמנכ"לית החדשה צמחה בשורות הארגון כשבמקור, היא בוגרת התוכנית לפיתוח מנהיגות 'קו הזינוק' מבית הארגון, כאשר בהמשך עבדה כרכזת, מנהלת אזור מרכז ומקימת אזור ירושלים במסגרתה. בארבע השנים האחרונות היא משמשת כמנהלת התוכנית.
את דרכה המקצועית בתחום החינוך החלה בהוראה בבית ספר יסודי, משם המשיכה לפעילות במסגרת העמותה לנוער במצבי סיכון, 'עלם', במרכז סיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית, כיושבת-ראש הארגון הסטודנטיאלי הפמיניסטי, 'ירושלמיות', וכראשת מכינה קדם-צבאית.
במקביל לתפקידה במסגרת 'שותפויות אדמונד דה רוטשילד', היא משמשת כמנחת קבוצות וכמרצה בנושאי אקטיביזם ורישות (נטוורקינג), מגדר והשתלבות יוצאי ברית המועצות לשעבר בישראל.
לנה רומנובסקי, מסרה: "אני גאה להיות חלק מארגון הפועל למען צמצום פערים בחברה הישראלית ולפיתוח אחריות משותפת, בייחוד בשעה מורכבת זו. אני מאמינה בכל לבי כי פיתוח מנהיגות מגוונת, הפועלת מחד גיסא מתוך זהות מגובשת, ומאידך גיסא שומרת על קשר, שייכות ואחריות לחברה הישראלית בכללותה, היא התשובה לאתגרים הרבים העומדים בפנינו כחברה וכמדינה".
רומנובסקי, המשיכה בדבריה ואמרה: "ברמה האישית, אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך ולהשפיע על המרחבים המשמעותיים לי ושאליהם אני מחוברת, הקשורים בעשייה החברתית בשטח במסגרת 'שותפויות אדמונד דה רוטשילד'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה