תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על הרמטכ"ל לשעבר: "איש מופרע"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב בזעם לאמירתו של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ברשת 13: "רק רמטכ"ל שהדבר הראשון שהוא עושה כשהוא יודע שהולכים למלחמה זה למכור את מניותיו, מסוגל להוציא משפט כזה מהפה. איש מופרע"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-40 של המלחמה בעזה (רביעי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק וייתכן שהמהלך הנוכחי הוא נקודת מפנה במלחמה.
במהלך הלילה צה"ל הודיע על כניסה לתוך בית החולים שיפא במטרה אולי להכריע את חמאס ולנסות להביא את החטופים. צה"ל נכנס לחלק המערבי של מתחם בית החולים שיפא בעיר עזה ופיצץ את המחלקות/האגפים והקירות באזור אליו הוא נכנס.כוחות צה״ל ובהם גם צוותים רפואיים פועלים בתוך בית החולים שיפא, בתקווה לאתר חטופים.

בתוך כך, מי שסיפק התייחסות שנויה במחלוקת בנוגע לסוגיית החטופים אמש (שלישי) בשידור חי ברשת 13 במשדר 'הצינור' עם גיא לרר, הוא הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שהצהיר כך נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שכזכור, לקח חלק פעיל ומרכזי במחאה נגד ממשלת נתניהו ונגד הרפורמה במערכת המשפט: "נתניהו מקריב חטופים כדי להציל את עצמו".
האמירה הקשה של חלוץ הצליחה להוציא משלוותו את מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שתקף: "רק רמטכ"ל שהדבר הראשון שהוא עושה כשהוא יודע שהולכים למלחמה זה למכור את מניותיו, מסוגל להוציא משפט כזה מהפה. איש מופרע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מופרעות
    ענן 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמופרע ומצליח להוליך הסתה מופרעת במשך שנים מול כל מי שלא מסכים איתו זה מגל. האיש משדר ארס זמן רב מידי ומצליח לגרום לקבוצת אינפנטילים לא קטנה להאמין בשטויות שלו ואח״כ גם לתקוף את אנשי המחנה האחר בכל מיני צורות.
    סגור
  • 2.
    מובילי המפסידים בבחירות לכלא
    מיכה 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דן חלוץ, אהוד ברק ויתר השותפים לפילוג העם , לכוח קפלן והסרבנים , גרמו למוטיבציה של חמאס לתקוף בשביעי לחודש שעבר , זה ברור מחקירת שבויים . מקומם בכלא.
    סגור
  • 1.
    חלוץ
    אמיר ששון 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שאני כולה נהג יודע שמלחמה אי אפשר להכריע ללא קרקע. והרמטכל שלנו לא יודע את זה.ומתרברב תנו לי עם חיל האוויר אני מחסל אותם. בדיוק כמעט חיסלת את המדינה.חיסלת לוחמים.חיסלת את כול צמרת צהל. רק על מצב המניות התגברת. האמת כמה עשית במלחמה? על חשבון חללים. זה שריסק את צהל.אפילו נסראללה הבין עם רמטכל כזה .ישר פתח מלחמה ולא רק ניצח.אלא הביס אותנו בכול פרמטר.חלאה תחזור לחור שלך גם זה מצטרף לאולמרט.ברק. וכול שאר ירקות אז תלכו לעזה זאל כולכם. רמטכל שמקשקש בזמן מלחמה.כלב לא מאולף
    סגור