מינויים

מינוי חדש בעמותת אלומה: "האדם המוביל ביותר להוביל"

הארגון שפועל ללא מטרות רווח במטרה להרחיב את הערבות ההדדית והסולידריות בקרב נוער וצעירים בישראל, מבשר על מינויה של יו"ר חדשה. מבשרת נבו תחליף בתפקידה את אמיתי פורת. "החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים משמעותיים ומורכבים, צעירים בישראל מוצאים את עצמם בצמתי החלטה"

מערכת ice | 
מבשרת נבו יו"ר עמותת אלומה (צילום ענבל מרמרי)
עמותת אלומה מדווחת היום (שני) על מינויה של יושבת ראש חדשה, מבשרת נבו המחליפה בתפקיד את אמיתי פורת. נבו בת ה-44, נשואה ואם לארבעה, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית, היא בעלים משותף של חברת ריפבליק יועצים, חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום קשרי ממשל.
בתפקידה החדש, מבשרת תתמקד בחיזוק קשרי אלומה עם עבודת הממשלה, יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים נוספים והרחבת פעילותה של עמותת אלומה. בין תפקידיה הקודמים שימשה כיועצת לוועדה למינוי שופטים ודיינים לשר המשפטים דאז פרופ' יעקב נאמן ז"ל וכן יועצת פרלמנטרית לחברי כנסת בכירים, ביניהם: ח"כ זבולון אורלב, ח"כ מנחם בן ששון וח"כ זאב בלייסקי.
על מינויה החדש, מבשרת נבו אומרת: "בימים קשים אלה, בה החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים משמעותיים ומורכבים, צעירים בישראל מוצאים את עצמם בצמתי החלטה לקראת שירות משמעותי". מבשרת עוד מוסיפה: "הרצון והשאיפה למיצוי גדול מאי פעם והשאלות שהצעירים שואלים את עצמם נוגעות לא לעצמם כאינדיבידואלים, אלא גם לתפקידם וחלקם במרקם החברתי הישראלי".
את דבריה נבו מסיימת: "זוהי זכות ושליחות להוביל את אלומה ולאפשר לעוד צעירים מכלל החברה להצטרף למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה, למצות את הפוטנציאל ולהגביר את תחושת השייכות שלהם בחברה הישראלית".
 
מנכ"לית אלומה, ד"ר תמי חלמיש אייזנמן מברכת את היו"ר החדשה: "אנו שמחים לקבל את מבשרת נבו לתפקיד יו"ר עמותת אלומה. מבשרת מביאה מומחיות רבה שתהיה בעלת ערך רב בהרחבת מאמצינו לטיפוח מנהיגות עתידית, ביחד עם מחויבותה העמוקה לקידום שוויון הזדמנויות, הופכים אותה לאדם המתאים להוביל את העמותה".
אלומה היא עמותה ללא כוונת רווח הפועלת להרחבת הערבות ההדדית והסולידריות בקרב נוער וצעירים בישראל. אלומה מציעה מדי שנה לכ-50 אלף צעירים מכלל החברה ייעוץ והכוונה בקבלת החלטות בנוגע לצמתים מרכזיים בחייהם. למשל הכנה לשירות צבאי או שירות לאומי ולחיים הבוגרים עבור צעירות דתיות ונוער בסיכון, הנגשת השכלה גבוהה לצעירים ברחבי הארץ עם ליווי להצלחה בתואר וגישור לעולם התעסוקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה