טלוויזיה

כוכבת 'פאודה' תאבד את האזרחות? "יכולה להיכנס בחזרה לעזה"

השחקן עופר חיון הגיב לטענות השחקנית מונא חוא, ששיחקה בין היתר ב'פאודה' ו'מנאייכ' כי מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס היא פרופגנדה ישראלית: "יכולה ללכת למשרד הפנים ולהפקיד את תעודת הזהות, נשמח לפתוח לה את מעבר ארז"
תום נחום |  6
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
פרצופם האמיתי של לא מעט שחקנים ערבים-ישראלים מתגלה בכיעורו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'. אחרי שהוגש כתב אישום חריף ונוקב הוגש נגד מאיסה עבד אלהאדי, אשר שיתפה פוסטים המהללים את הטרור של חמאס, כוכבת "פאודה" וזוכת פרס אופיר מונא חוא, טוענת כי האירועים שהתרחשו ב-7.10 שכללו עריפת ראשים, אונס ושריפת משפחות מעולם לא קרו וזו פרופגנדה ישראלית, כך נחשף לפני יומיים.
כעת, השחקן עופר חיון, ששיחק במקביל לחוא בסדרה 'מנאייכ' של כאן 11, התייחס אמש (שלישי) באולפן חדשות 12 בשיחה עם אברי גלעד וארז טל לדבריה של חוא: "היא יכולה ללכת למשרד הפנים הקרוב למקום מגוריה, להפקיד את תעודת הזהות ולוותר על הזכויות שהיא נהנית מהן פה. אנחנו גם נשמח לפתוח לה את מעבר ארז, היא יכולה להיכנס בחזרה לעזה. טיפ טוב לא?".
ערן סויסה מישראל היום, פרסם הכתבות של שחקנית "פאודה" לבת כיתתה בבית ספר למשחק ובו צוין: "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה. זאת פרופגנדה, כדי שהעולם יזדהה אתכם. אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלסטיני, שנרצח כרגע. העם הפלסטיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים?"

עוד המשיכה וכתבה: "או שזה לא נוגע בכם כשפלסטינים כל השנים האלה נרצחים. האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה שיירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? ולסיכום תעשי לי טובה ואל תכתבי לי אם לא מוצא חן בעיניך".
מונא מיהרה לצאת בהכחשה לאחר מכן:  "מעולם לא פרסמתי אף קריאה או עידוד לטבח ולמעשי הזוועה שקרו בדרום. בנוגע לציטוט הסלקטיבי - מדובר בשיחה פרטית שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת ראשים. אין צורך לומר שאונס ועריפת ראשים ופגיעה בילדים הינם מעשים שיש לגנות אותם ללא קשר למי שביצע אותם".
עוד טענה: "לא יצא ממני אף משפט שמצדיק טבח כלפי אזרחים, וכל ניסיון להשתמש בחצאי שיחה פרטית, מהווה פגיעה מכוונת בשמי הטוב. ממי שמפרסם את השיחה שהוצאה מהקשרה זה אתם, מי שדואגים להכפיש את שמי . הרשת החברתית מלאה בדברי הסתה, איומים ברצח, אמירות גזעניות כלפי האזרחים הערבים.. הסתה גזענית כנגד ערבים הפכה ללגיטימית וחיינו הפכו להפקר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדלפה מכוערת
    דני 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מעניין מי הזבלה שלקח התכתבות פרטית והעביר אלאה..
    סגור
  • כשביוב זורם חובה לתקן (ל"ת)
    שרברב 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הדלפה נחוצה ולא מכוערת בכלל!
    שירה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה שמכוער זה כשערבים ישראלים שחיים בתוכנו מכחישים זוועות שעברנו, זה גועל נפש ובושה, וצריך להוקיע כזה דבר, על זה אתה צריך להגיד מכוער
    סגור
  • 1.
    אמירה מיותר שלה וכתבה מיותרת
    מיותר 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    את מי זה משרת העליהום על ערבי ישראל ? את מי משרת הפילוג שנוצר בחברה העברית!? זה פוגע בכולנו מחליש את כולנו .. די להתעסק בשטויות הערבים הישראלים שרובם מגדירים את עצמם בראש ובראשונה ישראלים הם לא האויב.. עדיף אילו הפרסום לא היה מקבל כותרות וכתבות די להפיץ פילוג ושנאה בעם
    סגור
  • הכתבה לא מיותרת כלל!
    שירה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מספיק לעצום עיניים ולטמון ראש בחול! גם אם יש הרבה ערבים ישראלים מתונים שרוצים לחיות איתנו בשלום, יש גם הרבה שלא, וצריך להכיר בזה ולדעת!! וצריך להוקיע כאלו תופעות, כי הכחשה של פוגרום כמו שעברנו היא מזעזעת!!
    סגור
  • לא רק מזעזעת
    . 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכחשה של זה מקדמת את הטבח הבא. מדובר באנשים שהטבח גרם להם להתרגשות ושימחה. נורה אדומה ענקית.
    סגור