תקשורת ומדיה

עומר אדם חוטף: "אפשר להיות עשיר יותר דוחה ממנו?"

אחרי שהזמר רכש לזוגתו כלב קטן וחמוד, גזעי עם קבלות במחיר של 10,000 שקל, העיתונאי חיים לוינסון תקף בחריפות את עומר אדם: "אפשר להיות עשיר יותר דוחה מעומר אדם?"
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
אחרי שעומר אדם והדוגמנית-שחקנית יעל שלביה שחוזרים ככל הנראה לגור בישראל ועוד לפני שיעמדו מתחת לחופה, מתרחבים - בהשקעה של 10,000 שקל, כאשר התברר שהזמר רכש לזוגתו כלב קטן וחמוד, גזעי עם קבלות במחיר לא זול כל כך, מגיעות גם התגובות הקשות על המעשה.
מי שיצא למתקפה נגד עומר אדם הוא לא אחר מאשר העיתונאי חיים לוינסון, בעל טור בעיתון 'הארץ' וכמו כן, גם מגיש ברדיו 103FM ופאנליסט קבוע בכאן 11 ובקשת 12, אשר הגיב לפרסום ב'ערב טוב עם גיא פינס' על קניית הכלב ב-10 אלף שקל וכתב: "אפשר להיות עשיר יותר דוחה מעומר אדם?".
כמו כן, גם השחקנית אורנה בנאי שידועה בתור פעילה למען בעלי חיים, העלתה פוסט עצבני במיוחד: "אני כותבת את הפוסט הזה כשאני רועדת מעצבים מלאה בבוז ושאט נפש. עומר אדם ויעל שלביה קנו כלב גזעי בעשרת אלפים שקלים כאילו מדובר בספה של נטוצי או שעון רולקס (וממש לא עקרוני עבורי אם עומר קנה את הכלב מתנה לשלביה שהיא שותפה מלאה לאקט הפסול והדוחה הזה). הגור מתוק ויפהפה ובא לי לטרוף אותו אבל תנו לי לסבר את אוזניכם ולתאר לכם מהיכן הגיע האלפא רומיאו היוקרתי הזה: בארץ ישנם בתי גידול רבים להרבעות כלבים גזעיים אותם מנהלים חלאות אדם, בבתי הגידול אין פיקוח על כמות ההרבעות וגם לא על התנאים שבהם מוחזקים הכלבים".

עוד היא כתבה: "שנים של שהייה בכלובים ללא מגע יד מלטפת ולצורכי הרבעות והמלטות מרובות עד שלבסוף נמסרות הכלבות עם חוזה שמאפשר לבית הגידול להרביע ברגע שהם ימצאו לנכון. אחרי שנים של גיהנום וללא עיקור נמסרות הכלבות האומללות וכל אחד יכול להמשיך ולעשות מסחרה על גבן. כן.. עוד תעשיה אכזרית מיני רבות שבהן בני אדם שפלים מנצלים בעלי חיים תמימים, בעלי חיים שחייהם המקודשים הופכים הפקר בידהם המטונפות של פושעים תאבי בצע".
לסיום היא פנתה את הזמר ואל זוגתו: "ואתם עומר ויעל, במקום לאמץ כלב או כלבה מושלמים מאחת העמותות שעושות עבודת קודש ומפוצצות בכלבים שמשוועים לבית ולחום, נתתם יד לתעשיה המבחילה הזו. חבל. חבל מאוד".
רק לפני חודש שיתפה זוגתו של הזמר, יעל שלביה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו השניים מפגינים אהבה עם התיוג "love", כשהשיר הרומנטי ברקע היה הסינגל החדש של אדם ״קומה 58״ מתוך אלבומו שהוציא לאור מדובאי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הבנתי מה העניין
    מיכל 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואט תראו כמה קונים כלבים גזעיים באזור שלי...מה לעשות שאין כלבים גזעיים בכלבייה, זו צרות עין לשמה וואוו 10000 זה כמו 10 אגורות בשבילו סו וואט
    סגור
  • 2.
    ימותו הקנאים (ל"ת)
    דוד 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיות כבני אדם
    אוהבי החיות 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זובחי אדם עגלים ישקון
    סגור