בארץ

מרגש: עדן חסון במחווה מטורפת ללוחם שנפצע קשה בעזה

הזמר עדן חסון הגיע לביה״ח שיבא ופגש את הכנר המוכשר, חייל המילואים שנפצע בעזה - מרדכי שנוולד. השניים הופיעו יחד וריגשו את הקהל. לאחר מכן, חסון הפתיע את שנוולד בהצעה להצטרף אליו לסיבוב הופעות בארה"ב

מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
בתחילת השבוע (ראשון), הגיע הזמר עדן חסון למרכז הרפואי שיבא תל השומר, שם פגש את מרדכי שנוולד (33). בפגישה ביניהם, הם ביצעו יחד את השיר "שקיעות אדומות".שנוולד , שיריונר שנפצע בלחימה בעזה ובנו של הרב אלעזר ראש ישיבת ההסדר במודיעין, נחשף ככנר מחונן עוד כשניגן בבית החולים עם הזמר אמיר דדון שהגיע לבקר פצועים. 
לאחר מכן, כתב שנוולד בחשבון הפייסבוק שלו: "זכיתי לנגן הערב עם עדן חסון. כי משיבא תצא תקווה וקצת שמחה, למרות כל העצב". חסון לעומת זאת, לא הסתפק בפוסט ולקח  את פגישתם צעד קדימה. חסון שאל את שנוולד האם הוא מעוניין להצטרף אליו לסיבוב הופעות בארצות הברית בפברואר הקרוב. שנוולד המרוגש הגיב בחיוב.
"בבוקר שבת השחורה הייתי בירושלים בשמחת תורה, ורציתי ללכת למאה שערים כדי לחוות חוויה יהודית. לפתע קיבלתי טלפון, כבר ידעתי שקורה משהו. הקפיצו אותי לשירות ומצאתי את עצמי באותו יום בטנק השני שנכנס לעזה. כשהגענו למחנה הפליטים שאטי, ירו עלינו נ"ט, והרגשתי שאני עף באוויר", כך סיפר שנוולד בראיון אצל בן כספית וינון מגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה