תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מעורר סערה: "טענת חמאס לא משוללת יסוד"

רביב דרוקר גרם לסערה בחדשות 13 כאשר אמר: "תנו לי להגיד לכם דעה לא פופולרית, יש מחלוקת כבדה מי הפר את הפסקת האש בצוק איתן, אפשר לדון בה. חמאס טוען שאנחנו הפרנו, וזה לא טענה לגמרי משוללת יסוד"
תום נחום |  2
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
מלחמת חרבות הברזל נכנסה היום (שלישי) ליומה ה-39 עם הלחימה בעזה, כאשר על רקע ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, הלחימה ברצועת עזה נמשכת כל העת לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בבית החולים שיפא, כאשר הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק.
בתוך כך, סערה גדולה מתחוללת ברשתות החברתיות סביב דבריו של מגיש חדשות 13, רביב דרוקר, במהלך שידור, כאשר אמר כך: "אגב, תנו לי להגיד לכם דעה לא פופולרית, יש מחלוקת כבדה מי הפר את הפסקת האש בצוק איתן, אפשר לדון בה. חמאס טוען שאנחנו הפרנו, וזה לא טענה לגמרי משוללת יסוד".
 
זאת לאחר שחילוקי דעות התגלעו ביום ראשון באולפן תוכניתו של רביב דרוקר בחדשות 13, 'אזור מלחמה', כאשר הכתב בעזה שלומי אלדר ראיין את מי שהוא טוען שמשמש בתפקיד מנהל בית החולים שיפאא בעזה והוא לא מי שפורסם בהקלטה של דובר צה"ל ובכך מטיל ספק על הפרסום של מדינת ישראל.
הכתב לענייני ערבים חזי סימנטוב השיב לו: ״זו תעמולה של חמאס, לא הייתי משדר את זה״, ובין היתר גם עקץ אותו על הגיה לא נכונה של שם מנהל בית החולים. מסתבר על פי רן בוקר, שהסיפור מאחורי פרסום השיחה של שלומי אלדר בחדשות 13 עם מי שלטענתו הוא מנהל בית החולים שיפא בעזה הוא מעניין מאוד.
 
בוקר טוען כי במערכת חדשות 13 השיחות עלו ״לטונים גבוהים מאוד", בשאלה האם לשדר בכלל את השיחה או לא. שני הכתבים הוותיקים צביקה יחזקאלי וחזי סימנטוב, התנגדו נחרצות לשידור שלה, והם אף סירבו לתרגם אותה. 
״זה היה שילוב של שני דברים בהתנגדות לשידור״, מספרים גורמים במערכת,  ״בגלל האחריות והזהירות המתבקשת כי ברור לכולם שהמנהל של שיפא כפוף לחמאס, והדבר השני הוא פוליטיקה פנימית״.

היה מי שרצה לשדר את  השיחה של שלומי אלדר כבר במהדורת השבת, אולם הוחלט שהיא תשודר בתוכניתו של רביב דרוקר. כך או כך דובר צה״ל תת אלוף דניאל הגרי סתר את אלדר בהצהרתו ואמר כי צה״ל מדבר עם מנהל בית החולים. זאת אחרי שאלדד טען שהשווה את הקול שלו ולא מדובר באותו אדם שצה״ל שוחחו איתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכוער
    חגית 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מכוער מכל כיוון אכול רוע שינאה כתב בטח ובטח הוא לא האמת בכתבות שלו זה רק אופציה
    סגור
  • 1.
    הנבל
    א 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הזה לא יכול בלי סערות דרוקר אדם שנוא
    סגור