תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את 'הטייס ששובר שתיקה' ברשת: "קונספירציה מטורללת"

ברשתות החברתיות הופץ בימים האחרונים סרטון תחת הכותרת "טייס שובר שתיקה אחרי 4 חודשים, ששיתפו גורמים ימין. העיתונאי בן כספית בטוויטר שלו חושף: "לא טייס, כן ביביסט הארדקור"
מערכת ice |  2
בן כספית (צילום פלאש 90)
העיתונאי בן כספית שוב זועם על "תיאוריית הקונספירציה" החדשה שמופצת ברשתות החברתיות בימים האחרונים. בסרטון שרץ ברשת נצפה אדם תחת הכותרת "טייס שובר שתיקה אחרי 4 חודשים", בו הוא חושף כביכול פרטים אודות חיל האוויר ב-7 לאוקטובר. אלא שכספית מגלה כי לא מדובר כלל בטייס.
"אז הרשת סוערת בעקבות הטייס ששובר שתיקה'", כותב כספית. "עם שורה של סיפורי בדים מסמרי שיער שלא היו ולא נבראו. כן, הם שוב נטפלים לחיל האוויר, שנלחם בעצימות מטורפת מה-7 באוקטובר".

"למה?", שואל כספית ומשיב: "כי הם יכולים ואנחנו שותקים. נתחיל עם זה שהאיש אינו טייס. לזכותו ייאמר, שלא הציג את עצמו כטייס. מי שהציגו אותו כטייס היו יאיר נתניהו וטלי גוטליב, שמפיצים את סרטון ההבלים של "הטייס המהונדס".
 
"ובכן", מפתיע כספית, "יש לי את שמו. שמור במערכת, כמו שאומרים. כאמור, לא טייס. כן ביביסט. הארדקור. הסרטון שלו הוא סיפורי בדים. שום דבר לא נכון, ממספר מטוסי הקרב של ישראל (הלוואי שהיו לנו 600) דרך שיטת הכוננות ושאר ירקות".
וממשיך בן כספית: "על הפלטפורמה החלולה הזו הם ממשיכים להפיץ את תיאוריית הקונספירציה המטורללת. יאיר נתניהו מתלונן מדוע חיל האוויר לא עשה "נוהל חניבעל" עם מטוסי קרב. כלומר, מדוע לא הרגנו את כל 250 החטופים. לחשוב על זה שהוא ממשיך לשייט בין החופים במיאמי עם שני מאבטחים על חשבוננו. אחרי שהגיע לכאן להצטלם במלחמה".
כספית מצרף לציוץ תמונות של "הטייס", המציגות אותו כתומך נתניהו ובמדי מילואים ירוקים (שאינם חיל האוויר) בדרגת נגד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן השנאה לנתניהו מטרללת אותך
    סימה 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עיתונאי לא דובר אמת
    סגור
  • 1.
    טיפש כמו נעל
    בן כספית תלמד לפני 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יודע מה זה נוהל חניבל ? . זה כאשר יש חטיפה אז עושים סגר הרמטי על ידי הפצצות או מחסומים ואם היו מפציצים אזי החטופים היו נשארים בצפון ולא מועברים לדרום..כמו שנמצאו כמה מהם שלא הספיקו להעביר...
    סגור