תקשורת ומדיה

חנוך דאום על הלוחמים: "השאירו חלקים מהגוף שלהם בשדה הקרב"

חנוך דאום נפגש עם לוחמי צה"ל ששבו מרצועת עזה להתרעננות. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם, חשף את המצב הנפשי הקשה בו שרויים הלוחמים: "הם נפרדו מחברים שלחמו לצידם"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
הקומיקאי ואיש התקשורת חנוך דאום, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו סיפר כי הוא נפגש בשבת עם לוחמי צה"ל ששבו מרצועת עזה. בפוסט שפרסם הערב (שבת), חשף דאום את מצבם הנפשי המורכב בהם שרויים הלוחמים החל מה-7 באוקטובר.

"כמה מסקנות משבת מיוחדת עם לוחמים ששבו מן הקרבות ונמצאים בתהליכי שיקום מפציעות: הם גיבורים בהגזמה. סיפורי הקרב שלהם בלתי נתפסים. פשוט בלתי נתפסים", ציין דאום ואף הוסיף כי לצד התופת שעברו בעזה, הם ממשיכים לשמור על אופטימיות: "הם חמודים וחיוביים בקטע פסיכי ממש".

לצד דברים אלו, דאום חשף כי הלוחמים מתמודדים עם מצב נפשי מורכב: "הם השאירו חלקים מהגוף שלהם בשדה הקרב (לא כמטאפורה), הם נפרדו מחברים שלחמו לצידם - והשאלה שהם שואלים הכי הרבה היא אחת: איך דואגים שישראל לא תחזור להיות מה שהייתה בשישי באוקטובר".
בימים מורכבים אלו, חנוך דאום מקפיד להעלות תכנים רבים העוסקים בלוחמי צה"ל הפועלים בין היתר ברצועת עזה. לצד התכנים המרגשים שדאום מקפיד לפרסם ברשתות החברתיות, בחודש נובמבר האחרון שיתף בפניו עוקביו כי הוא מציע עזרה כלכלית ללוחמים שהתגייסו להילחם על המדינה והשאירו את העסק שלהם מאחור.
בפוסט המדובר כתב: "כל מי שנמצא בחזית ורוצה שאני אשתמש בטראפיק שלי ואפנה לקוחות וישראלים חמודים לעסק שלו, שיכנס לאתר, ימלא פרטים ואנחנו נדאג לעזור לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה