בארץ

90% מהמילואימניקים יחזרו ללמוד: ההחלטה שהאקדמיה צריכה לקבל

על פי נתוני עמותת "אלומה", 90% מהסטודנטים שנרשמו ללימודים ופונו מביתם, מתכוונים להתחיל ללמוד השנה במוסדות להשכלה הגבוהה. ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מנכ"לית אלומה: "מוסדות ההשכלה הגבוהה  צריכות לערוך את ההתאמות הנדרשות"

מערכת ice | 
אוניברסיטה-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
עמותת "אלומה" אשר פועלת להרחבת המובילות בקרב צעירים, בין היתר באמצעות רכישת השכלה גבוהה, מציינת כי 90% מהסטודנטים שנרשמו ללימודים ופונו מביתם מתכוונים להתחיל ללמוד השנה.
בעקבות הניתוח שערכה העמותה, ניתן להבחין כי 90% מהפונים לאלומה, אשר משרתים במילואים מאמינים כי יתחילו בלימודיהם בשנת הלימודים הנוכחית. אותם נתונים שמפרסמת העמותה, מתבססים על ניתוח הפניות שקיבלה בתקופה האחרונה מהסטודנטים שהיו אמורים להתחיל את לימודיהם במגוון המוסדות השונים להשכלה גבוהה ונעזרים בתוכניות ההכשרה והכוונה של העמותה.
עוד עולה מניתוח הפניות שהתקבלו בעמותה, כי כ-20% ממי שכבר היו אמורים להיות בשנת הלימודים הראשונה משרתים בשירות מילואים פעיל. נתון נוסף שהוצג על ידי העמותה, מדגיש כי תשעה מכל 10 סטודנטים שפונו מביתם מתכוונים להתחיל את שנת הלימודים הבאה ומעל ל-17% ממי שהיו אמורים להתחיל שנה א' באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע מגויסים למאמץ המלחמתי.
ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מנכ"לית אלומה, התייחסה לנתונים שעלו מתוך הניתוח: "מאז אירועי ה-7 באוקטובר קיבלנו מאות פניות מצעירים שעברו תחת  תוכנית 'הישגים' לשילוב צעירים מכל שכבות האוכלוסייה והמגזרים במוסדות להשכלה גבוהה".
מנכ"לית אלומה, הוסיפה כי מוסדות ההשכלה הגבוהה צריכות למען הסטודנטים: "מוסדות ההשכלה הגבוהה, בין אם מדובר במכללות אקדמיות, טכנולוגיות או אוניברסיטאות, צריכות לערוך את ההתאמות הנדרשות על-מנת לוודא ששכרם של אותם צעירים לא יצא בהפסדם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה