קריירה ולימודים

האקדמיה מתגייסת: "מחויבות עמוקה לקהילה ולמדינה"

המרכז האקדמי פרס צפוי לסייע למפונים מבתיהם באמצעות סדרת הרצאות מטעם מרצים מומחים שיתארחו בבתי המלון. ד"ר עופר אטד, מומחה בינלאומי לפסיכולוגיה חיובית, יפתח את היוזמה המרשת עם הרצאה שתתמקד בטכניקות מעשיות לפיתוח מוטיבציה ומסוגלות. המנכ"לית עפרה אלול: "החלטנו להשתמש בידע, במומחיות והון האנושי"
מערכת ice | 
סטודנטים (צילום freepik)
"אקדמיה לאומית": המרכז האקדמי פרס מתגייס לסייע למפונים מבתיהם באמצעות סדרת הרצאות מטעם מרצים מומחים של המרכז. ההרצאות והסדנאות, אשר יתקיימו בבתי המלון בהם שוהים המפונים, נועדו לחזק את רוחם של המפונים ולספק להם כלים מעשיים להתמודד עם המצב.
סדרת ההרצאות הראשונה היא של ד"ר עופר אטד - מומחה בינלאומי לפסיכולוגיה חיובית ומרצה בכיר בבית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי פרס - ותעסוק בטכניקות מעשיות שהוכחו כיעילות בשיפור מצב רוח, המוטיבציה ותחושת מסוגלות אישית. היא תתמקד בפיתוח עמידות נפשית, אופטימיות וכלים לוויסות רגשי, על מנת לסייע למפונים לשמר תחושת שליטה ולהתמודד עם הלחצים.
יוזמה זו מבטאת את מחויבות המרכז האקדמי פרס לתרום למאמץ הלאומי ולחוסן העורף בימים קשים אלו, באמצעות מתן כלים נפשיים חשובים עבור המפונים. עפרה אלול, מייסדת ומנכ"ל המרכז האקדמי פרס: "בימים אלו של מצוקה לאומית והתמודדות בלתי פוסקת עם תחושות של לחץ, חרדה וחוסר וודאות, החלטנו להשתמש בכלים האקדמיים שברשותנו".
"החלטנו להשתמש בידע, במומחיות ובהון האנושי, על מנת לסייע ולרומם את רוחם של המפונים הרבים ברחבי הארץ, בתקווה שנוכל לתת להם כלים מעשיים להתמודדות. המרכז האקדמי פרס מרגיש מחויבות עמוקה לקהילה ולמדינה ויעשה כל שביכולתו על מנת לסייע לעורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה