תקשורת ומדיה

נועה תשבי: "זוועה שזה מה שעושים - הסתה, שקרים ורמיזות בוטות"

על רקע הביקורת על התמונה של תשבי ובני גנץ, במה שכונה כ"הקוקטייל של נועה תשבי" - היא מתראיינת ומסבירה באופן ברור: "זה היה אירוע פרטי, ממש לא מסיבה. בעיניי זו זוועה שזה מה שעושים לחברי ממשלה"
מערכת ice |  1
נועה תשבי (צילום צילום מסך מסרטון טוויטר @noatishby)
הדוגמנית והמסבירה הישראלית נועה תשבי התראיינה לאחרונה לעיתון "לאישה", והגיבה על הסערה סביב התמונה עם בני גנץ באירוע ההוקרה שנעשה לכבודה בביתו של אב שאיבד את בתו במסיבה ברעים.
כזכור, העיתונאי ינון מגל, פרסם בחשבונו ברשת X (טוויטר לשעבר) את התמונה בה רואים את תשבי וגנץ מחויכים בעת "המסיבה" שנערכה לכבודה של המסבירה הבינלאומית. הפרסום של מגל בא להעביר ביקורת נגדית על הטענות כנגד חברי הקואליציה, שצולמו מחויכים בעת דיון בכנסת בנוגע למלחמה.
תשבי אמרה: "חשוב לי לציין שזה היה אירוע פרטי שלא הוזמנה אליו תקשורת. אני בכוונה אומרת 'אירוע', כי בניגוד למה שנכתב – זו ממש לא הייתה מסיבה. לא הייתה מוזיקה, וזה נערך בביתו של אב שכול. הערכתי מאוד את העובדה ששר הביטחון לשעבר בא לכבד בנוכחותו לרבע שעה, ולגמרי הזדעזתי ממכונת הרעל וממה שעשו מפריים אחד מגמתי".
בהמשך היא הוסיפה: "זה מאוד מעציב שבזה אנשים מתעסקים, וברור לכל בר דעת למה זה נעשה: כדי לפגוע בבני גנץ ובאהבת הקהל שלו". עוד היא אומרת: "בעיניי זו זוועה שזה מה שעושים לחברי ממשלה: הסתה, שקרים ורמיזות בוטות. פשוט לייצר עוד פילוג ושנאה. אבל אני גם בטוחה שהעם שלנו מבין ויודע את האמת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה הזקנה
    יוסי 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשי לנו טובה תחזרי לארה״ב תעזבי אותנו בשקט ישמאל רדיקלי
    סגור