תקשורת ומדיה

בנו של בן גביר על קמפיין משפחות החטופים: "איפה הגבול עובר?" | צפו:

שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, פרסם סרטון ב"טיק טוק" והעלה שאלה מעוררת מחלוקת בפני תומכי קמפיין משפחות החטופים. שובאל בן גביר: "אם סינוואר מציע פצצת אטום בתמורה לכל החטופים, אתם מסכימים או לא מסכימים?"
מערכת ice | 
שובאל בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@)
לאחר שעקץ את נשיא ארה"ב וציין כי הוא סובל ממחלת האלצהיימר החמורה, שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פרסם סרטון ברשת החברתית "טיק טוק" ובו פנה לתומכי קמפיין משפחות החטופים הנקרא "חטופים בכל מחיר", והעלה בפניהם שאלה מעוררת מחלוקת.
בסרטון הטיק טוק, פנה בנו של השר לביטחון לאומי לעוקביו ואמר: "ראיתי את הקמפיין עכשיו להחזרת החטופים, 'חטופים בכל מחיר', עכשיו יש לי שאלה לכל מי שתומך בקמפיין הזה. באמת לא בקטע שופט, אם מחר בבוקר סינוואר מציע פצצת אטום בתמורה לכל החטופים, אתם מסכימים או לא מסכימים?". בהמשך דבריו, שאל שובאל בן גביר: "עכשיו אם אתם מסכימים, סבבה תודה, הבהרתם לי את הנקודה. אם אתם לא מסכימים, אני אשמח לשמוע מכם איפה הגבול עובר?".

 
כזכור, שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עלה לכותרות בשבוע שעבר לאחר שעקץ את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בציוץ בחשבון ה-X שלו. בציוץ כתב שובאל בן גביר: "בזמנים קשים אלה, חשוב להעלות המודעות לאלצהיימר, מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגנטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה, הפוגעת בתפקוד האדם וביכולתו להתנהל".
לאחר פרסום הציוץ החריג, אביו השר איתמר בן גביר, מיהר לגנות את דבריו של בנו וכתב: " שובאל בני, אהוב לי מכל. אבל הלילה הוא עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות". שובאל, שהבין כי יצר מהומה רבה, פרסם התנצלות בחשבון הטוויטר וכתב: "אדוני הנשיא, סליחה!".
 
@shuvael_ben_gvir באמת לא בקטע שופט, כל תשובה היא לגיטימית #עוצמהיהודית #בןגביר #חטופים ♬ צליל מקורי - שובאל בן גביר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה