תקשורת ומדיה

סערה ברשת 13: "נתניהו מקריב חטופים כדי להציל את עצמו"

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ תקף בשידור חי ברשת 13 במשדר 'הצינור' עם גיא לרר ויצא בביקורת חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והמדיניות סביב סוגיית החטופים: "מקריב חטופים כדי להציל את עצמו"
תום נחום |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-40 של המלחמה בעזה (רביעי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק וייתכן שהמהלך הנוכחי הוא נקודת מפנה במלחמה.
במהלך הלילה צה"ל הודיע על כניסה לתוך בית החולים שיפא במטרה אולי להכריע את חמאס ולנסות להביא את החטופים. צה"ל נכנס לחלק המערבי של מתחם בית החולים שיפא בעיר עזה ופיצץ את המחלקות/האגפים והקירות באזור אליו הוא נכנס.כוחות צה״ל ובהם גם צוותים רפואיים פועלים בתוך בית החולים שיפא, בתקווה לאתר חטופים.

בתוך כך, מי שסיפק התייחסות שנויה במחלוקת בנוגע לסוגיית החטופים אמש (שלישי) בשידור חי ברשת 13 במשדר 'הצינור' עם גיא לרר, הוא הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שהצהיר כך נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שכזכור, לקח חלק פעיל ומרכזי במחאה נגד ממשלת נתניהו ונגד הרפורמה במערכת המשפט: "נתניהו מקריב חטופים כדי להציל את עצמו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלאה
    בועז 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מיותר בעולם
    סגור