תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתריע: "להיזהר שזה לא יהפוך לציד ערבים"

אברי גלעד הגיב לתגובה הקשה נגד גילויי תמיכה במעשי הטרור המזעזעים של מחבלי חמאס והכחשתם: "אני ממש שמח על שיטת הטיפול בעניין הזה, רק צריך להיזהר שזה לא יהפוך חס וחלילה לעונת ציד הערבים"
תום נחום |  1
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
פרצופם האמיתי של לא מעט שחקנים ערבים-ישראלים מתגלה בכיעורו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'. אחרי שהוגש כתב אישום חריף ונוקב הוגש נגד מאיסה עבד אלהאדי, אשר שיתפה פוסטים המהללים את הטרור של חמאס, כוכבת "פאודה" וזוכת פרס אופיר מונא חוא, טוענת כי האירועים שהתרחשו ב-7.10 שכללו עריפת ראשים, אונס ושריפת משפחות מעולם לא קרו וזו פרופגנדה ישראלית, כך נחשף לפני יומיים.
כעת, השחקן עופר חיון, ששיחק במקביל לחוא בסדרה 'מנאייכ' של כאן 11, התייחס אמש (שלישי) באולפן חדשות 12 בשיחה עם אברי גלעד וארז טל לדבריה של חוא: "היא יכולה ללכת למשרד הפנים הקרוב למקום מגוריה, להפקיד את תעודת הזהות ולוותר על הזכויות שהיא נהנית מהן פה. אנחנו גם נשמח לפתוח לה את מעבר ארז, היא יכולה להיכנס בחזרה לעזה. טיפ טוב לא?".
מי שהגיב לדבריו של חיון בשידור באולפן היה אברי גלעד, שהגיב למתקפה שלו על מונא חוא ואמר כך: "כן, טיפ טוב, אני ממש שמח על שיטת הטיפול בעניין הזה שקרתה רק במלחמה הזאת, שמגיעים לחלק מהאנשים צ'יק צ'ק, נוקטים בכל הפעולות, מפטרים, מצלמים, משפילים עם דגל ישראל, כל מיני דברים כאלה, רק צריך להיזהר שזה לא יהפוך חס וחלילה לעונת ציד הערבים".

ערן סויסה מישראל היום, פרסם הכתבות של שחקנית "פאודה" לבת כיתתה בבית ספר למשחק ובו צוין: "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה. זאת פרופגנדה, כדי שהעולם יזדהה אתכם. אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלסטיני, שנרצח כרגע. העם הפלסטיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים?".
עוד המשיכה וכתבה: "או שזה לא נוגע בכם כשפלסטינים כל השנים האלה נרצחים. האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה שיירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? ולסיכום תעשי לי טובה ואל תכתבי לי אם לא מוצא חן בעיניך".
מונא מיהרה לצאת בהכחשה לאחר מכן:  "מעולם לא פרסמתי אף קריאה או עידוד לטבח ולמעשי הזוועה שקרו בדרום. בנוגע לציטוט הסלקטיבי - מדובר בשיחה פרטית שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת ראשים. אין צורך לומר שאונס ועריפת ראשים ופגיעה בילדים הינם מעשים שיש לגנות אותם ללא קשר למי שביצע אותם".
עוד טענה: "לא יצא ממני אף משפט שמצדיק טבח כלפי אזרחים, וכל ניסיון להשתמש בחצאי שיחה פרטית, מהווה פגיעה מכוונת בשמי הטוב. ממי שמפרסם את השיחה שהוצאה מהקשרה זה אתם, מי שדואגים להכפיש את שמי . הרשת החברתית מלאה בדברי הסתה, איומים ברצח, אמירות גזעניות כלפי האזרחים הערבים.. הסתה גזענית כנגד ערבים הפכה ללגיטימית וחיינו הפכו להפקר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאנייכ
    דליה 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקנית ארורה לכי ליזה או לסוריה יחד עם התמיי המכשפה שם מקומכן
    סגור