ויראלי

עומר אדם מפנק: המתנה ב-10,000 שקל ליעל שלביה נחשפת

הזמר רכש לזוגתו כלב קטן וחמוד, גזעי עם קבלות במחיר לא זול כל כך. מדובר בפודל טוי חום ומרשים במיוחד ועל פי הסרטון שעלה לסטורי, הדוגמנית מאוד אהבה את הרכש החדש לבית
מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום יניב אדרי, באדיבות קאטליה, אופטיקנה)
אחרי כחצי שנה של מגורים בפאר של דובאי עם ביקורים תכופים במולדת, הזמר עומר אדם והדוגמנית-שחקנית יעל שלביה חוזרים ככל הנראה לגור בישראל ועוד לפני שיעמדו מתחת לחופה, הם כבר מתרחבים - בהשקעה של 10,000 שקל.
מתברר שהזמר רכש לזוגתו כלב קטן וחמוד, גזעי עם קבלות במחיר לא זול כל כך. מדובר בפודל טוי חום ומרשים במיוחד ועל פי הסרטון שעלה לסטורי, הדוגמנית מאוד אהבה את הרכש החדש לבית.
רק לפני חודש שיתפה זוגתו של הזמר, יעל שלביה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו השניים מפגינים אהבה עם התיוג "love", כשהשיר הרומנטי ברקע היה הסינגל החדש של אדם ״קומה 58״ מתוך אלבומו שהוציא לאור מדובאי.
 
השניים הציגו בסרטון מגוון רגעים שונים מחייהם ביחד בלא מעט לוקיישנים, כשהם מתנשקים, מתחבקים ואפילו רוקדים בצורה רומנטית. האם הצעת הנישואין המיוחלת בדרך? השניים מכחישים בינתיים, אבל נראה שזה בלתי נמנע.
ביום העצמאות האחרון פרסם עומר פוסט בו רמז שישוב ארצה בקרוב, וכתב בין היתר: "יום עצמאות שמח לכולם. חייב לשתף אתכם שאחרי הרבה זמן שאני לא בארץ וקצת מטייל בעולם, חושב, כותב, מסתובב, מקליט ועובד על האלבום החדש, יוצא לי לראות מהצד כמה העם שלנו מיוחד! איך בכל נקודה בעולם יש אנשים שמרצונם החופשי מתמקדים בלעזור ליהודים שנמצאים סביבם.

"זו שנה מאתגרת בארץ ובאמת אני חושב שרק כשאתה רחוק מהבית לתקופה אתה יכול להבין את המשמעות של להיות יהודי ושלא משנה מה הדעות של כל אחד ואחת ולא משנה מה שלא נעשה, כולנו משפחה אחת גדולה וזו זכות שיש לנו לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל. בקיצור, הלוואי שרק נהיה מאוחדים, שמחים ובריאים וכל השאר זה בונוס! שום דבר לא מובן מאליו! אוהב אתכם, מתגעגע, חוזר בקרוב. עצמאות שמח, עם ישראל חי".
באתר מאקו פורסם היום כי עומר יחזור להתגורר בביתו במשמר השבעה, ויש להניח שזוגתו תצטרף אליו. כן פורסם כי הקליט אלבום בדובאי יחד עם הכותבים רון ביטון, דולי ופן וינון ויהל, והוא עובד על מופע ענק בבלומפילד שתקדם את האלבום.
מיחסי הציבור של עומר אדם השיבו היום כי "עומר אדם היה בחופשה, עבד על אלבום חדש, יצר מוזיקה, הופיע מסביב לעולם והוא שוב כאן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זבל של אנשים
    אריאל 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאחלת לזוג הזבל הזה סבל וסבל וסבל, בדיוק כמו הסבל הלא יתואר שעברה האימא של הגור האומלל שהיה סגור בתוך קופסא ללא אויר, אנשים מיותרים
    סגור