תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 חושפת אלימות משטרתית קשה: "תיעוד מטורף"

מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארצות הברית, נריה קראוס, ממשיכה לבקר את המשטרה וחושפת שני תיעודים קשים של אלימות משטרתית נגד המפגינים: "כשהוא שרוע על הרצפה וחסר אונים מתחילים להכות באגרופים. וכדי להסתיר מהמצלמות - השוטרים נעמדים בחומה שתסתיר את האלימות. אלימות פרועה, ברכיות באזור החזה. תצפו, ואז תצפו עוד פעם כדי להאמין שאלה תמונות מישראל"
מערכת ice |  5
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
אחרי העימותים האלימים בין המשטרה למפגינים בירושלים ובתל אביב בהפגנות הענק לאחר השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, שלוו גם באלימות נוספת של מפגינים שהתנפלו על רכב של אם ושלושת ילדיה וניפצו את שמשת הרכב האחורית, קב"ט קיבוץ חצרים ששלף נשק מול מפגינים ימניים וירה באוויר ודריסת המפגינים בחסימת הכביש באזור כפר סבא, תיעוד אלים מזעזע נוסף מאירועי היום הקשה שעבר אמש (שני) על מדינת ישראל נחשף, כאשר מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארצות הברית, נריה קראוס, חשפה תיעוד קשה לצפייה של אלימות משטרתית נגד המפגינים במסגרת ההפגנות בתל אביב.
קראוס העלתה שני תיעודים שמציגים את משטרת ישראל באור שלילי במיוחד, כאשר באחד מהם נצפים שוטרים מכים מפגין בצורה נמרצת בעוד שוטרים אחרים חוסמים את זווית הצילום של התקרית בנסיון להסתיר את האלימות, לצד הסרטון הלא קל לצפייה כתבה: "תיעוד מטורף של אלימות שוטרים: לוקחים הצידה מפגין. תופסים ברגליים. כשהוא שרוע על הרצפה וחסר אונים מתחילים להכות באגרופים. וכדי להסתיר מהמצלמות - השוטרים נעמדים בחומה שתסתיר את האלימות. הכל בשידור חי".
 
בתיעוד אחר שהעלתה, ובו שוטרים מכים מפגין נוסף בבעיטות וברכיות לאזור החזה, כתבה: "אלימות פרועה: שוטרים מטיחים מפגין על הרצפה - ואז נותנים לו ברכּיות באזור החזה. תצפו. ואז תצפו עוד פעם כדי להאמין שאלה תמונות מישראל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שמאל אלים, בכיין וילדותי
    אבריימי 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השמאל משקר במצח מחושה, צבועים.
    סגור
  • 4.
    טימטום
    בויבוי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לזה קואים אלימות משטרתית זה לא אלימות האלימות היא מצד המוחים וצריך לטפל בהם ביד יותר קשה זאת ממש עדינות
    סגור
  • 3.
    אלימות
    מפגין 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא יצירת אנרכיה. שוטרים יקרים! העם איתכם!! תמגרו את האנרכסיטים ואל תתיחסו לתשקורת המסלפת!! כשפינו את גוש קטיף אף כתב מסולף לא אמר "אלימות לא סבירה!" כשמפנים מתנחלים זה סביר, אנרכיזטים זה לא. גועל נפש של תשקורת מגמתית וגועלית
    סגור
  • 2.
    סוכנת כאוס בחיתולים ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    משטרה
    סש 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך נראית משטרת בן גביר .
    סגור