בארץ

בן גביר מתנצל אחרי שבנו עקץ את ביידן: "עשה טעות חמורה"

לאחר הסערה התקשורתית והציבורית הרבה שעורר אביו בריאיון לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" כאשר טען כי "ביידן עסוק בהענקת סיוע לחמאס, עם טראמפ זה היה אחרת", שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסתבך
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)

נראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, בנו של השר איתמר בן גביר, שובאל, יצר סערה תקשורתית וציבורית רבה, בעקבות ציוץ חריג ביותר, אשר רומז למצבו הבריאותי הבעייתי כביכול, של נשיא ארה"ב ביידן. בציוץ שפרסם הבוקר ברשת X (לשעבר טוויטר), כתב שובאל בן גביר: "בזמנים קשים אלה, חשוב לעלות את המודעות לאלצהיימר, מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגנטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה, הפוגעת בתפקוד האדם וביכולתו להתנהל".


(צילום: מתוך חשבון ה-X של שובאל בן גביר)

בעקבות אותו ציוץ שגרם לסערה תקשורתית וציבורית רבה, אביו של שובאל, השר איתמר בן גביר, פרסם ציוץ ובו הביע את הסתייגותו מאמירתו החריגה של בנו: "שובאל בני, אהוב לי מכל. אבל הלילה הוא עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות. ארצות הברית של אמריקה היא ידידתנו הגדולה של והנשיא ביידן הוא ידיד ישראל".
 



בן גביר המשיך להביע את צערו על אמירתו הבעייתית של בנו וכתב: "גם אם יש לי מחלוקת עם התנהלותו, אין שום מקום חלילה לסגנון מזלזל. כבוד לבריות זה א' ב', כך אני מחנך את ילדיי. מתנצל על דברי בני". לאחר שדבריו של שובאל בן גביר קיבלו חשיפה בכלי התקשורת השונים, החליט בנו של השר למחוק את הציוץ והתנצל על דבריו: "אדוני השר, סליחה!".


(צילום: itamarbengvir@)


בעקבות הסערה הרבה שיצר בנו של השר לביטחון לאומי, איש התקשורת והעיתונאי, בן כספית, כתב בחשבון ה-X  שלו: "יאיר נתניהו, מאחוריך. אין לתאר. הבן של בן-גביר מעליל אלצהיימר על הנשיא האוהד ביותר לישראל שברגעים אלה ממש נלחם כדי להעביר בקונגרס (מול התנגדות טראמפ) 15 מיליארד דולר למימון המלחמה שלנו. מדינה מתאבדת, מטורללת, לא שפויה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה