תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 נשברת: "תמונות אלימות שהופכות את הבטן"

מגישת ושליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, יצאה נגד המשטרה על רקע העימותים האלימים עם המפגינים בתל אביב: "אוזקים מפגין וגוררים אותו על האספלט. וזה רק הצצה קטנה לאלימות של אמש. התמונות מאתמול בערב הופכות את הבטן. זה לא נראה כמו משטרת ישראל, אלא כמו תיעוד של משטרה של משטר חשוך"
מערכת ice |  5
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
מגישת ושליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, יצאה פעם נוספת למתקפה קשה נגד משטרת ישראל על רקע סרטון חדש שחושף אלימות משטרתית של שוטרים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט נגד מפגין אזוק, אותו גררו על האספלט.
קראוס צייצה מחדש ציוץ שמציג סרטון קשה לצפייה של שוטרים גוררים על הכביש מפגין אזוק וכתבה: "אוזקים מפגין וגוררים אותו על האספלט. וזה רק הצצה קטנה לאלימות של אמש. התמונות מאתמול בערב הופכות את הבטן. זה לא נראה כמו משטרת ישראל, אלא כמו תיעוד של משטרה של משטר חשוך".
 
בתוך כך, קראוס תקפה גם בשבוע שעבר את האלימות המשטרתית, אז האשימה את השוטרים שנהגו ביד קשה נגד המפגינים, בציוץ שהגיע על רקע עיקובו של הזמר אביב גפן על ידי המשטרה במסגרת ההפגנה ברחוב קפלן בתל אביב במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית, כשאלפי מפגינים הגיעו לרחוב קפלן שבתל אביב.
קראוס העלתה בזמנו ציוץ לטוויטר על רקע התמונות הקשות מההפגנות ובו כתבה כך: "הסירטונים מהערב מצביעים על דבר אחד: המשטרה בתל אביב קיבלה פקודה להיכנס באמ אמא של המפגינים. והיא עושה את זה. משטרת בן גביר, היום הראשון".

 
אגב, גפן סיפר לאחר שעוכב על ידי המשטרה: "בערך ב-21:15 הלכתי עם הבן שלי דילן, עמדנו שם לפי החוק, ברוגע ובשקט, דיברתי עם מעריצים, ואז משום מקום הגיע שוטר בבריונות יתר והדף אותי ממש בכוח, בלי שום סיבה, אני הדפתי אותו מעליי ואז עיכבו אותי, לקחו אותי למקום צדדי ואחרי רבע שעה - 20 דקות שוחררתי הביתה אחרי שעיכבו אותי וזהו, אז אני בסדר, אל תהיו מודאגים ותמשיכו להילחם על ישראל, לפי החוק כמובן, ואני אוהב אתכם והכל בסדר, אני בריא ושלם".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בבקשה מנותקת, מזל שהיא לא אתיופית (ל"ת)
    אורי 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בתפקיד גולדה
    ZB 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להגיש קפה וממתקים לפורעי חוק שמתנגדים למעצר
    סגור
  • 3.
    השוטר הוא מזוכיטט
    גר 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחר חלוקת תעודות הוקרה אצל בן גביר
    סגור
  • 2.
    עוד שלוחה של פראבדה האהבלה התורנית , עברינים לפרק אותם (ל"ת)
    דן 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אוי אוי אוי
    נחום 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גברת ליבזון הזדעזה זה איום ונורא אבל היא יכולה לצאת מביתה ונראה אותה מבעירה מדורה באמצע השדרה החמישית או אפילו לפני ברז שריפה מסקנה: קשקשנית חסרת תקנה בערוץ תעמולה בולשביקי גווע ללא רייטינג אשה לסרת חשיבות לייבזון ומילותיה הבל
    סגור