תקשורת ומדיה

Ynet בפרויקט מיוחד: "היממה ששינתה את חיינו"

על רקע ציון 100 ימים לאירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר, אתר "ynet" יוצא בפרויקט מיוחד וחושף את הרגע בו נודע למערכת החדשות מה מתרחש ביישובי עוטף עזה
מערכת ice | 
מתקפת פתע על ישראל ב-7 באוקטובר (צילום פלאש 90)

בעקבות ציון 100 ימים למלחמה הנוכחית ולחטופים המוחזקים בשבי חמאס, אתר החדשות ynet, חושף את הפרויקט המיוחד שלו בעריכת מעין רודה, בו הוא משתף מה היה סדר ההתרחשויות שאירעו מאחורי הקלעים בדסק החדשות באותה שבת שחורה.

באתר החדשות המוכר החליטו לשתף את הקוראים באותם רגעים דרמטיים שהתרחשו בשבת השחורה מאחורי הקלעים של דסק החדשות – מהאזעקות הראשונות ועד הקרבות לטיהור הנגב המערבי בבוקרו של ה- 8 באוקטובר.
אותו פרויקט מיוחד, מעניק הצצה נדירה על איך אחד מגופי התקשורת המובילים בישראל התמודד עם הכאוס הגדול בבוקר ה-7 באוקטובר. אחד מהרגעים המצמררים והכואבים באותה נקודת זמן, כולל את דיווחו של יואב זיתון, הכתב הצבאי, כי צלם המערכת, רועי עידן ז"ל, גר קרוב מאוד לגדר.

 


בהמשך למערכת החדשות גודל האסון, כאשר נודע כי עידן,  תושב כפר עזה שעוד הספיק להעביר תיעוד של גלשן רחיפה שחודר לישראל, נרצח עם אשתו סמדר, ובתם אביגיל בת ה-3 נחטפה לעזה.


"מה לעזאזל, יואב?", זו ההודעה שהופיעה בקבוצת העדכונים של מערכת החדשות של אתר "ynet" כמה דקות לאחר שיגור מטח הרקטות הראשוני אל עבר ישראל, מטח שהיה רק הקדימון לאסון הנוראי שעתיד לבוא על מדינת ישראל. ההודעה, שהופנתה אל הכתב הצבאי יואב זיתון, נשלחה על ידי המבזקן של אותה משמרת לילה בדסק, וניסוחה מעיד על חוסר הבנת המצב באותם רגעים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה