תקשורת ומדיה

פרשן חדשות 12 חוטף מכוכב 'הפטריוטים': "שקמה ברסלר הבן"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, הגיב למתקפה של עיתונאי חדשות 12 ו'ידיעות אחרונות' נדב איל נגד ינון מגל: "בעוד הגליקמן 2 הזה ריסק ערוץ מתפקד - ינון מגל הרים אחד. הקינאה"
תום נחום |  2
מהדורת החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-38 של המלחמה בעזה (שני) לכדי שורת הישגים. אחרי הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא והטילים מסוריה, ישראל מגיבה שוב בעוצמה וכבר עין אחת מסתכלת בזהירות על הגבול הצפונית שם נרשמת התלקחות מול חיזבאללה.
בתוך כך, העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12, נדב איל: "כשאחמד יאסין חוסל במארס 2004 הייתי בבוסטון עם קבוצת עיתונאים למפגש עם עיתונאים פלסטינים. כשיצאה ההודעה על חיסול רב המרצחים קראתי לישראלים לחדר כדי להרים לחיים. היחיד שסרב היה עיתונאי בשם נדב איל בטענה ש״אני לא שותה כשאנשים מתים״ זכרו את הטרלול הזה כשהוא מפרשן לכם את המלחמה בחמאס".
 
כל זאת אגב הגיע כתגובה לשאיל כתב נגד מגל, שתחילה תקף את חדשות 12 דרך ציוץ של איל, שכתב כך: "ישראל משלמת מחיר ותשלם מחיר כבד, בינלאומי ומבצעי, על חבורת הסכלים שמשמשים פה כשרים - מעמיחי אליהו ועד אבי דיכטר. ההתבטאות הזו (נכבת עזה 2023) כבר מהדהדת בעולם כמובן", מגל הגיב: "חבורת הכסילים בתקשורת שתמכו באוסלו ותמכו בהתנתקות ותמכו בהקלות לחמאס, ושהביאו עלינו את האסון הנורא בתולדותינו לא למדו כלום ועכשיו נבהלים מכל אמירה ישראלית על אסון שנמיט על עזה המשומדת, ויוצאים נגדה כמו חבורת חדלי אישים פחדנית. לכו כבר".
איל הגיב בזעם: "אכתוב בעדינות ובנחת: אתה מפיץ שנאה שמשמש כמלחך פנכה של הממשלה ובעיקר של משפחת נתניהו, שמזריקה לך את הרעל ישר לוריד. הם אחראים ואתה אחראי, כי אתם בשלטון (אתה בסה"כ פה להשכיר) שנים רבות. העם יזכור וזוכר. אני לא נבהל משום אפס. בטח שלא סייד קיק של נועם פתחי".
פתחי לא נשאר חייב וענה: "זה מה ששיקמה ברסלר הבן עושה מהרגע הראשון של הטבח. כל טור שלו זה טקסט פגיעה במדינה שגורם אפילו לטורים ב"הארץ" להישמע פטריוטים. הכל מעמדת הגנרל שנולד לנו: סטייק לבן ששנים הרי חשב הפוך מנתניהו והצבא לגבי עזה.. וסייד קיק? בעוד הגליקמן 2 הזה ריסק ערוץ מתפקד - ינון מגל הרים אחד. הקינאה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל כך מוזר
    ישראלי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך מוזר שלא ראינו אצל הערבים מי שיגנה באופן רצוף שנים את ההתנהלות הפראית וחסרת המסגרות והמוסר של הערבים בתוך התקשורת שלהם. ואצלנו יש כל כך הרבה יפי נפש מזוהמי שכל שתוך כדי השואה ותוך כדי לוחמה ותוך כדי שכבר יש ממשלת אחדות עדיין יורים את הזיהום הנפשי שלהם לכל עבר. כולל גם ההפגנה לשחרור החטופים והצעדה. למה? בלי זה לא ישחררו אותם? ובלי זה ישכחו אןתם? אלא סתם להפגין נגד הממשלה. יצר הניגודיות. יצר ההרעשה וחשק המצלמות
    סגור
  • 1.
    מי זה זה מהפאתח
    מה מי ? 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא קשור
    סגור