תקשורת ומדיה

ינון מגל באמירה מפתיעה: "טמטום מוחלט, קונספירציות דביליות"

לאחר שצייצה כי בעלה של שקמה ברסלר קיים שיחות עם סינוואר לפני ה-7 באוקטובר, ינון מגל מתח ביקורת חריפה על חה"כ טלי גוטליב: "הטענה שבעלה דיבר עם סינוואר וכאילו בגד במדינה היא טמטום מוחלט"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
על רקע התבטאותה כי נערכו "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת", איש התקשורת והעיתונאי ינון מגל מתח ביקורת חריפה על חה"כ טלי גוטליב ברשת X  (לשעבר טוויטר): "אין לי כוח לקונספירציות דביליות".
בציוץ שפרסם היום (חמישי) ברשת X, כתב מגיש תוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14 כי הוא לא מסכים עם אמירותיה של חה"כ גוטליב: "יש לי הרבה מאוד ביקורת על שקמה ברסלר. לדעתי יש לה חלק ואחריות באסון שפקד אותנו חברתית, בהחלשת ישראל, צה"ל ומערכת  הביטחון, מה שהוביל בין היתר לאסון ה7 באוקטובר. ואני מבקר אותה רבות".
לצד כל אלו, ציין מגל כי הוא אינו מסכים עם דעתה של חה"כ טלי גוטליב, שאותה שיתפה אתמול (רביעי) ברשת X , דבר שהוביל לסערה רבה בכלי התקשורת ובמערכת הביטחון. "הטענה שבעלה דיבר עם סינוואר וכאילו בגד במדינה היא טמטום מוחלט ואין לי כוח לקונספירציות דביליות", ציין מגל. 
לאור דבריה החריפים של חה"כ גוטליב, מובילת המחאה שקמה ברסלר מיהרה להגיב: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".
כזכור, אתמול צייצה חה"כ גוטליב ברשת X, כי בעלה של מובילת המחאה שקמה ברסלר שוחח עם סינוואר לפני אירועי ה-7 באוקטובר.  "שמעתי שהגב׳ מחאה שיקמה ברסלר,זאת שחשבה שנבחרי ציבור מהימין הם נאצים, נפגשה  בפגישה אישית עם ראש המוסד. עוד שמעתי שמישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך", כתבה חה"כ גוטליב. עוד הוסיפה: "טוב יש לי חסינות מהותית וצווים שיפוטיים לא חלים עלי. מישהו מוכן לתת הסבר לפגישה הזו? תמימה היא לא, שאחרת לא היו אוסרים לפרסמה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה