תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 בחשיפה עצובה: מה קורה בקריית שמונה?

כתב חדשות 12 מנחם הורוביץ, תושב קריית שמונה, חושף את המצב בעיר: "שמתי לב למשהו מדהים ועצוב. חיות בר מסתובבות ברחוב, כמו שועלים ותנים, פרות מסתובבות. ברחובות גללי החיות, החנויות סגורות. אין אנשים". וגם: המחשבות על חזרה
תום נחום | 
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-40, כאשר הזירה הצפונית ממשיכה להתחמם עם ירי רקטות וטילי נ"ט לעבר ישובי וערי הצפון, בעוד קיים חוסר ודאות בקרב תושבי הצפון שפונו מבתיהם בנוגע לצפי מתי יוכלו לשוב לביתם על רקע האיום הגובר מכיוון חיזבאללה.
כתב חדשות 12, מנחם הורוביץ, התראיין היום לרדיו 'גלי ישראל' לשרון גל וסיפר על המצב בקריית שמונה: "שמתי לב למשהו מדהים ועצוב. חיות בר מסתובבות ברחוב, כמו שועלים ותנים, פרות מסתובבות. ברחובות גללי החיות, החנויות סגורות, אולי אחת או שתיים פתוחות, אין אנשים, יש המון חיילים. האם התושבים יחזרו? תראה, במצב הביטחוני הנוכחי אנשים לא יחזרו לגור שם. לדעתי כשהמלחמה בעזה תסתיים - אנשים יחזרו כי בסוף זה הבית שלהם, אני בטוח שפיקוד הצפון ייתן את התשובות לאנשים. אי אפשר להגן על גבולות ישראל רק בטכנולוגיה".
בתוך כך, עם המשך התחממות הגזרה הצפונית מול חיזבאללה על רקע הטרגדיה הגדולה עם מותו של עובד חברת החשמל מירי נ"ט, וכמו כן, עם המשך ירי הרקטות והטילים מכיוון לבנון והמשך נסיונות החדירה באמצעות רחפנים וכלי טיס שונים, תוך היערכות כוחות צה"ל בצפון לנסיונות חדירה רגליים לתוך שטח ישראל, כתב חדשות 12, מנחם הורוביץ, חזר לפני יומיים לקריית שמונה על מנת לבדוק מה מצב ביתו.

הורוביץ העלה תמונה שלו מחוץ לביתו בקריית שמונה, שספגה מספר פגיעות של רקטות וטילים בימים האחרונים, כאשר כתב במסר משמח למדי בטוויטר (X.COM) שלו כך: "קצת רסיסים אבל הבית ברוך השם לא נפגע. בקרוב נחזור לכאן ובגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה