מינויים

הסטארט-אפ הישראלי מתרחב: סמנכ"ל המחקר והפיתוח החדש נחשף

חברת "גלואט" אשר מפתחת טכנולוגיה לגיוס, שימור ופיתוח עובדים בארגונים, מדווחת כי איתי כנרות מונה לתפקיד סמנכ"ל מחקר ופיתוח. במסגרת תפקידו, כנרות, יוביל את אסטרטגיית הגדילה והחדשנות של החברה.

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
חברת גלואט (Gloat), שפיתחה טכנולוגיה לגיוס, שימור ופיתוח עובדים בארגונים, הכריזה היום (שלישי) כי  איתי כנרות מונה לתפקיד סמנכ״ל מחקר ופיתוח (VP R&D). במסגרת תפקידו, כנרות,  לשעבר ב-Peech ו-Kaltura, יוביל את אסטרטגיית הגדילה והחדשנות כך שתספק מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחה של החברה.
לכנרות ניסיון וידע רב שנים בתחום ניהולי ומקצועי. סמנכ״ל מחקר ופיתוח החדש מביא עמו לגלואט מעל 15 שנה של ניסיון ניהולי ומקצועי. לאחרונה, שימש כנרות כסמנכ״ל מחקר ופיתוח בסטארטאפ Peech, שם היה אחראי על פיתוח טכנולוגיות AI לעריכת וידאו אוטומטית. לפני כן כיהן כ- VP R&D Media&Telecom בחברת Kaltura ועוד קודם לכן עבד בתפקידי ניהול ופיתוח בחברת MediaMind.
 



בן ראובני, מנכ"ל ומייסד Gloat, בירך על הצטרפותו של איתי כנרות לחברה והוסיף: ״המוצר שלנו מסייע לארגונים בינלאומיים לפתח ולשמר עובדים ולראות אותם כמכלול של כישרונות ורצונות, לכן היה לנו חשוב שמי שיעמוד בראש המחקר והפיתוח בחברה יהיה בעל השקפה דומה ויכולת פיתוח של חברה בינלאומית צומחת״.

איתי כנרות, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Gloat', הודה על הצטרפותו לחברה: ״אני שמח להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה, עם מוצר פורץ דרך בתחום משאבי האנוש המאפשר לאנשים להצמיח את הקריירה שלהם ובעקבות זאת, לארגונים לפרוץ את גבולות היכולת שלהם״.

(צילום: NMSS Productions)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה