טלוויזיה
אברי גלעד חושף לראשונה: זו הסיבה שסרב לעבור לערוץ 14
גלעד חשף במפתיע במהלך שידור התכנית שלו עם ארז טל בלייט נייט של קשת 12, כי הוא קיבל הצעה גם מערוץ 14, וסיפר כיצד השיב לה וגם מה הסיבה שהוא בחר לסרב לעשות את המעבר לערוץ הקטן יותר: "אני אדם עם דעות ימניות אך אינני ביביסט"
האמת יוצאת אל האור, בהומור. מגיש הטלוויזיה הוותיק אברי גלעד שרק לפני שבועות בודדים עבר מערוץ 13, שם נחשב למגיש החשוב ביותר במשך 25 שנה, ליריבה הכי גדולה - קשת 12 במהלך שטרף את הקלפים כשהוא עצמו לא חוסך שביב ביקורת ממקום העבודה הקודם שלו.
אלא, שגלעד חשף במפתיע במהלך שידור התכנית שלו עם ארז טל בלייט נייט של קשת 12, כי הוא קיבל הצעה גם מערוץ 14, וסיפר כיצד השיב לה וגם מה הסיבה שהוא בחר לסרב לעשות את המעבר לערוץ הקטן יותר.
במהלך התכנית "ארז ואברי", סיפר גלעד לחברו היושב לצדו בשולחן: "אני חייב לספר לך, בינינו, שכשקיבלתי טלפון מערוץ 14 עם בקשה להצטרף לשורותיהם, אמרתי למי שהתקשר אליי שיש לי בעיה, מכיוון שאני אדם עם דעות ימניות אך אינני ביביסט".
עוד ב-
גלעד המשיך וסיפר: "הוא אמר שהם יוכלו להכיל את זה". בתגובה שאל אותו טל בניסיון לאתגר אותו ולהוציא ממנו תשובה: "אז למה לא הצטרפת?", וגלעד השיב: "יש עוד סיבות. התגעגעתי אליך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(284):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
218.בולשיטאני 12/2023/09הגב לתגובה זו0 0כנירא לא הציעו לו הרבה כסף, וגם אחרי הבחירות לא בטוח שארוץ 14 יקבל מספיק תקציבסגור
-
217.אברימלי 11/2023/08הגב לתגובה זו0 1לא צריכים אותךסגור
-
216.אלף אחד אן מקום בערוץ 14 רק לביביטים אמניםדני 11/2023/07הגב לתגובה זו1 0תצליח משם לארות את האמת שברק ארס אמדינהסגור
-
215.בגללכם חסרות לי שעות שינהדליה ק 11/2023/07הגב לתגובה זו1 1אברי וטל ליהוק מוצלח !!!סגור
-
214.טועה! וחבל .אייל משה 11/2023/07הגב לתגובה זו3 0אברי אחלה גבר וישיר צריך להיכנס לערוץ 14 להביא תוכן של עצמו תוכנית אירוח והכול יהיה טוב. ערוץ 14 שייך לעם הארץ ולא מעבר!סגור
- טען עוד
-
213.אברי גלעדפטריוטית 11/2023/07הגב לתגובה זו4 1תתפלאו כל המלעיזים יש אידאולוגיה ימנית ואתם בחרתם לקרוא לכל הימין ביביסטים כך אתם מתנשאים על הימין כאילו הם עדר שהולך אחרי מנהיג מסויים. זה עושה לשמאל טוב מרים לו כאילו הם אתם אידאלוגיה אף על פי שמזמן אין איגאולוגיה יש פשוט שינאה לכל העלי הדיעות האחרות ובמיוחד לימין ולנתניהו. צבועיםסגור
-
212.אברום,אפילו בערוץ14 העלוב לא מוכנים להעסיק אותך! (ל"ת)ג׳וני קארסון 11/2023/06הגב לתגובה זו2 0סגור
-
אברי (ל"ת)מלי 11/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מזכיר לי ערס שקיבל סירוב מבחורה....אחים אנחנו 11/2023/07הגב לתגובה זו0 0הרגע אמר שקיבל הצעה... מה קרה ביביסטוש, דרכו לך על הזרת?סגור
-
211.טוב שכךתומר 11/2023/06הגב לתגובה זו0 2ערוץ 14 הוא ערוץ מיוחד במינו שפונה לקהל מסויים ומחמוד. אברי גלעד ממש לא מתאים לשדר שם . גם הראש וגם בחיצוניות .... אברי רודף אחרי הכסף ולכן לא פועל כשדרן משפיען !!! הוא עדיין מחובר בטבורו לשמאל .סגור
-
210.שיישאר ב-12אמנון 11/2023/06הגב לתגובה זו5 0אין צורך שאברי יהיה ב-14 אין צורך בו. די כמה אפשר לראות את אותו הדבר...אני כבר מקיא מכאלה אנשים של כל יום במסך.סגור
-
209.כסףסימון 11/2023/05הגב לתגובה זו3 0אני מקווה שלא הכסף זה שקבע לאן אתה הולך ובטח שאני מקווה שאתה לא מתקרב לשמאל בגלל הכסף,סגור
-
208.אברי גלעדיובל 11/2023/05הגב לתגובה זו3 0הוא רצה לשבת ליד הזין הדפוק ארז טל שמריב מיכאלי עשתה אותוסגור
-
207.אבריס 11/2023/05הגב לתגובה זו3 0מה הקשר בביבסט אתה מקטין את עצמך דווקא אתה הולך לערוץ שיום אחד ישים לך רגל אז תשתדל לדבר כמוהם כי אם תדבר ימני אתה לא תהיה שם הרבה זמןסגור
-
206.רץ לבפג לעחלם שהוא מקובללמחפשי תשומת לב 11/2023/05הגב לתגובה זו2 0יאללה מי צריך אותך בכלל כל אחד יכול לעשות את העבודה שלך תגיד תודה שהכלל ערוץ 14 התייחסו אליךסגור
-
205.חחח סטיק מתהפך רודף בצע (ל"ת)שירה גרא 11/2023/05הגב לתגובה זו2 0סגור
-
204.איש עלוב,משה 11/2023/05הגב לתגובה זו5 0אני ימני שחושב שביבי צריך ללכת,אבל צופה רק ב14סגור
-
203.הוא פחד שכל החברים שלו ינטשו אותו ולא יתנו לו עבודות המ (ל"ת)קובי 11/2023/04הגב לתגובה זו5 0סגור
-
אבריס 11/2023/05הגב לתגובה זו2 0כנראה חברי השמאל שהרסו את המדינה והרטינג חשוב לך מהחטופים מהחיילים ומהדעות המיניות שלך אולי אתה בכלל לא ימניסגור
-
202.עבר מהפח אל הפחת חבל... (ל"ת)אורית 11/2023/04הגב לתגובה זו2 0סגור
-
201.אתה לא בעל דעות ימניות. אתה אדם יומרני ומתחסדחם ויפת 11/2023/04הגב לתגובה זו6 4.סגור
-
200.ערוץ נהדר, האמת בו היא רק המלצה. (ל"ת)סולנום 11/2023/04הגב לתגובה זו1 1סגור
-
ערוץ 12 וגם 13 אותו זבל רמאיםאור 11/2023/04הגב לתגובה זו4 0שמאלנים מתים על ערבים יותר מיהודים בגללם העם חצוי ומביאים עלינו מלחמת אחיםסגור
-
199.וטוב שכך..אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו1 0נאור מצידך מחליף צבעים….סגור
-
198.התגעגעת לארז????אלה 11/2023/03הגב לתגובה זו0 0כל השנים שהיה נתק בינך לארז זה אכל אותך מבפנים גי לספר סיפורים תיהיה כנה עם עצמך לא איתנו, דחוי סה מה שהרגשת שנים וכשארז הרים טלפון ניתרת כמו פומה פצועה, צבוע...הרמנו לך יותר מידי אמרת שערוץ 14 משעמם כן כן אמרת את זה בשידור חי, 0%רייטינג נביא לך חצוף אתה ביביסט?? לליכוד לא נצרף צבוע כמוך.סגור
-
197.ביביסט?יוסף 11/2023/03הגב לתגובה זו3 1ביביסט כהניסת אותה שיטה לערעור המוח לא שמעתי לפידיס גניץ ברקיסט יציב בדעותך תתמודד אגב בערוץ בו אתה משדר ממש לא מדובר בערוץ עתונאי מדובר בערוץ פרו שמאלני אז בבקשה תלמד מאילה חסוןסגור
-
חיפהציפי אפנזר 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0בכל זאת מעריצה אותך מאמינה שהיה שלך תישתנה אם עברת מהשמאל אז יש סיכויסגור
-
196.הכל מסתכם באמונה באלוהים.יובל 11/2023/03הגב לתגובה זו0 0יהודי מאמין : מאמין בצדקת הדרך. ומי שלא לאסגור
-
195.אתה לא ברמה של כתבי הערוץ הנכבד והישרלמען האמת 11/2023/03הגב לתגובה זו6 1בהשוואה לערוצי התרעלה הם אולי לא ביביסטים אבל גם לא חכמים להסתיר את דעותיהם ואת השנאה והזלזול למי שלא חושב כמותםסגור
-
194.ציוני אמיתיעמנואל 11/2023/03הגב לתגובה זו2 1מה ימני בך אם אתה מצביע שמאלסגור
-
193.אברי אתה אדם מיוחד ומקסיםאאא 11/2023/03הגב לתגובה זו3 2אוהבים אותךסגור
-
192.אתה לא ראוי לערוץ 14שרון 11/2023/03הגב לתגובה זו10 1לצערי אתה כמו ברקו סטייקסגור
-
מסתבר שכסף קונה הכל! (ל"ת)יובל 11/2023/03הגב לתגובה זו4 0סגור
-
191.איכס, מגעיל ?? אפס מאופססס מתנשא מכוער (ל"ת)אייל 11/2023/02הגב לתגובה זו2 1סגור
-
190.אברי כל הכבוד. שמחתי שחזרת לשפיות ערוץ 14 הוא ביביסטסוזי 11/2023/02הגב לתגובה זו3 11ערוץ 14 כל ההזוהיים משדרים . ברדוגו פרצוף של חסיר קרא לחיליני מוגלה שיתבייש חיילים שמגינים על זבל כמוהו.סגור
-
לא חדשאין מילים 11/2023/03הגב לתגובה זו0 1ויותר מזה הם הודו בכך "הוא אמר שהם יוכלו לעמוד בכך" המרצע יצא מהשק סליחה מערוץ 14. ברגע שידעו גם לבקר את המנהיג העליון שלהם אז אתחיל לצפות בערוץסגור
-
אם תצפה תראה שמבקרים שםיובל 11/2023/03הגב לתגובה זו3 0את הממשלה כשיש אמת בדברים.סגור
-
189.יהיה עדיף עולם בלי פשיסט משווק מגיפות כמוך (ל"ת)אסתר 11/2023/02הגב לתגובה זו2 3סגור
-
188.הכל פעם שהוא מופיער 11/2023/02הגב לתגובה זו0 3מעבירה ערוץ. לא מסוגלת לראות את האיכס הזה..דווקא מתאים לו ערוץ 14סגור
-
187.אדם בתחפושתחני 11/2023/02הגב לתגובה זו8 0אברי גלעד . תתבייש. הביביסים היקרים נלחמים היום בעזה,כדי שאתה ומשפחתך תוכלו לישון בלילה בשקט כמה יהיר ועלוב תתהישסגור
-
186.עדיין שרוי בדעות הישנותעוז 11/2023/02הגב לתגובה זו6 0עדיין תפוס במחשבות הישנות ימין שמאל ביבי לא ביבי. תתעורר. יהודי או סתם עוד דעתן.סגור
-
185.אבריאלגולית 11/2023/02הגב לתגובה זו2 1לא צריך להיות ביביסט בשביל לשדר בערוץ 14, אבל כן צריך להיות לאומי ואמוני - והוא לא במקומות האלה, בטח לא עד הסוףסגור
-
184.צודק לגמריאחד שמבין 11/2023/02הגב לתגובה זו2 2אין שום סיבה לעבוד עבור 14. כל היום משבחים ומהללים את בנימין נתניהו כאילו אין לו קשר למחדל הנוראיסגור
-
183.גלעד "מתחנן" לתשומי ויוצא כל פעם בהכרזותסימה 11/2023/02הגב לתגובה זו2 0יאללללה מספיקסגור
-
182.גלעד "מתחנן" לתשומי ויוצא כל פעם בהכרזותסימה 11/2023/02הגב לתגובה זו1 0יאללללה מספיקסגור
-
181.כל הכבוד אברי המלך (ל"ת)אמת 11/2023/02הגב לתגובה זו1 3סגור
-
180.אבריצפונית 11/2023/02הגב לתגובה זו1 0אברי גלעד, הרווח הוא כולו של ערוץ 14, ארז טל מתאים לךסגור
-
179.בוגדRafi 11/2023/02הגב לתגובה זו1 0עוד לא החלטת אים אתה בעד ביבי או ההפך פעם הערצתי אותך ועכשיו הפכת לבוגדסגור
-
178.אברי גילעדאברי גילעד 11/2023/02הגב לתגובה זו5 0תישאר במקומך אף אחד לא רוצה אותך. רד לנו מהגב תודה רבה.סגור
-
177.אבריאני 11/2023/02הגב לתגובה זו3 1איזה מזל לצופים טוב שלא עברת ברוך ה' אתה לא מתאים לכתבים בערוץ 14 כי אתה נחש פעם ימני ולמחרת שמ0לני . וגם אין לך קרבה למקורות היהדות .סגור
-
176.גם ב 12 יגמור כמו ב 13 (ל"ת)דן 11/2023/02הגב לתגובה זו5 1סגור
-
175.עם ישראל חיויקו 11/2023/02הגב לתגובה זו7 1אברי גלעד הוא סוכן כפול הוא מסוג האנשים שצריך להזהר מהם יותר מאשר מאוייב מוצהר. את כוונות האוייב לרוב אנלנו יודעים ומבינים אנשים כמו אברי הם מסוכנים משום שאתה אף פעם לא יודע ומבין את דעותיו וכוונותיו.סגור
-
174.אברי גילעדאברי גילעד 11/2023/01הגב לתגובה זו3 1אנחנו לא צריכים אותך אתה היפוכונדר היפוכונדר לך לא רוצים אותך ולא מעוניינים ליראות את התכניות בהם אתה מישתתף.סגור
-
173.טוב שלא עבר ל14 הוא לא ימני מספיקתל אביבי מקורי 11/2023/01הגב לתגובה זו5 4אין על 14 הכי אמין ומציאותיסגור
-
אמין?תם 11/2023/02הגב לתגובה זו1 3איפה היו ב7 לאוקטובר כשהמדינה בערה?סגור
-
אברי גילעדיעל 11/2023/02הגב לתגובה זו3 0יש מספיק טובים וראויים בערוץ היהודי אוהב ישראל14 לא צריכים אותך תירגע.סגור
-
172.תודה אבריD ilan 11/2023/01הגב לתגובה זו2 3ממשלת הדמים. ערוץ 14 - אתם שותפים לאסון.סגור
-
171.בוז לשינאת חינם של ראש ממשלה ולכל המצטרף לשינאה זו (ל"ת)גילה 11/2023/01הגב לתגובה זו4 6סגור
-
בוז לאלה שהולכיםזיו 11/2023/02הגב לתגובה זו3 4עיוורים אחרי אדם ששטף להם את המח עד כדי כך שגם אם יגיד להם בפנים שהם משעממים אותו, הם ימשיכו ללקק לו תתית. גם אם הוא ינסה פעם אחת פעם לחרב להם את המדינה , הם יקפצו כמו חיות מאולפות כי מישהו העז לכתוב ביקורת על הראש שלהם.הם סוגדים לבן אדם,לא לדרך שלו כי אין לו כזאת. הוא פשוט אינטרסנט כמו כל ראשי הכתותסגור
-
לא שונאיםחגי 11/2023/01הגב לתגובה זו2 0לא חייבים להיות ״מאוהבים ״ כמו ריקלין, ברדוגו, ושאר חברי המקהלהסגור
-
170.עשה בשכל שלא הצטרף לערוץ התעמולה והשנאה הזה (ל"ת)דניאל 11/2023/01הגב לתגובה זו10 10סגור
-
169.לגעדאירנה 11/2023/01הגב לתגובה זו3 1מי צריך אותו בכלל?!סגור
-
שטותניק גלעדפ 11/2023/01הגב לתגובה זו6 2טוב מאוד עשית. לא צריכים שטותניק אצלינו. לא תקלקל את הרמה של 14 הטובים והישרים. לפחות דוברים דברי אמת, לא משקרים.סגור
-
חשב שעם ארז טל יש הרבה כסף לא געגוע ולא כלוםמיקי 11/2023/01הגב לתגובה זו6 0בקיצור שתיהייה בריא קניתה את השינה שלך בגרושיםסגור
-
168.אברי פסהביביסטית 11/2023/01הגב לתגובה זו6 5אברי גלעד, אתה.כבר לא רלוונטי, לל לעזה, כבוד רב להיות ביביסט, המדינאי החשוב והחכם ביותר בכדור הארץ, אומר את נאומיו בעלפה, גנץ קורא שתי שורות לאומה מתוך דף, ולפיד ילדותי ומטומטםסגור
-
167.אברי גלעד ,ציונית 11/2023/01הגב לתגובה זו2 3אברי גלעד , אתה יכול להישאר בערוץ שאתה נמצא כרגע , יש שם כתבים פרשנים מעולים לא פחות ואפילו יותר טובים , אין כרגע ימין שמאל עכשיו צריכים להסתכל קדימה ואיך אנחנו משמידים את החמאס דאעש כי אחרת זה יגיע אלינו בעוד שנתיים , אין לי ספק שרב האוכלוסיה הבינה היום שאין עם מי לעשות שלום , לכן האופציה שלשלום ירדה מהפרק .סגור
-
166.אברי חברתה לבן טוללה השמלני בושהרן 11/2023/01הגב לתגובה זו10 4אברי גלדדסגור
-
165.קודם כולאברי הוא שמולאן בתחפושת של ימין זה הסיבה (ל"ת)חיליק 11/2023/01הגב לתגובה זו10 4סגור
-
164.אברי גלעדקרדאי 11/2023/01הגב לתגובה זו5 4פעם תפסו ממך היום מחזיקים ממך כמו מחזיק מפתחות הוא כבר פסה לא כל מי שעובד בערוץ הוא די ביביסט אז מה שינתה את דעתך גם אתה נגד ביבי רק תגידו לנו את אמת מה עשה לכם ביביסגור
-
163.לא כל ימני הוא ביביסטאשר 11/2023/01הגב לתגובה זו4 2אברי גלעד אחד הגברים בטלויזיה הישראלית הוא לא מסתיר את דעותיו הפוליטיות וגם לא נוטה להתנצל אחרי אמירות כאלה ואחרות וכן לא מחייב שכל ימני הוא ביביסטסגור
-
162.אברישלומי 11/2023/01הגב לתגובה זו2 2צא לנו מהחיים נימאסת עלינוסגור
-
161.שיניח את המפתחות.צפ 11/2023/01הגב לתגובה זו1 7במהלך השבועות האחרונים התבקשו לא מעט אנשים בעיקר פוליטיקאים ואנשי צבא להניח את המפתחות כלומר להתפטר מתפקידם בגלל המחדל הגדול של 7.10 ואני מבקש להוסיף שם נוסף של עיתונאי שגם הוא צריך להניח את העט ,את קולו ופרצופו ולעוף לנו מהעינייםסגור
-
160.השמאל זועק ממנו (ל"ת)אברי מאוס 11/2023/01הגב לתגובה זו3 7סגור
-
159.אמירה גזענית!נתנאל 11/2023/01הגב לתגובה זו6 4תראה מזה! רק עברת לערוץ 12 התחלת לדבר כמוהם.. ״אתה החוליה החלשה״ ???????סגור
-
158.אברי גלעדאיכפתית מאוד 11/2023/01הגב לתגובה זו3 5גם הדעות שלו כבר לא ימניות יודע רק חהתחנף לקולגהסגור
-
157.אברי היקריגאל 11/2023/01הגב לתגובה זו12 11מדבריך משתמע שערוץ 14 הוא בהכרח ערוץ של ביביסטים, אני יכול להרגיע אותך ולומר שהוא ממש לא, כשאני צופה בערוץ אני מקבל דיווחים וניתוחים מאנשים רציניים ולא מקהלת לןזרים בערוץ 12 שמנסה לנתח את כל מה שהם בעצמם נכשלו בו בעבר, בנוסף כשאני צופה ב-12 אני רואה כיצד מתחת לפני השטח מנסים בעורמה לייצר קרע ופילוג בעוד שב-14 לרוב מובילים לאחדות , נכון יש קצת שיח פוליטי אך הוא קורה בעיקר כתגובה לתעמולה שנעשית בערוצים האחרים . אגב אני לא ביביסט ובהחלט ימני(נשאר מישהו שהוא לא?) איש הייטק חילוני וגר בשרון. צמא לדיווחי אמת וטעם ואת זה אני מקבל רק ב-14 ולפעמים ב-13סגור
-
אתה לא אמיתי (ל"ת)אשר 11/2023/01הגב לתגובה זו1 2סגור
-
156.זה לא הזמןמירה 11/2023/01הגב לתגובה זו10 2זה לא הזמן ללכלך,אנחנו מותשים מאנשים שעפו ויעופו על עצמם.תתאפק.סגור
-
למה לכלוך?שם 11/2023/01הגב לתגובה זו2 2זה שקוף,סגור
-
155.אברי גלעד, אכזבה קשהשולוייס 11/2023/01הגב לתגובה זו10 11אברי גלעד, אכזבה קשהסגור
-
154.אברי גלעד (ל"ת)אריאלי 11/2023/01הגב לתגובה זו1 2סגור
-
153.אברי גלעד (ל"ת)אריאלי 11/2023/01הגב לתגובה זו2 1סגור
-
152.גלעדאיתן 11/2023/01הגב לתגובה זו4 6זה ברור איך אפשר לעבוד בערוץ הרעל הזה 14.ערוץ שסוגד עיוור לאיש מקיסריה השקרן בן שקרן כפי שנאמר עליו.סגור
-
אנטי שמיביביסטית 11/2023/01הגב לתגובה זו2 2אפשר לא להסכים אפשר להתנגד אבל לשנוא? מה הסיבה חוץ מתיסכול טימטום ורועסגור
-
151.אברי גלעדטופ 11/2023/01הגב לתגובה זו8 3תשובה מטומטמת וגזענית ממש לא תשובה מקצועית אני ימני ולא ביביסט זאת תשובה של אדם המעיד על עצמו, או לפחות תופס מעצמו, אינטלגנט ?אברי -שייג לחוכמה שתיקהסגור
-
וואי מה הקשרשם 11/2023/01הגב לתגובה זו4 0אי אפשר להיות ימין במדינה הזאת ולא להעריץ את ביבי? אני בדיעה של העברת אוכלוסייה עוינת וסיפוח כל שטחי ישראל למדינה, אני בדיעה כלכלית חופשית. ימין? כן, לא מצביע לביבי כי הוא שמאל. כי הוא לא מבצע שום דבר מכל אלו ולא ביצע. אין ימין בכנסת.סגור
-
150.כל הכבודיוגל 11/2023/01הגב לתגובה זו8 5כל הכבוד לך ,אני מעריך את זה מאוד.ערוץ 14 לא נדרש לאנשים כמוך.מה שיש מספיק.אתה תהיה בערוץ המוחרם ואני אמשיך לצפות בערוץ 14 להנאתי.סגור
-
149.מי בכלל רוצה את הסטיק המתהפך הזהיוני 11/2023/01הגב לתגובה זו7 3איש עלוב רודף בצעסגור
-
148.אברישוש 11/2023/01הגב לתגובה זו3 5אברי תישאר מי שאתה אל תלך לערוץ 14סגור
-
147.אברי גלעדאילנה 11/2023/01הגב לתגובה זו10 5טוב שלא עברת לערוץ 14, הכי מתאים לך זה ערוץ 12 ערוץ תעמולה הסתה ופילוג בדיוק כמו דעותיך, דעותיך רחוקות מלהיות ימניות דעותיך הן דעותיו של בנט שכבר מזמן אם בכלל הוא משתייך לימין, וכמובן כמו השמאל הרל"ב שגור בפיך מאז ומעולם! אז קיבלת החלטה מצוינת, אנחנו לא צריכים אנשים רדודים ששונאים את עצמם ומשליכים את זה על רוב העם!!!!סגור
-
146.אברי אתה לא מעניןאברומי 11/2023/01הגב לתגובה זו9 5אתה לא שוה אפילו דקה של הקדשהסגור
-
145.אברייהודיה 11/2023/01הגב לתגובה זו8 2לדעתי הם כולם נהדרים גם בלעדייך, וטוב שכך ! עם הזמן שמתי לב כמה הפכפך היית ..סגור
-
144.שפל המדרגה.אלי 11/2023/01הגב לתגובה זו9 2תגובתך מר הרס על בדיוק כמו הכתבות המסיתות באל עארד בעברית. ידיף שתשאר במקומך התואם,לתרעלה שיסוי ושיטנה. כי כך נראה ..." ינמי מזוייף וצבוע ".??סגור
-
143.אבריחיים 11/2023/01הגב לתגובה זו6 2כל הזמן ממש החזקתי מימך כאדם עם ראש על הכתפיים והיום שאני שומע מימך שזו הסיבה שלא עברתה לערוץ 14.אתה לא ביביסט.אם זו הסיבה אז אתה בדיוק כמו שיקמה ברסלר.אהוד ברק.אולמרט.דן חלוץ.וכל חבריהם זו הסיסמה להתקבל לחבר הרשעים מהשמאל ובשבילי אתה לא יותר מאדם רשע.ואני לא בחרתי בביביסגור
-
142.מי היה צופה בו בערוץ 14? מזל שלא באדבי 11/2023/01הגב לתגובה זו2 8איכס עליוסגור
-
141.ערוץ 14אליהו המביא 10/2023/31הגב לתגובה זו3 9ערוץ תעמולה ביבסטי ומזכיר החבובות, מימון של חבר של ביבי ..בלוףסגור
-
140.תשארב13 מי צריך אותך בכלל. (ל"ת)ריאל 10/2023/31הגב לתגובה זו10 2סגור
-
139.חבל שלא עברתנבו 10/2023/31הגב לתגובה זו1 7חבל שאברי לא עבר דווקא מתאים לו ,מי בכלל רואה את ערוץ הפייק 14 ?סגור
-
138.מתאים בול לערוץ 14. עשה טובה לכל הצדדים ותעבור לשם.הגמור 10/2023/31הגב לתגובה זו3 16כמעט הכי קיצוני שאפשר. עוד קצת ואתה עם בן גביר מטיילים בהר הבית עם M16 אתה לא מייצג את הימין השפויסגור
-
137.ההפסד שלך (ל"ת)ולנטינה 10/2023/31הגב לתגובה זו16 7סגור
-
136.תחשוב טוביצחק אאאאאא 10/2023/31הגב לתגובה זו2 7אדרבה אים היית בערוץ 14 היית מאתגר את הממשלה כמו איש שב"כ.והיית מונע את הרצח והחטיפות בדרוםסגור
-
135.עוד אחד שהלך אחרי הכסף (ל"ת)ציוני 10/2023/31הגב לתגובה זו14 4סגור
-
134.אברי התחסדת, אתה מאכזב (ל"ת)אי 10/2023/31הגב לתגובה זו8 1סגור
-
133.המגיש החשוב ביותר ב 25 שניםמפוכחת 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1חחחחחחחחחחיייי בגלל זה ככה נראה ונשמע הערוץ המחורבן הזה 12. וגם 13. וגם 11סגור
-
132.אברי כולנו ימניים אבל לא ביביסטיםאביאל 10/2023/31הגב לתגובה זו8 8ולכן ביביסטים קוראים להו שמאלנים אתה מבין הביבבטנים האלה עם דם על הידיים שמר ביטחון הוא המלך ביטחון ולא איכפת להם מהמדינה אלה ממערכת המשפט של ביבי היי ביביסטים מה עם הרפורמה שלכם עכשיו אתם בטח מרוצים טיפשים ערבים מטומטמים אלימים ובריונים הריי צעקתםכמו משוגעים בקולגדול שישחטו אותכם כמו בשואה איפה אתם עכשיו איך אתם ישנים בלילהסגור
-
131.14 פח , הסתה ורועא 10/2023/31הגב לתגובה זו11 914 פח, הסתה ורועסגור
-
130.וארז את מי מייצג ? והצטרפתה אליו.. ?? (ל"ת)אביקול 10/2023/31הגב לתגובה זו4 0סגור
-
129.אתה ימין כמו שאני מלך אנגליה (ל"ת)גיא 10/2023/31הגב לתגובה זו11 5סגור
-
128.לא צריכיםסופה לנדבר 10/2023/31הגב לתגובה זו7 1אל תעבור תשאר שם אף אחד לא ביקשסגור
-
127.עכשיו הראת כמה קטן אתה והמבין יביןבלה 10/2023/31הגב לתגובה זו9 4לא צופים בערוצי שמאל גם אם תשלם לנוסגור
-
126.אתה לא חסר!! ערוץ 14 מסתדר בלעדייך!! (ל"ת)דנה 10/2023/31הגב לתגובה זו11 5סגור
-
125.לא נורא בכללעדינה 10/2023/31הגב לתגובה זו6 1יש כתבים, מנחים וצוות מעולה ב 14. מסתדרים יפה מאוד. לא חושבת שאברי נחוץ ב 14.סגור
-
124.כל הכבוד לאברי! ערוץ 14 - ערוץ השנאה והשיסוי! (ל"ת)עם ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו9 10סגור
-
שיסויגולית 11/2023/02הגב לתגובה זו0 0כמראה שאתה לא צופה בערוצים 12, 13 או שיש לך בעיה בהבנת המושגים הסתה או שיסויסגור
-
123.לך בעקבות הכסף באלגזירע 12 תסתדר נהדר (ל"ת)לבדני 10/2023/31הגב לתגובה זו8 3סגור
-
122.אא 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1דפוק ערוץ 14 ימשיך גם לאחר נתניהוסגור
-
121.אתה יכול להשאר במקומךיוסף 10/2023/31הגב לתגובה זו2 1נראה לי שאתה כבר לא אתה לא כל כך בטוח במעשה אז תישאר אפוא שטוב לבריאות שלך. בגלל שהפסדת כסף במקום שהמרת אז אתה מפיל את זה על ביבי. מי שטוב בשבילך זה הפלספן מיש עתיד אז כל טוב לך. סע סעסגור
-
120.יש צדק בדברי אברייאיר רחבי 10/2023/31הגב לתגובה זו4 4יש משהו בדבריו של אברי, ייתכן שערוץ 14 (בהכללה) הוא ערוץ שנוטה לליכוד ולנתניהו. עדיין זהו ערוץ חשוב מאין כמוהו להשמעת דעות שונות מערוצי הבולשביזם המחשבתי. כל כך חשוב, שבאופן כלשהו עצם קיומו מאפשר (או לפחות מעגן) את מקומם של איילה חסון, אברי גלעד ועמית סגל במעוזי הינדוס התודעה ולו רק כעלי תאנה.סגור
-
119.אבריאבי 10/2023/31הגב לתגובה זו23 2אף אחד ב14 לא ביביסט אבל אתה לא חסר לערוץ תמשיך לשדר עם מי שבעט בך בעברסגור
-
118.אברי גלעדאיתן 10/2023/31הגב לתגובה זו20 5אברי עשה טעות חייו העדיף להיות פרט קטן בערוץ גדול מאשר להיות ענק בערוץ מתחזק מאוד .חצי שנה יזרקו אותו ערוץ 12סגור
-
117.אברי בחייאתאור 10/2023/31הגב לתגובה זו11 0שכחת שהיית זורק דיסקים של אמנים מזרחיים על הקיר? חשבת שזה היה הטבע שלך? מישהו הביא אותך לזה, אותם אנשים שמביאים אותך להשתמש במונחים של פשוטי עם. התגעגעת לאברי או שהתגעגעת לזה שיש לך את מי לתקוף?סגור
-
116.ערוץ הנדסת תודעה 14פוק 10/2023/31הגב לתגובה זו6 21צודק בטרילייארד אחוז בערוץ 14 אפילו אנשי ימין כמשה פייגלין נחשבים מוקציםסגור
-
115.צבוע פחדן ומתחסדXy 10/2023/31הגב לתגובה זו18 1דוגמא קלאסית של צבוע ופחדן המתרץ את רפיסותו בנצורים מטופשים . ערוץ 14 הוא ערוץ גאה ואמיץ של הימין ללא ערוץ אישי של ראש. ממשלה נתניהו . בושה וכלימה ועדין הדרך פתוחה לימנים אמיצים לפעול בבמה הראויהסגור
-
114.טיפשאילן 10/2023/31הגב לתגובה זו7 2אדם טיפשסגור
-
113.כי הוא לא מרוקאי (ל"ת)אשכנזי נרדף 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1סגור
-
112.אם אין אני לי מי לילי 10/2023/31הגב לתגובה זו5 0תעשה מה שטוב לך. לא משנה איזה באיזה תחנה אתה משדר אותי זה לא מענייןסגור
-
111.מוצקיןבב 10/2023/31הגב לתגובה זו3 3בערוץ 14 לא כולם ביביסטים יש עוד אנשים טובים שלא הצביעו לליכוד . הפסד שלך??סגור
-
110.אני עברתי ל-14רונן 10/2023/31הגב לתגובה זו20 6שימו לב שבערוצי 12,13 לא מדברים על ממשלת השינוי, גם בנט וגנץ אמרו שהחמאס מורתע תבדקו בגוגל, תקשורת שמפלגת את העםסגור
-
109.מקום הנכוןששי מחולון 10/2023/31הגב לתגובה זו3 1המקום הכי מתאים לך כרגע זה ישראל ביתנו!סגור
-
108.אבריתמר 10/2023/31הגב לתגובה זו5 7לא שייך ימני שמאלי ממש לא אין היום שמאלנים הדיאולוגיה ניגמרה אין עם מי לדבר כולנו עם אותו דיעה אבל ערוץ 14 לא צפיתי לא צופה הוא ערוץ מלא שקרים מלא תת שפה אנשים קיצוניים שמביעים שינאה הסתה מאד מאד בוטה בושה לצפות בערוץ באנשים האלה בטח לא לעבוד שם מזמן חושבת שהיו צריכים לסגור את הערוץ זה לא חופש דיבור עברו קווים אדומים יש גבול לחופש דיבור לשנוא להסית לאייםסגור
-
107.תישאר שם יפח לא רוצים לשמוע אותךאודי 10/2023/31הגב לתגובה זו6 6רק ערוץ 14!סגור
-
106.גם אתה נופל למילה ביביסט (ל"ת)עדינה 10/2023/31הגב לתגובה זו8 1סגור
-
ערוץ 14חחח 10/2023/31הגב לתגובה זו4 6ערוץ תרעלה , שנאת ושופרו של ה"מלך"??סגור
-
105.ימני?רינת 10/2023/31הגב לתגובה זו8 2בפטריוטים מופיעים גם שמאלנים משה פייגלין ימני יותר מהרבה ימנים בליכוד ובציונות הדתית. בכל פעם שהוא מופיע בתוכנית הבוקר הוא לא חוסך ביקורת חריפה מאוד על ביבי. אז די עם השטויותסגור
-
104.מה נסגר איתו? (ל"ת)שפוי 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1סגור
-
103.ב-12 משלמים יותראני 10/2023/31הגב לתגובה זו7 3בטוחה שאם לא היתה הצעה מ 12 היה הולך ל-14, לפחות שוקל יותר ברצינות. ב 12 בטוח מאוד שמחו, הוא בצד הנכון. רק בריאות ושלום. לא רואה 12-13 בכלל.צפיתי 14, גם זה הצטמצם. פודקאסטים.סגור
-
102.אברי גלעדציפי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 2מצטיין שלא עברת אני פשוט לא סובלת אותך!סגור
-
101.עוד בורות נאורה (ל"ת)אבשלום 10/2023/31הגב לתגובה זו5 1סגור
-
100."דעות ימניות" - חחח. הדעות שלו ימניות כמו הדעות של טיבי (ל"ת)מתתי מצחוק 10/2023/31הגב לתגובה זו10 4סגור
-
99.בהצלחה גדולה !!!!דמוקרט 10/2023/31הגב לתגובה זו5 1לערוץ אלגזירה. 12 הצהובים שלום ! אברי איש טלויזיה הרבה שנים הוא יודע שהמעבר ירים גבה לכן הוא עושה מה שכל מתלמד יודע ללכלך על ביבי " אני לא ביביסט " ואזהדלת למועדון נפתחת . ועל זה יש לי להגיד תחרות קשה מי יותר מטומטם הוא אן ההואסגור
-
98.רק שאלהדמוקרט 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1הכי טוב לכם שתי הליצנים יחד כך לא נסבול מעוד תוכניתסגור
-
97.עוד ימני כמוך ואבדנו..עלאק ימני..פחחחחזגזן האברי הזה 10/2023/31הגב לתגובה זו13 2ימנים כמוך ואבדנו... עוד מרכז סטייל גנץ שקורא לעצמו ימיןסגור
-
96.זגזגן. ידע איפה מרוחה החמאה. אין לו אומץ כמו לשי גולדן (ל"ת)זגזן האברי הזה 10/2023/31הגב לתגובה זו4 2סגור
-
95.ימין בלוףישראלי 10/2023/31הגב לתגובה זו6 2אצל אברי אחד בפה אחד בלבסגור
-
94.ערוץ 14 פחחחח עם מגישים וצופים פחחח. עובדה! (ל"ת)אופיר 10/2023/31הגב לתגובה זו4 8סגור
-
אופיר זה שם כיסוי של אילנה דיין? (ל"ת)גולית 11/2023/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לפחות לא מפחידים ותומכים בערבושים רות סוף (ל"ת)חן 10/2023/31הגב לתגובה זו1 1סגור
-
ערוץ 14...חגי 10/2023/31הגב לתגובה זו0 1אופיר, לא מובן האם אתה סובל מהגרון ? או שיש לך בעיה מוחית קשה . השפה שלך לא מובנת פנה בדחיפות לטיפול .סגור
-
93.אבריקרן 10/2023/31הגב לתגובה זו3 4האמת שבתכניות הבוקר היה מעולה אבל בכל יתר התכניות היה עצבני ולא רלוונטי. להפיל על הימניים את ההעלבה שהם ביביטים לא חושבים מצביעה עליו כאדם מתנשא ופשטני. נכון, רוב הימניים מעריכים את ביבי ויש על מה!! תהיו אתם לפידיוטים.סגור
-
92.זה לא ערוץ ביביסט פשוט נותן מקום לדעות שאינם שמאל ומרץ (ל"ת)אאא 10/2023/31הגב לתגובה זו9 6סגור
-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)חחחחחחחחחחיחחחחייחחח 10/2023/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
91.אבריקרן 10/2023/31הגב לתגובה זו3 3די מגעיל להכתיר עצמך כימני אך לא ביביסט! מתנשא עלאק!! המושגביביסט ,וא מושג שאינך יכול לכנות אנשים אלא את עצמך וכאן בדלת עצמך מקהל בלי פנים שהחלטת שאין לו דיעה, שהוא ביביסט.סגור
-
90.טוב מאד מסתדרים בלעדיך !!!!! (ל"ת)לבדני 10/2023/31הגב לתגובה זו5 2סגור
-
89.פעם היית חכם אינטלגנט היום אתה סתם משעמם (ל"ת)מרי 10/2023/31הגב לתגובה זו6 2סגור
-
88.אבריאוהב ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו3 3במקום לתת תשובה מטומטמת שלופה מהמותן תבדוק תראה וולה מפתיע!!! ולא למה שאתה רגילסגור
-
87.לת...שידחוף את הדעות שלו 10/2023/31הגב לתגובה זו2 2את מי בכלל הוא מעניין בכלל איזו תשקורת משעממת ודלוחה לא צופה בערוץ הזה מעל לשנתיים ... רק 14 נ ק ו ד הסגור
-
86.יש עוד סיבות: בצע כסף ורצון לתחנחן (ל"ת)גיל 10/2023/31הגב לתגובה זו5 1סגור
-
85.לא מפסידיםרחל 10/2023/31הגב לתגובה זו3 3אין שום הפסד בכך שאברי לא הצטרף לערוץ 14. יש להם כתבים מעולים. הוא גם מעוות עובדות כי לא כל הכתבים הם ביביסטים אבל שישאר באל ג'זירה. מתאים לו יותרסגור
-
84.אברי רוצה לעבוד בתקשורתתל אביבי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 3ערוץ 14 אינו תקשורת אלא פרסומת בלבדסגור
-
83.כול המדינה ימנית. ולא ביביסטית עיורת. (ל"ת)שרה 10/2023/31הגב לתגובה זו3 5סגור
-
82.אברי המלך ??Mikmik 10/2023/31הגב לתגובה זו5 17ההפסד היה כולו שלנו לא צופה בערוץ הנוראי הזה טוב עשית אברי אוהבים אותךסגור
-
81.ימנים כמוך ואבדנו...יובל 10/2023/31הגב לתגובה זו27 11עוד מרכז סטייל גנץ שקורא לעצמו ימיןסגור
-
איזה פחחחחאיל בבון הגדול 10/2023/31הגב לתגובה זו1 2כמוך נכון? רציתם בכל הכח רפורמה רציתם רוב העם עלקקקקקק.חתיכת בבון ?? סמרטוט . נכון עלקקק כל מה קרה פה קרה רק בגלל בבונים כמוך שלא רוצים שילך הבבון הגדול.רגע ימות לכם ותראה איזה סוכריות אני אזרוק על בבונים כמוך.נכוןסגור
-
80.אברי גלעדאורלי מועלם 10/2023/31הגב לתגובה זו9 8בגלל האתה לא ביביסט סירב לעבור .... נו באמתסגור
-
79.שמח שלא הצטרפת..רקקק 14 (ל"ת)אילן 10/2023/31הגב לתגובה זו23 11סגור
-
ערוץ אלגרזירה ערוץ 14. שונאי המדינה (ל"ת)שרה 10/2023/31הגב לתגובה זו2 8סגור
-
78.לו חיוניפ.ר. 10/2023/31הגב לתגובה זו18 9מי צריך אותך, במה אתה יותר טוב מביביסטים. השנאה שלכם לימין ולביבי יותר חזקה משנאה לחמס. תתקדם עם החבר שלך ארז. טוב שלא עברת אילנוסגור
-
שגיאות כתיב.... הביביסטים חזקים בזה (ל"ת)צחי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 0סגור
-
77.אברי גלעדעדו מנהיים 10/2023/31הגב לתגובה זו11 8אני בן 85. נולדתי בירושלים למשפחה חילונית שורשית. אני הייתי בייתרי משחר נעוריו. תמיד האידאולוגיה היא שהובילה אותנו ואף פעם לא המנהיג. נולדנו יהודים כאן ולא. בגרמניה. אם אברי היית אמיתי לא היית משתמש בביטוי עכבות לאפסותך. כל מה שבליבך הוא הקריירה ולא ארץ ישראל והיהודים. אני בז ליכולת השיפוט שלך ולארגומטרים המשמשים אותך. של נעלך ועל תעלה את שם ביבי לשווא.סגור
-
אני "צעיר ממך בן 81"לבדני 10/2023/31הגב לתגובה זו1 0ומסכים עם כל מילה שלך בגילנו המופלג "רק בריאות"סגור
-
ואני צעיר משניכםאזרח 10/2023/31הגב לתגובה זו0 2וברגע שאמרתם, אל תישא את שם נתניהו לשוא, הבנתי מי אתם . בטח לא טובת ישראל מול עיניכם.סגור
-
76.גלעדרותם 10/2023/31הגב לתגובה זו6 4ערוץ 14 יסתדר יפה מאוד בלעדיך. הרבה יותר מתאים לך לשבת לצידו של ארז טל שם כנראה תצליח יותר. בהצלחהסגור
-
75.קצת לחשובפחחחח 10/2023/31הגב לתגובה זו1 2אוהבת את הכנות שלו , ב.. תשעה טובה על תחזירו למסך את האיתונעים גידעון לוי ובני צאפרי איך שקוראים לו _ אלה אנשים הכי הזוויעיםסגור
-
74.למזלינויוכי 10/2023/31הגב לתגובה זו11 4הטוב הוא סירב. לצד המוכשרים של ערוץ 14 הוא ממש לא מתאים, למרות שיש כאלה שחושבים שהוא משהו. מה ערוץ 14 צריך הפהפכים אגב, הוא אמר שהוא שונא את נתניהו בגלל שנתניהו אמרפעם שהקנביס יהיה חוקי, וגלעד פתח עסק שהפסיד. לדבריו, כאילו נתניהו אמר לו לפתוח עסק.סגור
-
73.אתה מפספס הזדמנותקובי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 3בתור מגיש ואדם שאוהב את האמת.אתה חייב להצטרף לערוץ14.אל תפספס.יש לך הזדמנות ערכיתסגור
-
72.ערוץ 12 יכול להציע משכורת גבוהה יותר מ14ימני 10/2023/31הגב לתגובה זו6 1מה שגם מסביר את הצורך של גלעד ועמית סג״ל להזכיר מדי פעם שהציעו להם מקום בערוץ 14 והם סירבו. חשוב להזכיר לבוס למה הוא משלם לך כמה שהוא משלם.סגור
-
71.כל ערוץ 14 לרגליו של הקיסר הסגול, מילת ביקורת אין שם (ל"ת)שופר של ביבי 10/2023/31הגב לתגובה זו5 14סגור
-
אם תראה ערוץ 14 תראה גם ביקורתיואל 10/2023/31הגב לתגובה זו6 2אבל אתה לא רואה, כי אתה מסומם שמאלסגור
-
מגיב 71 אתה חולה אנוש בטמטמת המוחלבדני 10/2023/31הגב לתגובה זו3 2במקרים כאלה רק השתלת מוח של חמור תעזור לךסגור
-
70.אברי עזוב אותך לך הכסף הגדולששון הכולא 10/2023/31הגב לתגובה זו0 1הכל חרטא, תפוס את הכסף הגדולסגור
-
69.רק 14חבל 10/2023/31הגב לתגובה זו6 3הפסדנו אותך ב12 לא יתנו לך להיות אתה ב14 היית פורח ולא סתם עוד אחדסגור
-
68.מממתתץ 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1זה מעניין למה לא עברת וטוב שלא עברת אתה לא חסר שם שלום ולא להיתראחתסגור
-
67.טוב מאדרמי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 1אני באופן אישי מאד שמח. לא רוצה לראות אותך 14 כל המטרות שלכם זה פרנסה מתשקורת עוינת .סגור
-
66.אברי גלעדאהןבה 10/2023/31הגב לתגובה זו0 2פחות עוד מטומם לערוץ 14סגור
-
65.אבריציפי 10/2023/31הגב לתגובה זו2 1כביביסטית כאשר שידרת ב13 צפיתי בל בלי להחרים את כל הצופים שאינם ביביסטים איכזבת אותי.סגור
-
64.בקצור, אברי גלעד, אתה שמאלן.חיים 10/2023/31הגב לתגובה זו8 1עצם השמוש בבטוי המזלזל "ביביסט" כלפי מצביעי הימין חושף את שמאלנותך חסרת התקנה.סגור
-
63.חבל לא הפנתם אנחנו במלחמה על הבית.יצ023 10/2023/31הגב לתגובה זו3 1תודה שלא הצטרפת.לא אותך ולא א ת השותף שלך.תוכנית הבוקר בערוץ 13 היתה הוגנת.. מאד נהניתי לצפות. התהפכת וחבל.שיהיה לך בהצלחהסגור
-
62.חולה על אבריאוהב ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו11 19מודה שעמו חבריי למרכז שמאל לא אהבתי את אברי תקופה ארוכה, היה נראה שהוא הופך פופוליסט ומיישר קו עם פולחן אישיות לביבי. אני מצטער על כך וכמה על חטא, הייתי צריך לדעת טוב יותר. אברי הוא איש טוב איש תקשורת בחסד עליון, גם אם איני מסכים עם דעתו אני מעריך ומוקיר את תרומתו לתקשורת הישראלית. אותו דבר תקף גם לעמית סגל. מקווה שכולנו נדע להבדיל בין אנשי תקשורת טובים וישרים גם אם דעתם שונה מהשמאל מרכז, לבין אלו שממשיכים לפלג וכבר עברו לחזירות רייטינג לשמה, רק שאנשי ביבי וכהנא ימשיכו לצפות ולא יכול על חטא השבוע והפלגנות.סגור
-
קודם כ תבריא ממחלת "אבריסתם"לבדני 10/2023/31הגב לתגובה זו0 0אברי לא יחסר לאיש ממחנה הימין ומערוץ 14 קח אותו מלא מלא אליך הוא לא תרם כלום סתם נ.נסגור
-
61.שי 10/2023/31הגב לתגובה זו10 6תעשה לי טובה ואל תבלב לי את המוח בערוץ 14 ישנם אנשים עם דעות יותר שמאלניות ממך והם מסתדרים שם יופי יופי והם מקבלים במה ראויה ונותנים להם לדבר מה קשור ביביסט לכל דבר חוץ מזה שאתה סתם מכתים את ערוץ 14 ומבחינתי בכזאת אמירה אתה תופס צדסגור
-
60.ערוץרפאל 10/2023/31הגב לתגובה זו13 5אים אתה בחרת ב-12 ולא ב-14 אתה לא ימני.צביעות.סגור
-
59.כוחנו באחדותנוביחד ננצח 10/2023/31הגב לתגובה זו20 6גם אני לא ביביסטית וצופה רק ב14. צפיה בערוצים האחרים מייאשים אותי....סגור
-
58.אברי היקרסיסי 10/2023/31הגב לתגובה זו12 5קודם כל אברי היקר למה זה ארז ואברי וחא אברי ןארז. שנית לדעתי טעית שלא ניסית את ערוץ 14 ככל הנראה בתוך ליבך אתה עדיין חושש מהמילייה שלך. הדוברת מאד מחבבת אותךסגור
-
57.אתה ימני וזה טוב, אבל עדיין משרת את מבקשי רעתנו (ל"ת)יעל 10/2023/31הגב לתגובה זו17 3סגור
-
56.אברי גלעדיואב 10/2023/31הגב לתגובה זו12 4אגב אף פעם לא ראיתי את השידור שלך עם ארז טל וגם לא אראה. ראיתי באינטרנט את שארז טל אמר על נתניהו ואמר לך שהוא גאה בך ואני יודעת לקרוא את הפנים ואתה הובכת בצורה נוראית מאידך גם לא ענית לו כל מילה. ארז טל הוא האפס חבל שאינכם מבינים שאנו במלחמה.סגור
-
55.מעניין יודע מהירדן 10/2023/31הגב לתגובה זו3 7את מי זה מעמיין מה אתה חושב רוצה ולמה אתה קיים לא סובלים אותך באף ערוץ נזרק מכל מקום הורס לארז טל את התוכמית תעלם עדיףסגור
-
54.ערוץ 12אישור 10/2023/31הגב לתגובה זו6 12טוב מאוד החלטתה מצוינתסגור
-
53.אברי משעמם ..מחפש תשומת לב כרונירם 10/2023/31הגב לתגובה זו10 6גם הוא וארז זה קשקושסגור
-
52.חבל, אפשר להיות שדרן בערוץ 14 ולא ביביסטאביה 10/2023/31הגב לתגובה זו15 5אולי תשקול את העניין שוב. להיות בערוץ 12 עם אג'נדה שחמס הומניים רוצים רק עבודה וקצת כסף קטארי, לא רואה שהאסימון נפל להם. אילנה דיין מתחילה עם עובדה שהחמס ארגון שבסך הכל הצליח לוסגור
-
51.אברי גלעד ??? מי צריך אותו ??? (ל"ת)אסף 10/2023/31הגב לתגובה זו8 5סגור
-
50.אני אשהאביטל 10/2023/31הגב לתגובה זו9 3חרטתן???? הוא ימני כמו שאני גבר חרטתןסגור
-
49.אברי גלעדרובי 10/2023/31הגב לתגובה זו9 4ערוץ 14 בדרך הנכונה הוא יסתדר גם בלי אברי גלעדסגור
-
48.למי אברי מוכר סיפורים הכל זה כסף כסף כסףלילי 10/2023/31הגב לתגובה זו16 3אברי גלעד הבין שהוא פאסה עד היום זוכרת את הנאום שלו נגד ביבי ואת תעמולת התמיכה שלו בבנט הבחור הבין שלהיות בימין לא משתלם לו כלכלית ואם יביע תמיכה בקמפיין לא ביבי יתקבל בברכה וכך קרה פתאום הבחור נסק למעלה ונתנו לו תוכנית בשעה 19:00 שהיתה כישלון חרוץ ואז הוחלט להעיף אותו מערוץ 13 ואנני שוכחת את הטענות שלו כלפי ארז טל שהשאיר אותו עזוב במערכה פתאום אברי גלעד כמו עוף החול קם מאשפתות אף אחד לא קונה זאת האדון הבין שערוץ 12 הוא החזק ביותר ולכן הלך להיכן שהכסף מדבר ופתאום הכל מסלח בינו לבין ארז טל בושה לו הוכיח שלא רק שהוא חסר כישורים הוא גם חסר עמוד שידרה כי ליכלך על ארז טל וחזר לשדר איתו ועכשיו שנמצא בערוץ 12 מלכלך על ערוץ 13 בקיצור בחור דוחה ואיבד את כל הקרדיט שנתתי לו עד היום מאכזב ביותר פדוט בושה לוסגור
-
47.ביביסטא.ש.ל 10/2023/31הגב לתגובה זו10 2לקרוא למישהו ביביסט זה גזענות טהורה חוץ מזה שערוץ 14 קודם הוא ערוץ שמעביר עובדות אמת!!! הכי חשוב!!! דבר שני הוא יהודי עם כל צבעי הקשת וזה מדהים וטוב ונעים אני רואה טלויזיה בשבת וממש קשה לי ש14 לא משדר בשבת. ערוצים 11 12 13 הם ערוצי תרעלה ממש כל היום ביבי ביבי ביבי ביבי איזה שעמום עושים צחוק מעצמם אז מה זה אומר עלייך אברי?? אתה באופן אישי אחת האכזבות שלי בכאילו אותנטי ואמיתי עם מלא גזענות והתנשאות פנימית שאתה לא מצליח לעצור אותה לרוב.סגור
-
46.אברירחל 10/2023/31הגב לתגובה זו1 3אך אהבתי שהייתה בערוץ 13 אבל די נגמר דרך צלחהסגור
-
45.אברי היקר מי שמבין בתוכן ערוץ 14 מקצועיאלי 10/2023/31הגב לתגובה זו17 2ערוץ 14 כייף לצפייה לא צריך להיות ביבסט בשביל לראות ערוץ אהבת ישראל ערוץ כמו של פעם ערוץ עם חזון !! ערוץ 14 הולך להיום ערוץ הראשוןסגור
-
44.אופורטוניסטאמת 10/2023/31הגב לתגובה זו5 3אברי גלעד עם אישיות טלויזיונית בלתי נסבלת - יהיר קשקשן מרוכז בעצמו חסר סבלנות ועף לאן שנושבת הרוח.ביביסט או לא הוא בלתי נסבלסגור
-
43.מדוייקורד 10/2023/31הגב לתגובה זו3 11הרבה מאיתנו ימין שפוי. גם אברי. גם אני. לא כדאי לשתף פעולה עם ערוץ הביביסטים - 14. יש שם רק דעה אחת, לא כמו ערוצים אחרים. הם מגוייסים לביביזם הרקוב. לא כדאי לצפות.סגור
-
42.ימני חכם (ל"ת)חארטינה 10/2023/31הגב לתגובה זו2 6סגור
-
41.עצובל. 10/2023/31הגב לתגובה זו23 11מצד אחד אתה לא ביביסט כמו רבים מאיתנו שצופים בערוץ 14. מצד שני אתה מעדיף להצטרף לערוץ שכל היום המסר שלו הוא שנאה ושטנה והעיוורון שלו מתמצה ב"רק לא ביבי" במקום לבחון דברים עניינית. עצוב שאתה עדיין בתרדמת. אתה איש טוב ועיוורון=אסון. מצער מאוד לשמוע ממך יותר מכל אדם אחר את הדברים. לו היית עובר לערוץ 11 כמו שעשתה איילה חסון שמואשמת בביביזם רק בגלל שהיא לא מיישרת קו עם דעות כמו ערוץ 12 הייתי אומרת דיינו, אבל לבחירות יש משמעות גדולה בחיים, לכן בסוף הבחירה שלך עצובה כי זה אומר שההתפקחות שלך היא עדיין באיבה ואתה אוחז עדיין בעיוורון כבקרנות המזבח. חבל.סגור
-
אתה לוקה בעיוורון סלקטיבי (ל"ת)עיורורן 10/2023/31הגב לתגובה זו4 0סגור
-
חחחחאשל 10/2023/31הגב לתגובה זו7 1חחחח תכלס הוא לא עבר בגלל הכסף הכל שקרים ולקרוא למישהו ביביסט זה בעצמו גזענות ולהגדיר את כל ערוץ 14 ביביסט זה בורות נאורה תכלס רק הכסף מדבר אליו אז מי צריך אחד כזה בכלל בערוץ אמיתי ואיכותיסגור
-
40.ראינו איזה אסון הימין הביא על עם ישראל (ל"ת)שי ע. 10/2023/31הגב לתגובה זו18 45סגור
-
השמאל הרס את המדינהד 10/2023/31הגב לתגובה זו8 1עדיין לא נפל לך האסימון? אתה עדיין באותה קונספציה? נו מה ציפיתי ככה זה אנשים בשמאל קופה כמעט לגמרי ריקה (הרבה רעש ללא תוכן ראש חלולסגור
-
יוקיהודה 10/2023/31הגב לתגובה זו2 0התבלבלת רצית בטח להגיד השמאל אז יצא לך הימיןסגור
-
מי שהביא את האסון זה הקב"הוהאחראים הם ראשי מערכת הביטחו (ל"ת)מאיר 10/2023/31הגב לתגובה זו5 1סגור
-
אסון לאמיMikmik 10/2023/31הגב לתגובה זו0 0מי שהביא את האסון הוא הסגול (המלך העירום )...לא אשכח ולא אסלח כיצד לא נתן למערכת הבטחונית לדבר לפני ההצבעה על עילת הסבירות וזה בעצם אומר הכל על סדר העדיפויות של הסגול ..... קודם היא ו"שתישרף המדינה"סגור
-
אסוןליזה 10/2023/31הגב לתגובה זו11 1השמואל הביא מלחמת עולם סרבנות דגלי אשף רדיפה אין סופית הכפשת חילי צהל היהדות הורגת אותכם חילול יום הכפורים דם הנרצחים על הידים שלכם הכתובת היתה על הקיר החלשת את הבטחון חזקתם את האויבסגור
-
39.רק 14!עם ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו35 20אברי היקר ערוץ 14 הוא לא ביביסט. הוא ימני. ויש לו הרבה הערכה לראש הממשלה ויש לו גם ביקורת אליו אבל מה שהכי חשוב שהוא מייצג את הדעה האמיתות של הציבור לכל גווניו. הוא מדבר לעניין ולא מתעסק ברכילות. הערוץ מציל נפשות באמת בארץ ובחול אם לא היה לנו אותו בכל התקופה הזו כולל בזמן המחאה ומשפט נתניהו היינו מדוכאים וכלואים בתוך שקר עמוק. העור הזה נותן לנו שפיות.סגור
-
די נמאסתם!!עמך ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו3 10די עם השטיפות מוח האלה!! יא חבורת מסוממים מה נסגר איתכם?!?!? מה עוד צריך לקרות שתפתחו את העיניים?!!! פאקינג נשחטו בברוטליות 1400 איש!!! במשמרת של ביבי המר ביטחון המהולל!! תפסיקו כבר עם השיט הזה!! אתם עוד מתעסקים בלהגן עליו באולפנים ולצעוק ביבי המלך כמו איזה עדר קופים. אתם בעיקר מביכים את עצמכם. פאתטים.סגור
-
38.אברי הינו מטובי השדרנים והמנחים בישראלניר 10/2023/31הגב לתגובה זו16 13אברי מבריק ואכפתי . בשורה אחת עם איש הרדיו המקצוען אריה גולן. יש איתם אולי עוד 3-4 ברמה הגבוהה והאיכותיתסגור
-
37.גם אני לא. מה הקשריעל 10/2023/31הגב לתגובה זו30 12טיעון מגוחך. ערוץ 14 הוא הערוץ של המחר. 12 זו נפילהסגור
-
36.עלוב++ 10/2023/31הגב לתגובה זו16 8תרוץ דיי עלוב.. אני לא בובסטית אבל בוא, חלק נכבד מהעם כן. אין כבר עמדה נטרלית ואוביקטיבית לעיתונאים..כנראה שאתה לא ממש ימני בדעותיך אם הצטרפת לשמאל....סגור
-
סטקליזה 10/2023/31הגב לתגובה זו7 1מתהפך לא מובןסגור
-
35.סוגרים את ערוץ 14 (ל"ת)יעקב 10/2023/31הגב לתגובה זו11 27סגור
-
עצוב לך אה? (ל"ת)ארז 10/2023/31הגב לתגובה זו1 0סגור
-
רקליזה 10/2023/31הגב לתגובה זו8 1ערוץ 14 רקסגור
-
יעקב מלפני שיגרום את הערוץ הזה אתה אתה פחות לשלשלאזרחים שאוהבים את יש 10/2023/31הגב לתגובה זו4 1כארה מי ארז טל או אברי ,אברי מתחזה טוב שלא עברתה לערוץ ארבע עשרה אתה לא מתאים לנו וכן אנחנו ביביסטים אם ימשיכו לרדוף את ביבי אם יספגו תבוסה בבחירות הבאות וזה היה מעלה שיבעים מנדטים תבינו ככל שתסיטו נגד ביבי כך גדול היה ניצחנו אף אחד מהימין לא סופר אתכם ולא את הכסף שלכם אנחנו ציבור נאמן שבעיקר הוא לא עיוור נאלח אתכם עם נאמנים למנהיג זה דבר שרק הציבור של הימין יודע להבייע אז תפסיקו לבלבל לנו במקום הכי רגיש ותתחילו להבין שבכל מיני קומבינות ותחבולת לא תנצחו אותנ ברגע זה רוב תומכי ביבי נמצאים בצבא ונלחמים למען ישראל וגם בעבורכם אין לכם מה לומר לנו על פוגיפילים או כל מיני כאלה שהיו בגלי צה"ל והנחיתו מסוקים בהצלבה מבלי שידעו לאן הרוח נושבת אברי אתה לא ימין ולא ביבי וזה בסדר וזה מקובל בציבור לכן זו דמוקרטיה ולא מחאה של אנרכיסטים שמתחזים לדמוקרטים שעשו בשנה האחרונה בלגן וסיעסןכים וא מעט בעיות אל תשכחו למסור ד"ש לכל הפינסינירים שאימו שלא יגיעו למילואים כי יש לנו לב חלש שהיה לכם רק טוב כל תוכנת שלכם שהיא ראויה תתקבל בשמחה ובברכהסגור
-
34.אברי גלעדאסתר שמואלי 10/2023/31הגב לתגובה זו11 10כוכבך כבה..כבר לא נצפה בך איבדת את אהבתינו אליך ..הפסדתסגור
-
33."הם יוכלו להכיל את זה" (ל"ת)פיפי 10/2023/31הגב לתגובה זו4 2סגור
-
32.נמאסו הפוזות של אברי. הכל צביעות והצגהרונן 10/2023/31הגב לתגובה זו19 12מ ש ע מ ם. שילך כבר הביתה. דיסגור
-
31.לא לשכוח...א.א 10/2023/31הגב לתגובה זו14 7אם אתה צופה בערוץ ניתן יהיה לראות ערוץ ציוני.ימיני.שגם מבקר את נתניהו לא אחת.גם אם היית עובר היית יכול להביע את דעתך ללא חשש.אז הטענה שלך לא ברורה.מה עוד שבערוצים האחרים עובדתית מדובר על ערוצים אנטי ציונים.אנטי יהדות.אנטי דמוקרטים.לכן מעבר לפרנסה ןלדעות שלך יש שליחות...האם אתה מספיק אמיץ להגיד את אשר על ליבך? לא בטוח...המשך יום טובסגור
-
30.אברירות 10/2023/31הגב לתגובה זו11 9טהרן ומתנשא נבוב ולא מעניין אל תבוא ואל תוריד לנו את הרמהסגור
-
29.ועדת חקירה גם לערוץ 14דון קישוט 10/2023/31הגב לתגובה זו12 16איך עדיין יש ביביסטים? האם זו בעיה מוחית?סגור
-
יהיה מעניין לעשות בדיקת מוחות והמבין יבין (ל"ת)אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
28.הגם אתהשש 10/2023/31הגב לתגובה זו10 6כנראה שאברי צופה יותר מדי בערוצי הזבל 12 את 13 את11סגור
-
27.בקיצור חרטטן בשקל תשעיםאזרח גאה 10/2023/31הגב לתגובה זו15 8הציעו לו סכום כסף וכנראה לא הסדר הסכום בלי לחרטטסגור
-
26.אבריאבו ילון 10/2023/31הגב לתגובה זו13 7וכי מישהו היה עוצר אותך לדבר חופשי.! אתה פתטי! שם משלמים לך יותר ועזוב אותנו מהבולשיט הדביקסגור
-
25.שטויותסא"ל מיל. 10/2023/31הגב לתגובה זו14 6ערוץ 14 לא ביביסט אלא ימני. הם אינם שבויים בקונספציה שעיוורה את עיני רוב המדינה כאילו נאוייב הוא פרטנר לשלום. ערוץ 12 עדיין לא התעורר מהחלום המשיחי של מזרח תיכון חדש. מי שאינו שונא אובססיבי ביבי אינן "ביביסט". או אולי אתה אנארכיבט? די עם סיסמאןת השקר.סגור
-
24.ימיני זה לא ביביסטענת 10/2023/31הגב לתגובה זו17 6אם הייתה ימני אמיתי .הייתה מבין שהשמאל נלחם בנו וביבי הוא רק תירוץ .אז אתה לא ימני ותשאר עם ארז....סגור
-
הכי מדויק שיש (ל"ת)שירי 11/2023/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
23.ההזןייעקב 10/2023/31הגב לתגובה זו19 6אברי !בינינו אם ב14 היו מציעים לך אגורה יותר אין לי ספק שהחית עובר.אך טוב עשית .אם היית עו ברלערוץ 14 הרבה היו נוטשים.לידיעתך לא כל מי שמסתכל קודם ימינה במעבר חציה הוא ימני.אתה חמני כמו שאני סנדלר.חוץ מלקשקש אתה כלומהיק.סגור
-
אתה לא סנדלר אתה נעל (ל"ת)צדק 10/2023/31הגב לתגובה זו2 3סגור
-
22.טיפשגד 10/2023/31הגב לתגובה זו24 7תגובה עלובה טוב שלא עבר שיישאר בערוץ התבהלה 12 ערוץ רק לא ביביסגור
-
לא מכהן בפוליטיקה אלא מתוך מאורת נחשים…אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0חסר רגש… ומי שמאמין לו חסר שכל…סגור
-
ברמות… מכת מדינה…אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0כמה עליבות באדם אחד…סגור
-
חבל שאין לך חצי מהשכל שיש לו (ל"ת)חארי 10/2023/31הגב לתגובה זו0 4סגור
-
21.זבל לבןבגללכם כמה לנו ממשלת השמדהרקולס 10/2023/31הגב לתגובה זו7 7אתה יודע שהם רצו דיקטטורה ואתה יושב בשקטסגור
-
20.הבעיה עם ערוץ 14מאיר 10/2023/31הגב לתגובה זו11 33עיתונאי אמור לבקר את השלטון. הם מבקרים רק את האופוזיציה ואו מי שמצמץ מול נתניהו כמו גלנט. יש להם פינה על לפיד ולא על נתניהו שהוא מכהן..ולא מפסיקים להשמיץ את ברק בן ה 82 שלא מכהן בפולטיקה כבר 15 שנה.סגור
-
והתבהלות למינהם העזו לבקר את הקואליציה שמסרה חבלי ארץ?אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0שאלה מאתגרת… מי ידע בכלל מה קורה שם? קולם של כל הערוצים נדם… כמה צביעות? פשוט אי אפשר יותר…סגור
-
איזה מסכן ברקגולית 11/2023/02הגב לתגובה זו0 0יואו.. אצלך ברק נשמע כמו איזה קשיש מסכן..והרי זה הבן אדם הכי מסוכן למדינת היהודיםסגור
-
נחש צפע… (ל"ת)אוביק 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אתה טועהעם ישראל 10/2023/31הגב לתגובה זו8 0הערוץ כל כך מדבר לעניין וכמו שהו מבקר את גלט וכו הוא יודע לפארגן שצריך. אבל לצערי יש הרבה שקר ושטיות שבערוצים אחרים מעסיקים את הציבור וצריך לנקות אותו ולתת זוית אחרת. האנשים שציינת באמת פועלים לא נכון ומסיתים חוץ מגלנט שפשוט באותו הרגע לא היה נאמן לציבור שלו. והערוץ יודע גם להעביר ביקורת על ביבי וסמוטריץ ובן גביר וכך זה צריך להיות בצורה מכובדת ועם הקשבה.סגור
-
הבעיה עם כל ערוצי התקשורתaaa 10/2023/31הגב לתגובה זו6 0האם בממשלה הקודמת הערוצים האחרים ביקרו את השילטון ?סגור
-
איפה כתוב שצריך רק לבקר את השלטון?אורי 10/2023/31הגב לתגובה זו15 6תורת הפרוגרסיביות פשטה רגל. ערוץ 14 משכיל להרים לעם ישראל וזה הכי חשוב. במקום להוריד לבקר לפלג להאשים , להרים , לרומם, לתת, לאהוב .... קשה אה?סגור
-
בערוץ 14 אין עיתונאים יש לקקנים עד הום לא נישמעה דעה על (ל"ת)אורח 10/2023/31הגב לתגובה זו11 20סגור
-
אורח למי הם מלקקים אורח מחורבן פחדן כארה קטן שמאלן עלובהמחורבנים עלייך 10/2023/31הגב לתגובה זו3 0אתה לא אורח כי אתה קקיסגור
-
19.ארז טל (ל"ת)עוזי 10/2023/31הגב לתגובה זו1 3סגור
-
18.אברי , הכל זה כסף אצלכם , אם תעבור תוחרם בשמאלאיש 10/2023/31הגב לתגובה זו21 4ולא תוזמן להרצות בתשלום , חתונות וכו' אז כל הסיפורים שלך הם בוביי מייסססגור
-
17.אברי שמאלני בתחפושת ימנידן 10/2023/31הגב לתגובה זו20 5אברי גלעד היה מקשקש את עצמו בשחצנות כל פעם מחדש, אתה לא ביביסטואתה לא ימני, ליד ארז טל אתה לא מעז לפצות פה מרוב פחד, אסור לך לדבר ימינה מארז טל, הפכת מעצמאי למריונטה.סגור
-
16.מזכיר גבר שהאשה זרקה אותו וטוען שהוא לא רצה אותה, עלובמפוכח 10/2023/31הגב לתגובה זו17 5אברי שבשבת לפי הפרנסה מתבטא...מתאים לך ארז טל לא רלוונטייםסגור
-
15.אדם לא יציב ולא אמין. ממש שמחה שלא עברת לערוץ 14 לא צריליהי 10/2023/31הגב לתגובה זו20 6בייסגור
-
14.אברי גלעדקעטבי דליה 10/2023/31הגב לתגובה זו15 5הפסד שלך אחי..לכן אני לא צופה בך..מעדיפה את האמת והיושרה של ערוץ 14..סגור
-
13.ערוץ 14יונית 10/2023/31הגב לתגובה זו14 7אין לך מה לחפש בערוץ 14. אין לנו צורך בשמאל בערוץ היחידי שמדווח חדשות אמת. אתה לא רצוי. תמשיך בשעשועונים כלומניק.סגור
-
12.בנאדם הזויסוויסה 10/2023/31הגב לתגובה זו14 8אתה הזוי , אין כמו ביבי לא היה ולא יהיה , ביבי זה ביטחון לציבורסגור
-
ביבי ביטחון . ביבי = 1400 נרצחים. ביבי = 230 חטופים . ב (ל"ת)דינה 10/2023/31הגב לתגובה זו1 6סגור
-
11.עדיף! לא היינו רוצים לראות אותך שם!!!ימית 10/2023/31הגב לתגובה זו13 6תישאר בערוצי הבהלה!סגור
-
10.כמו כולנו נבחלים מערוץ 14שירי מנתניה 10/2023/31הגב לתגובה זו5 16שליש מהלא ביביסטים הם ימניים כידועסגור
-
9.זקן עם פרצוף פפלסטיק שכח מי הואמנ 10/2023/31הגב לתגובה זו11 5גובניק גלצניק ששכח מי הואסגור
-
8.אברי עשית טעותמירי 10/2023/31הגב לתגובה זו13 6ימים יראו לך שעשית את טעות חייך . תתנקה מאגו ואז תתאים לערוץ 14סגור
-
7.גם אנייובל 10/2023/31הגב לתגובה זו7 9גם אני בבתי לעבור לערוץ 12 כי אני לא תומך טרורסגור
-
6.אתה לא כזה חכם כמו שחשבתישמע מה פיך אומר 10/2023/31הגב לתגובה זו38 13אז להיות שמאלן ושופר של bds ושל מירב מיכאלי בערוץ שכל מטרתו היא הסתה ושנאת אחים זה יותר עדיף ?? אתה הזוי ..סגור
-
נהפוך הואמשה 10/2023/31הגב לתגובה זו3 5הרבה יותר חכם ממה שחשבתיסגור
-
גם שקרים וגם טיפשות ביחד? (ל"ת)אתה ההזוי!! 10/2023/31הגב לתגובה זו3 6סגור
-
5.איחודיגאל 10/2023/31הגב לתגובה זו10 18שמח על החיבור בין אברי גלעד לארז טל שני טאלנטים עם אגו מנופח אבלהמון הומור וחדות. ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה צרכני ומפלג. כל מי שאוהב את המדינה צריך להדיר את פיו מהערוץ המגוחך הזה.סגור
-
4.ביבי הוא גוויה פוליטית. אז אתה מוזמן לערוץ 14 (ל"ת)אורי 10/2023/31הגב לתגובה זו7 36סגור
-
3.יישר כוח לאברי גלעדיגאל גיל 10/2023/31הגב לתגובה זו14 31גם אני איש ימין וחבר הליכוד, ואינני תומך בנתניהו באופן עיוור. אחר המלחמה עליו לפרוש לגמלאות.סגור
-
הבעיה: ביבי השאיר אדמה חרוכה בליכוד( ובארץ). אין שוםנשארו רק לקקנים 10/2023/31הגב לתגובה זו8 12פוליטיקאי בעל שיעור קומה, יכולות ניהול וביצוע וגם ערכים/מוסר בליכוד.סגור
-
2.תודה לאל שהטרחן הפטטי הזה לא מלכלך לנו את המסך (ל"ת)דעלג 10/2023/31הגב לתגובה זו26 8סגור
-
1.אם פעם הערכתי אותך. הפעם טעיתיא.א.חיפה 10/2023/31הגב לתגובה זו38 7אתה הולך לאן נושבת הרוח. כולם כל מגידי ערוץ 24 הם מגישים ברמה גבוהה ועינטנית והם לא רובוט של אף אחד. שקשה להם עם ביבי או משהו מהדרין הם אומרים זאת . אף אחד לא רובוט.ואתה שם כי ארז ליקק לאברי גלעדי.סגור
-
הטיעונים והלוגיקה של הביביסטים זה מאסטרפיס (יצירת מופת) (ל"ת)צופה אינטליגנטי 10/2023/31הגב לתגובה זו4 12סגור
-
בטח לא רובוטיםרז 10/2023/31הגב לתגובה זו6 12תראה דוגמה אחת לתוכנית של ינון מגל שבה העביר ביקורת על ביבי.. הערוץ הוא לא ערוץ ימני אלא ביביסטי על מלא וגם אם היה ימין זה לא הגיוני מכיוון שערוץ אמור להיות נייטרלי ולהביא את 2 הצדדים כפי שמנסים ב11 ו12 לעשות (יש עיתונאים ימניים כמו סגל,שרקי וחסון ובסמוט בזמנו). תנאי הקבלה לערוץ 14 הוא להיות ימני, זה לא עובד ככה בערוץ שמתיימר להיות ערוץ ארצי. 13 לעומתם מוטה שמאלה בצורה חריגה ואפילו שם יש את יחזקאלי ואבישי בן חיים ואנשי ימין נוספיםסגור
-
ערוץ 14 חד משמעית לא רובוטים ערוצים 12 ,13ו-11 כןליאל 10/2023/31הגב לתגובה זו8 2הרשה לי לגחך מדברייך כל הערוצים האחרים מלבד 14 הם לא רק רובוטים שמתוכנתים להדהד דיעות של שמאל קיצוני הם בובות על חוטים של השמאל שמאכילים אותך בולשיט ואתה אוכל בכפית בערוץ 14 יש דיעות של שמאל וימין וינון מגל וריקלין וברדוגו העבירו ופליישמן וזימרי העבירו אין ספור פעמים ביקורת על ראש הממשלה והתוכנית הפטריוטים הופיע השמאל הכי קיצוני שיש והוא גדעון לוי רק עיתון הארץ אסר עליו להופיע בתוכנית אז הוא עזב.ולערוץ 14 אתה מתקבל רק אם אתה אינטליגנט משכיל פלורליסט ולא שחקן כדורגל חלול כמו ברקוביץ דוגמנית של שקל וחצי עם מוח בגודל של ציפור כמו גלית גוטמן או מלקקת תח... כמו אופירה אסייג אז תתקדם ולפחות אל תמכור לעצמך שקריםסגור
-
אתה לא צופה בערוץ 14ל 10/2023/31הגב לתגובה זו12 2הדברים שלך מוכיחים שאתה לא צופה בערוץ 14 כי הם הפוך מהמציאות. בערוץ 14 יש ביקורת נגד הממשלה אבל הקושי הוא באמת להיזהר מלהצטרף למסע השנאה והשטנה שמוביל ערוץ 12 ולכן גם המבקרים נאלצים לומר זאת לעיתים בצורה עדינה יותר ממה שהיו רוצים, אבל ביקורת נשמעת גם נשמעת ודעתך מוכיחה שאתה לא צופה בערוץ עיוורון=אסון. כבר ראינו את זה ב-7.10.23סגור