תקשורת ומדיה

חיים אתגר מותקף: "יא כלב, אפס, עושה לינץ' באישה"

אחרי שתקף כתבת לבנונית, מגיש קשת 12, חיים אתגר, קיבל הודעה מאיימת: "תפייייי עלייך יא כלב בן כלבים, כוס אמא שלך, עושה לינץ' באישה, מלחיץ אותה ומבהיל אותה יא אפס". וגם: כיצד אתגר הגיב?
תום נחום |  2
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
היום (שלישי) מדינת ישראל מציינת בכאב חודש למלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
בתוך כך, מגיש קשת 12חיים אתגר, ממשיך במאמצי ההסברה שלו למען ישראל בעולם, כאשר בעקבות מאמציו הרבים, עושה רושם שגורמים פרו פלסטיניים ותומכי חמאס החליטו שהגיע הזמן לאיים על אתגר, שכהרגלו, כפי שראינו פעמים רבות בתוכניות שלו בקשת 12, לא נרתע וחתר למגע.
בסטורי שהעלה, אתגר חשף הודעה מאיימת נוספת שקיבל (בעברית שבורה יש לציין) אחרי שתקף כתבת לבנונית, כאשר בהודעה נכתב: "תפייייי עלייך יא כלב בן כלבים. לך למדינה ולממשלה למנוע היותם 'אלמיאדין' פה. לך תפגין לממשלה שתמנע מהם לשדר בארץ. כוס אמ אמ אמא שלך עושה לינץ' באישה, מלחיץ אותה ומבהיל אותה יא אפס", אתגר הגיב: "מבין שפחות התחברת".
 
כל זאת יומיים לאחר שבהודעה שנשלחה לאתגר על ידי משתמש בשם בילסאן נכתב כך: "גנב, גילינו את מיקומך ונגיע אליך בקרוב. יש לך ברירה להישאר ולמות למען מדינה שאינה שלך או לברוח", כאשר אתגר הגיב: "אני פה. מחכה. אקרע אתכם", בהמשך אתגר כתב כך: "כואב לי הלב על המכות רצח שתקבל", כאשר בתגובה משתמש אחר בשם אוסמה אלסעודי, כתב לאתגר: "אני בא אליך עכשיו, חלאות. אתה לא עושה כלום, אני אהרוס את הבית שאתה גר בו, מתנחל שכמותך".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייל אתגר אחלה גבר, אפילו עדין מדי, יחקרו אותה ותעןף מי
    יוסי 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בירה ללא עחתונאיל כמו חיים אנחהו בכלל רחמנים בני רחמנים, אסור לשתוק להגיש נדץגדה תלונה יחקרו יש ראיות לפי חיים שפירסמה דווחים.לדלול אזרחות ולגרש אם אכן היא סעלת אזרחות ישראלית.
    סגור
  • 1.
    אל תפחד זה רק ערבים גיבורי מקלדת,ראינו מה הם שווים (ל"ת)
    מתי מבני ברק 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור