ויראלי

עומר אדם נחת בחשאי בישראל: זו הסיבה שנאלץ להגיע מהר

מיליון וחצי העוקבים של הדוגמנית שמעו ממנה את הבשורות הנהדרות: "אחותי הצדיקה הפכה אותי לדודה בפעם השלישית ברוך ה'". את הסטורי המרגש היא העלתה עם תמונה בשחור לבן של התינוק. כעת השניים מבלים עם המשפחה בארץ
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
עומר אדם חזר לישראל ואפילו לא ידעתם. מתברר כי בת הזוג שלו, הדוגמנית הבין-לאומית יעל שלביה שנטשה איתו לדובאי, קיבלה אתמול (שני) חדשות טובות מאוד על כך שמשפחתה התרחבה עם אחיין חדש שלה, השלישי במספר.
מיליון וחצי העוקבים שלה שמעו ממנה את הבשורות הנהדרות: "אחותי הצדיקה הפכה אותי לדודה בפעם השלישית ברוך ה'". את הסטורי המרגש היא העלתה עם תמונה בשחור לבן של התינוק.
כדי לחגוג עם אחותה ועם משפחת שלביה את המאורע המשמח, הזמר והדוגמנית נחתו לביקור פתע בארץ. בין היתר הם ימשיכו לבלות עם המשפחה בימים הקרובים, בעת שממילא יש תוכניות לחזור בהקדם לישראל.
רק לאחרונה היא דווקא סיפרה: "כשהתחלתי את הדוגמנות, אז החברות הכי טובות שלי מהאולפנה התרחקו ממני. הן אמרו שהשתניתי, אהל אני פשוט חושבת שהיה להן מוזר לראות אותי גדלה ומתפתחת, ופשוט הופכת להיות מי שאני מרשה לעצמי להיות, מי שאני. והיום, אני מרגישה שמעגל החברים שלי הצטמצם מאוד, וזה עצוב להגיד, אבל אני מרגישה שלאט לאט אני פחות סומכת על אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה