תקשורת ומדיה

חיים אתגר ספג איומים ותקף: "אקרע אותך, מכות רצח"

מגיש קשת 12, חיים אתגר, ספג איומים מצד גורמים פרו פליסטיניים ותומכי חמאס ('תישאר ותמות למען מדינה שאינה שלך או תברח') והגיב באיום נגדי משלו: "אני פה. מחכה. אקרע אתכם. כואב הלב על המכות רצח שתקבל"
תום נחום | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
היום (ראשון) הגיע יומה ה-30 של מלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע האזרחית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
בתוך כך, מגיש קשת 12, חיים אתגר, ממשיך במאמצי ההסברה שלו למען ישראל בעולם, כאשר בעקבות מאמציו הרבים, עושה רושם שגורמים פרו פלסטיניים ותומכי חמאס החליטו שהגיע הזמן לאיים על אתגר, שכהרגלו, כפי שראינו פעמים רבות בתוכניות שלו בקשת 12, לא נרתע וחתר למגע.
 
בהודעה שנשלחה לאתגר על ידי משתמש בשם בילסאן נכתב כך: "גנב, גילינו את מיקומך ונגיע אליך בקרוב. יש לך ברירה להישאר ולמות למען מדינה שאינה שלך או לברוח", כאשר אתגר הגיב: "אני פה. מחכה. אקרע אתכם", בהמשך אתגר כתב כך: "כואב לי הלב על המכות רצח שתקבל", כאשר בתגובה משתמש אחר בשם אוסמה אלסעודי, כתב לאתגר: "אני בא אליך עכשיו, חלאות. אתה לא עושה כלום, אני אהרוס את הבית שאתה גר בו, מתנחל שכמותך".

בתוך כך, ישנן תלונות רבות על רשת הטלוויזיה BBC, על כך שהסיקור שלה מוטה כלפי הצד של חמאס. אחרי מתקפות קשות במהלך ראיונות נגד הרשת של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, חיים אתגר חשף היום שיחה של עובד ברשת BBC, שהתראיין ל-TALLK TV וחשף שהתפטר מרשת הטלוויזיה בעקבות הסיקור הביזיוני שלה.
 
המראיין שלו שאל אותו תחילה: "אחרי ש-BBC החליטו לא לקרוא לחמאס ארגון טרור, אתה החלטת שזה הזמן שלך לעזוב?", והוא הגיב: "זה נכון. יש לי עקרונות ואני דבק בהם. אני חושב שהמילים "מוצדק" ו"לא מוצדק" נזרקות יותר מדי לאוויר מאז סוף השבוע ואני חושב שהסירוב של ה-BBC להשתמש במונח הזה היא לא נכונה. מילים משפיעות ישירות על איך שאנחנו חושבים, על איך אנחנו מגיבים ועל איך אנחנו פועלים".
"המונח "לוחם חופש" מסיח את הדעת ממציאות הטרור ולאנשים שמושפעים בקלות זה מראה להם שלא מדובר בטרור. האנשים האלה הם לא לוחמי חופש. הם לא "חמושים" כמו שאמר ג'ון סימפסון, הם טרוריסטים. סביר להניח שיש אנשים שחושבים שזרקתי את הקריירה שלי לפח רק בגלל מילים אבל למילים יש כוח לתדלק את השנאה, ולזרוק שמן למדורה. והאמן לי, כיהודי, יש מספיק שמן במדורה הזאת. 
כשחניות ברחוב המרכזי של היהודים הושחטו, חלונות של חנויות של יודים נופצו, כשתלמידים יהודים לא יכולים ללכת בבטחה לבית הספר, כשבתי כנסת צריכים אבטחה גדולה, זה מכה אותך בפחד גדול. אנחנו מורידים תכשיטים, שרשראות אנשים ימנעו להגיע ללונדון מחר בגלל הפחד. זה פחד. וכל מה שקורה בישראל, תאהבו את זה או לא - משפיע ישירות על הקהילה בבריטניה. יהודים בריטים מפוחדים וגם אני, ואני לא מרגיש שאני יכול לעמוד לצד BBC יותר, עם העמדה שלהם".
כשנשאל מה הייתה העמדה של הקולוגות שלו הוא הפתיע ואמר: "התגובה הייתה תומכת ומבינה, ואני חושב שהרבה אנשים תומכים במה שאני אומר, ומה שהחלטתי לעשות, אנשים מבינים את זה. כשהמדינות הגדולות בעולם, כשהממלכה, כשג'ו ביידן מתייחסים לחמאס כטרוריסטים ורוצחים, למה BBC, הערוץ הכי גדול בבריטניה לא? אנחנו בני אדם, העניים שלנו פקוחות, אנחנו יודעים שחמאס אינם לוחמי חופש, הם לא אנשי  צבא, הם טרוריסטים גם שר ההגנה שלנו ביקש מהם לבדוק את המוסר שלהם. אני מביט על זה בצורה מוסרית ולא יכול לקבל את מה ש-BBC עושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה