בארץ

הראל פיננסים למען החטופים והנרצחים: "אין גבול לצביעות"

על רקע ציון 100 ימים לחטופים המוחזקים בשבי חמאס, חברת "הראל ביטוח ופיננסים" ערכה טקס למען הנרצחים והחטופים. מירית רגב, אמם של מיה ואיתי שחזרו מהשבי: "תזכרו, הכוח של המשפחות זה המודעות שלכם, של אזרחי ישראל, של העולם כולו"
מערכת ice |  1
עובדי חברת הראל (צילום דוקוארט)

בימים אלו, גופים וחברות רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ואף פועלים למען הנצחת הנופלים באירועי הטבח שהתרחשו ב-7.10 ולמען השבת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס. היום (ראשון), עובדי קבוצת "הראל ביטוח ופיננסים" ערכו טקס ומפגן הזדהות עם הנרצחים והחטופים שהמלחמה הנוכחית גבתה.

מירית רגב, אמם של מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לעזה ממסיבת הנובה אשר עובדת בחברת הראל, נשאה דברים יחד עם ילדיה במהלך האירוע. בעת הטקס, מירית רגב הדגישה את החשיבות בתמיכת המשפחות: "תזכרו, הכוח של המשפחות זה המודעות שלכם, של אזרחי ישראל, של העולם כולו".
 



עוד הוסיפה רגב: "המשפחות יודעות ומרגישות שהם הילדים והמשפחות של כולנו, זה מחזק ונותן כוח להמשך, אני קוראת לשחרר את כולם כולל כולם משבי חמאס. בנוסף, אני מבקשת להודות לקבוצת הראל ולעומדים בראשה על כך שמיום ה-7 באוקטובר לא עזבה אותי לרגע אחד, תמכה בי תמיכה מלאה, נפשית ובכל מה שהייתי זקוקה לו".

במהלך הטקס, עובדי החברה עצרו את עבודתם ועמדו דקת דומייה לזכר כל הנרצחים והנופלים מאירועי ה-7 באוקטובר. מלבד זאת, העובדים הפריחו בלונים למען שחרור החטופים ואף שרו שירים למען ההזדהות עם החטופים שמוחזקים בשבי חמאס במשך 100 ימים.
יאיר המבורגר, יו"ר הראל, ציין כי "אנו מצטרפים לכאב הבלתי נתפס של אותן משפחות וזועקים את זעקתן. אנו עושים זאת יחד עם כל המשק הישראלי על מנת שיישמעו את הזעקה הזו עד האג, שם העולם מנסה ללמד אותנו מוסר מה הוא. אין גבול לצביעות".
"אנו נמצאים בעיצומה של מערכה קשה ביותר, ואני מתפלל שמותם של כל הנופלים עד כה לא יהיה לשווא, שהמדינה הזו תבין שהדיבור על ביחד לא יכול להישאר בגדר דיבור והביחד יהיה אמיתי. זו הדרך שלנו להבטיח את עתידנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראל חברה לביטוח
    סש 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק אחרי שהגשתי נגדם תביעה הם החזירו את הכסף . שיקרו לי בפנים .
    סגור