תקשורת ומדיה

טלי גוטליב משיבה אש: "לי לא סותמים את הפה"

לאחר שדבריה עוררו סערה רבה בכלי התקשורת השונים ובמערכת הביטחון, חה"כ טלי גוטליב מתייחסת לתגובת ראש השב"כ והמוסד: "העובדה שהם מתדרכים נגדי ביחד - זה רק מראה כמה אני צודקת"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
חה"כ טלי גוטליב התראיינה היום לתוכנית "פתחי וזמרי בע"מ", המשודרת בתחנת הרדיו "גלי ישראל". במהלך הריאיון, התייחסה גוטליב לסערה שיצרה בעקבות הציוץ שפרסמה ברשת X, בו כתבה כי בעלה של מובילת המחאה שקמה ברסלר, שוחח עם סינוואר לפני אירועי ה-7 באוקטובר.
כזכור, בעקבות דבריה, רונן בר, ראש השב"כ, מיהר להגיב וציין: "היום פרסמה גוטליב ציוץ ובו פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו בידי עובד שירות הביטחון הכללי".
בריאיון שנערך היום (חמישי) לתוכנית "פתחי וזמרי בע"מ", חה"כ גוטליב הצהירה כי היא אינה מפחדת מסתימת הפיות בנושא וכי השב"כ והמוסד מתנהלים בצורה שמעידה כי טענותיה נכונים. ״העובדה שהשב״כ והמוסד מתדרכים נגדי ביחד - זה רק מראה כמה אני צודקת", ציינה בריאיון. 
בהמשך דבריה, חה"כ גולטיב תקפה את המוסד והשב"כ ואמרה: "לי לא סותמים את הפה ואני לא מפחדת. כל זמן שאהיה חברת כנסת במדינת ישראל וכל זמן שאנשי ימין יתנו בי אמון - לא אסיר את החסינות שלי. אם השב״כ יודע להגיע לכל חולה קורונה וסיפר שהוא יודע להגיע לכל עזתי - אז שיספר לנו איך נכשלנו בשבעה באוקטובר?! מה קרה כאן?!".
עוד הוסיפה גוטליב: "מול הכישלון הזה אני רוצה שעכשיו תהיה החזרה של ההרתעה וניצחון. שראש השב״כ יעשה בדק בית ולא יעשה סבב מינויים רגע לפני שקמה וועדת חקירה!״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יישר כח לטלי גוטליב (ל"ת)
    יגאל גיל 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור